Ben son zamanlarda pembe dizi izliyorum. Baştan sona izlemiyorum atlaya atlaya izliyorum ama günde 10-15 dakika çok iyi geliyor :))))
ya sen?
Ben son zamanlarda pembe dizi izliyorum. Baştan sona izlemiyorum atlaya atlaya izliyorum ama günde 10-15 dakika çok iyi geliyor :))))
ya sen?
Abla ben çeşitli şeyler düşünüyorum yapıyorum yani Öncelikle bir majör depresyon yaşıyorum Yalnızlık yaşıyorum intihar duyuları vardı hani günlük 31 çekiyordum Ya bunları azaltmak için kendimi gönül olarak hormon olmaya başladım antidepresan yazdırdım gittim hocayı baktım bunlar da gitmiyoruz Hani o duygusal boşluk duygusal açlık bir kadın bulamadım Gittim bir erkekle birlikte olduğunu Yani bilmiyorum abla Lanet olsun işte
Bende dizi izliyorum, yürüyüşe çıkıyorum, sevdiğim bir kaç yer var ara ara oralara gidiyorum. Bir kursa yazıldım ama almadılar beni 😅 , aradılar yerimiz kalmadı deyip beni başka yere yönlendirdiler oda Pendikte ve kadiköy de , uzak ama bakalım. Birde tekrardan işe gidiyorum ama kendi işimiz o yüzden keyfi 😉
hıımmm hepsi hayırlı olsun. keyif aldığına sevindim.
Cevap
13Cevap
Valla zaten dizi izlemek standart uygulama pembe dizi derken bilmiyorum ben genelde yabancı dizi izliyorum.
berbat oyunculuk.. tam kafa dağıtmalık
Dizi izliyorum ben de. Pek boş zamanım yok ama şu an "deha" dizisine bakıyorum, sen baktın mı? Balat'ı bile özlemişim🙂
Ben 10 bin adım atmayı hedeflerim
yürümek iyi geliyor
Müzik dinlemek biraz delirmek, spor, dolaşmak
nasıl deliriyorsun :)
Kendime gülerek, saçma sapan hareketler yaparak bazen, müzik dinlerken konser veriyormuş gibi hareketler yapmak şarkı söylemek gibi
Kahve içerim yürüyüş yaparım vs vs aşkom
yürüyüş süper bişey. insanı tazeliyor
Aynı fikirdeyim aşko
Müzik dinliyorum radyo 45 lik tavsiye ederim
bi bakayım ilk fırsatta
hıımm teşekkür ederimmm... moladan sonra dikkat gerektiren bi iş yapacağım. müzik odaklanmamı dağıtır diye düşünüyorum. ama molalarda olabilir
Müzik dinlerim sudoku oynarım film dizi izlerim
sudoku güzel. bi ara ben de çok kaptırdım o kadar çok oynadım ki sıkıldım. şimdi ara ara çözