Alım gücü sayesinde istediğim her şeyi alabileceğim için çok rahat olurdum. Tüm boş zamanlarımı eğlenmeye, kendimi geliştirmeye, spora ayırırım. Mis gibi hayatım olurdu. Türkiyede insanın tek derdi geleceğini kurtarmaya çalışmak oluyo
Mesleksiz kalmasalardı. Orada çalışan çalıştığının hakkını alır. Çalıştığına değer. Dünyanın hiçbir yerinde Türkiyedeki gibi vergilerle halkı soymazlar.
Dünyanin neresinde yasadinda bu banal kiyaslamayi yapabiliyorsun.
Türkiyeden kurtulalimda gerisi önemli degil de konu kapansin.
Bilmeden yalan yanlis kiyaslamayi hangi veriye göre yapiyorsun. Ülkemdede kimse meslek ögrenmiyor oneden nereye giderse gitsinler oranin alt grubu olarak kaliyorlar.
Bu KSde cok fazla hayallerde yasayan dünyadan bihaber birey var (sana özel değil yanlış anlama) ya da dandik bir üniversitenin dandik bir bölümünü bitirince, dünyanin kendisini bekledigini sanan 🤦
Almanyada tanıdıklarım var hiç vasıfsız halleriyle çalışıyorlar buldukları her işte. Bunun harici tüm dünya ülkelerini araştırıyorum. Beni o bişey bilmeden konuşan cahillerle kıyaslama boşuna. İngiltere, Almanya, Amerika gibi ülkelerde tembel değilsen herhangi bir işte çalışırsan kısa sürede istediğini rahatlıkla alırsın. Hadi bunlar çok gelişmiş ülkeler diyelim. Polonya, Yunanistan gibi en düşük avrupa ülkelerinde bile Türkiyeden daha iyi alım gücü var. Çünkü herşeye %300 vergi koyup halkı soymuyorlar. şu an Türkiye hem yerli üretim engellenerek dışa bağımlı hale getiriliyor hemde dışarıdan alınan her şeye aşırı vergiler konarak fakirleştiriliyor. Türkiyeden kurtulalımda gerisi önemli değil gibi bir düşüncem yok. Asıl güzel ülkemin bu lanet düzenden kurtulması lazım ama ne kurtaracak insan ne de kurtulmayı hakedecek halk var. Zeki insanlara en büyük eziyet cahillerin tercih ettiği düzende yaşamaktır. Bizde bu eziyeti yaşıyoruz.
Öncelikle New York’da yaşamazdım. 2. yılımda ya Los Angelos ya da Miami’ye taşınırdım. Gerçi Texas’da olabilir Hemen bir Porsche alırdım. Ev alırdım zaten Morgage ile Amerikaya nasıl göçmen gelinir diye videolar çekmek üzere YouTube kanalı açardım (porsche’yi sıksık gösterirdim 😄) Millete hayal satardım, yiyen çok zaten 😎
Eğer zengin bir ailen yoksa veya çok zeki değilsen sıradan bir memuriyette saatlerce çalışıp kitkanat maaş alırdım. abd nin yüzde 80 i böyle. yüzde 10 u çok zengin yüzde 10 u çok fakir
hey dostum sorun istemiyorum lanet olsun ahbap birisi hamburgerimi yemiş hey hey hey sakin ol adamım anlaşabiliriz :D :D çek şu pis ellerini üstümden :D