İnsanlarla aramızdaki hesabı giderir miyiz?
Onlardan alacaklı olduğumuz her şeyi alır mıyız? Kaybettiğimiz zamanı verdiğimiz değeri. Bize bunları geri verebilirler mi?



Zoruna gidenin yemek borusuna gitsin. 😂
İnsanlarla aramızdaki hesabı giderir miyiz?
Onlardan alacaklı olduğumuz her şeyi alır mıyız? Kaybettiğimiz zamanı verdiğimiz değeri. Bize bunları geri verebilirler mi?



Zoruna gidenin yemek borusuna gitsin. 😂
Ben illahi adalete her zaman güvenirim oyuzden incittigin yerden incinirsin sözüne tevekkül ederim 🙏 sadece zamana bırakmak ve sabır etmek gerekiyor
Amin inşallah 🙏🌹
🙏😊🤗❤️
Ben ilahi adalete güveniyorum, bir insan neyi enerji verirse o enerji geri döner. Iyi enerji verirse iyi insanlarla karşılaşır, kötü enerji verirse kötü insanlarla karşılaşır.
Hep iyi verdim ama ne çıktı belli değil 😂
Evet ben biraz fazla verdim demek ki fos çıktı 😂
Evet öyleymiş. Daha dikkatli olacağım 😊
Umudum o yönde
Amin inşallah 🙏
Aminn
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim ✌️😊
Bir insan ne kadar merhametli ise o kadar kazık yer hesap işlerine gelince ne halleri varsa görsünler onları azad ediyorum.
Valla çok doğru dedin başkan ✌️👏
Teşekkür ederim 🎉
Rica ederim ✌️😊
Cevap
10Cevap
Yok, hesap kitap işlerine ilahi adalet bakıyor
Valla 14 yıldır hep dua ediyorum kalmasın yanına diye. En son şeker hastası olduğunu öğrendim.
Ne oldu? Soğudu mu için?
Yok vallahi daha soğumadı. Ne olduğunu bilsen belki hak verirsin.
artık hiçbir şey bilmek istemiyorum 😅 iki günlük dünya derler ya hani, çok fazla detaylara takılmadan iki gülüp eğlenip gidelim daa..
Tamam eğlenelim güzel de 2010'da adama bugünkü maaşımın 5 katı para yolladım 14 yıl oldu gidiş o gidiş. Yani bazı insanların yaşadığı şeyler var. Ben ona ihtiyacımdan fazlasını yolladım onun yaptığına bak bir haftalık dedi gidiş o gidiş oldu. E şimdi söyle soğuyayım mı soğumayayım mı
Borç meselesi başka, eh sen ona zor zamanında yardım eli uzatmışsın, Allah da seni darda bırakmaz. Onun hesabı ona sorulur, hiç can sıkmaya değmez. Benim de amcamla vardı öyle davam, napalım para için birbirimizi mi vuralım
Ya Ama şekil o benden 5.000 lira istedi ihtiyacı olan 8.000 liraymış ben de 10.000 lira yolladım. O günün parasıyla maaşımın 5 katıydı. Salı vereceğim cuma vereceğim diye diye oyaladı. 14 sene geçti düşün. Böyle adama ne diyeceksin işte arkasından Bir de dua mı edeyim
Ya ne dua et, ne de beddua. 14 sene geçmiş artık üstünden hakkına girmiş sonuç itibari ile, sizin hesap mahşere kalmış.
İşte ben de mahşere kaldığı için biriktiriyorum mahşerde olması gerekenleri 😂
Birikiyor onlar zaten amel defterinde 😅
İnşallah inşallah ben de işte uyarıyorum böyle böyle oldu bunlar bunlar oldu not olsun diye 🤣
Eh peki madem
umarım döner diyelim.
İnşallah 🙏
Kalbi temiz gercekten haksızlığa uğramış insanın ahı mutlaka tutar balyoz öyle bir inerki feleği şaşar.. ama o işte mühim olan o balyozu yiyenin ondan ders çıkarması ibret alması..
Uzun süredir kendisinden haber yok. Umarım feleği şaşmıştır. 🙏
Sezenin sarkısı geldi aklıma. Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler. Verilmiyor maalesef. Tecrübe kar kaldı deyip yola devam etmeliyiz. Geçmişte yaşamanın anlamı yok..
Evet giden kaybolan zamana oluyor. 🙏
Herkesin aynı yerde toplandığı, üzerinde sayısız insanın hesap vermeyi beklediği, güneşin bir mızrak boyu yaklaştığı yerde keser de sapı da öyle bir dönecek ki !
😂
O yüzden herkes kendi kapısının önünü süpürsün önce 🤣
Baktırmaz öylesi 😊
dönmesse çok üzülürüm be kartal o sap dönecek diye ne kadar sustum bir bilsen 😀
mahsuni serif icin de tesekkurler
İnşallah döner jöleciğim 🙏
Rica ederim 🌹😊
Kendi yaşantım adına değil ama gündemde olan konular için, masumlar için umarım o gün öyle bi döner ki ibreti alem olur.
İnşallah 🙏
Karmaya gönderiyorum ben sonra benden beter oluyorlar
Senin bedduan yeter belki de :D
Kesinlikle öyle Allah büyük elbet çıkarıyor insanın karşısına,🤲
İnşallah çıkarır. Fazlası ile 🙏
Amin kimsenin ahı kimsede kalmaz kardesim bu dünyada🤲
Hayatımdan çıkardıktan sonraki dönem beni pek ilgilendirmiyor
Hayatından çıksalar bile iletişimde bulunman gereken bir durum varsa mecbur konuşuyorsun.
Döner döner terazi şaşmaz elbet birgun devran döner...
İnşallah 🙏
Hesap dönmese bile keserin sapına dikkat etsinler bir gün mutlaka mokoko
Umarım inşallah 🙏
Genellikle oluyor bu durumlar sıklıkla. Muhtemel dahilinde.
Zamanımızı çalıyorlar. Kıymetli nefesimizi harcamamıza neden oluyorlar.
Evet çünkü karma diye bir şey var.
Ne ekersek onu biçeceğiz...
İnşallah öyle olur ✌️👏
Dönmez abi dönmüyor. Yaş 46 neredeyse hiç şahit olmadım. Yapanın yaptığı yanına kar kaldı
Kalmaz inşallah. Ben 14 yıldır hep kalmasın diye dua ediyorum.
Züğürt tesellisi maalesef
Sadece umudumuzu bu yönde
İnşallah olur 🙏
İlahi adalet zamanı ile tecelli eder elbet
Amin inşallah 🙏
Umudumuz bu yönde
Umuyoruz dua ediyoruz öteki tarafa biriktiriyoruz. 😂
Aynen sonumuz geliyor😂
Ahahah evet sonumuz bir adım daha bize doğru geldi 🤣
🤣🤣
Tabi ki evet, çok doğru
İnşallah 🙏
🙏🏻 amin
dönerde biz görür müyüz emin değilim
İnşallah görürüz 🙏
Ahahah aman diyeyim 🤣
Kesinlikle dönüp dolaşıp seni buluyor..
İlahi adalet diyorsun 🙏
Evet diyorum.. 😂😂
Mahşere kaldı benim bazı hesaplar
İnşallah eden bulur 🙏
Evet vallaha öyle oluyor 😅😂
Olur inşallah 🙏
Öyle oluyor öyle
Amin inşallah 🙏
ALLAH ın adaletine güvenmek lazım mutlaka
Güveniyoruz mutlaka. Yapanların yaptığı yanına kar kalmasın. 🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?