cok relax yapiyo ama diğer yandan da beynim cok calkalanıyo bulaniyo halüsinasyon gördürüyo🥲🥲
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben içmek zorundayım. Gerçi günlük 55mg içiyorum. Eskiden 3 yıl boyunca 500mg içerdim. Eğer ki ilaçlarımı düzenli kullanıp, bırakmasaydım şu an hiç içmiyor olurdum. Hatta daha yeni doktordan geldim. İyileşmek için çaba sarf ediyorum ve kimseye zararım dokunmasın derdindeyim. O yüzden kendine sahip çık. Doktor'un söyleminden dışarı çıkma.
Ben yarım yamalak ictigim icin servise yatmıstım..
Aksatma ve düzenli devam et. Bunun yanında güzel bir iş bul, spora başla ve hobi edin. İlaçların yanında meşguliyette önemli.
O ilaçlar hiç bir işe yaramıyor uyusturucudan farkı yok. Kullanmayın ve kendinizi iyileştirin. Sizi sizden başkası iyileştiremez bunu bilin...
icmezsek sinir krizi intihara tesebbus falan ortaya cıkıyo kanka ya
Lütfen insanlaraa saçma sapan tavsiye vermeyin. Alanınız olmadığı şeyler hakkında yorum yapmayın.
Kısa süreli bir kullanım ise tamam ama, uyuşturucu alınca da insan kendini süpermen zannediyor. Çoook geçmiş olsun fakat bu ilaçları bağımlı kaldığın sürece sadece süreci öteliyorsun. Bunları kullanan arkadaşlarım var 25 senedir. Bir süre kullanmayıp kendilerinde olduklarında kötü bir durumda hemen kurtuluş olarak kendilerini ilaçlara veriyorlar. Bu bir kaçış yolu. Tabii ki kıyas yapmıyorum ama bneim de böyle bir sürecim oldu. İlaçlara başladım ve 1 haftada bıraktım. Kendimi hep bu ilaçların beni uyuşturduğu ve bunun sağlığıma daha zararlı ılduğuna inandırdım. Evet zorlu süreçler geçirdim ama ne zaman sinir harbi yaşasam ya kum torbası yumrukladım ya da kulağımda kulaklık koşuya çıktım. İnan bana spor yapmak hem vucuduma iyi geldi hem zihnime. Kendi kendini ikna etmen lazım. Kendi kendine bir şeyleri çözmen lazım. Zor biliyorum Alalh yardımcın olsun fakat ilaçlar hep dertlerini erteliyor. Kafa ne zaman yerine gelirse aynısın. Hatta kaybettiğin zaman da cabası...
@AsteriaTitan GÜzel bir gözlemciyim. Bu tavsiyelerimle kaç kişiyi iyi ettim. İnsanlara farklı bakış açıları farklı yollar sunuyorum onlar zaten hep kendi bildiklerini yapacakar. Sen doktormusun mesela?
Sizi anlıyorum fakat ilaç kullanması gereken insan, ilaç kullanmazsa; ya intihar eder ya da katil olur. O yüzden bir destek olmadan ilaç bırakılmamalı. orada burada gördüğünüz bilgilerle karar vermeyin. Bu işin piri psikiyatrilerdir. Başkasından medet ummayın.
Benn doktor değilim ve doktor olmadığım için insanlara ilaç kullanmayın diyecek kadar bilgi sahibi akademik kariyerimde yok.
@AsteriaTitan Bu ilaçlar uyuşturucudur. Çoğu insanı bağımlı yapıyor. Hap atmaktan tek farkı dozajının düşük olması. Zaten psikiyatriye gitme demiyorum ya da ilaç kullanma da demiyorum. Kendisi zaten gidip ilaç kullandığın yazmış. Kısa süreli kullanıma okeyim ama uzun süreli kullanımlar sorun çözmüyor. Bunun için kendi kendisini ikna etmeli ve spor yapıp güçlenmeli. Yani aslında senden farklı bir şey önermiyorum kanks...
@AsteriaTitan Kurşunun seni öldürebileceğin ya da yaralayacağını bilmen için kurşun üretmen ya da uzmanı olman gerekmiyor kanks...
Ben bu konuyu bizzat psikiyatrime sordum. O uyuşturucu dediğin antidepresan çok nadir üretilen ve herkes tarafından kullanılan ilaçlar değilmiş. Şizofreni gibi büyük hasara yol açmış hastalıklarda, uyuşturucu antidepresan veriliyormuş. Bunun sebebi ise insanlara zarar vermemesi için. Bu demek değildir ki psikiyatri ilaçlarının hepsi uyuşturucudur. Hayır değil. Bizzat doktorum bunu bana söyledi. Peki sen bu bilgiyi nereden öğrendin?
@AsteriaTitan Dünyanın en çok kazandıran endüstrisi ne biliyor musun? İlaçlar. essitalopram, sitalopram, paroksetin, fluoksetin, fluvoksamin bu ilaçların en hafiflerinin içinde bu maddeler var. Bu maddeler met yapımı ve hemen her sokakta satılan yasaklı maddelerde kullanılıyor. Bazı bilgilere ulaşmak çok kolay. Bence araştırmanızda fayda var. Google bile sorarak öğrenebileceğiniz bilgiler bunlar. Ben sadece 1 hafta kullandım. Herkeste aynı etkiyi yapmaz ama gel sen bu anlattıklarını 25 senedir bu ilaçları kullanıp artık o ilaçlar olmadan hiç bir şey yapamayan arkadaşlarıma anlat. Yıllar boyunca Türkiye de yasak olan haşhaş, hala yasak olan otlar yaklaşık 20-30 senedir vrupa da ve amerika da yasal. Bizde hala yasaklı. Hem üretimi hem tüketimi. Zaman geçtikçe bazı şeyler yasallaşıyor bazı şeyler yasaklanıyor. Bunun ölçümü için devletlerin meclis nezdinde karar alması yeterli. Ama peki ya bu kararlar maddi çıkarımlar için yapılıyorsa? Keşke hayat inandığınız kadar masum olsa...
Arkadaşınızın ve sizin hastalık teşhisi nedir? Çok özel değilse tabii ki.
ilaci icen ne olsun ölmek istiyom icmicem
@AsteriaTitan Onun ki okb benim ki anksiete ye bağlı obsesif kompulsuf bozukluğu...
Bu hastalıklar tedavi olmadan zor baş edilir farkındasınız değil mi?
Soruyu soran şahıs; DOKTOR KONTROLÜ OLMADAN KENDİ BAŞINA KARAR ALMIYORSUN. BİR ABLAN OLARAK BUNU SANA SÖYLÜYORUM.
@AsteriaTitan Ama iyileştim :) Kendisi 25 yıl oldu hala hasta...
Ölmek falan yok öyle. İyileşeceksin...
İyileştiğinize emin misiniz? Bunu siz söylüyor olabilirsiniz ama çevreniz iyileştiğinize inanıyor mu?
ailem her sinir krizinde bunu bakırköye kapatalım diyo
Anlaşıldı, ailen seni hasta ediyor. O halde duygu durumun için eğitim almaya başlamalısın. Sinir krizine gireceğin zaman kendini yönlendirmeyi öğrenmeli ve duygularına hakim olmayı öğrenmelisin.
@AsteriaTitan İyiyim iyiyim herhangi bir problemim yok. Ne ölmek istiyorum ne de her şeyi boş veriyorum. Çevremdekilerin psikologuyum zaten her problemlerinde bana koşarlar kanks. Umarım darısı herkesin başına...
Umarım devamlı olur. Hakkınızda en iyisini diliyorum 🙏🏻
Ben de içiyorum ilaç ama artık içmek istemiyorum
bende cok yoruldum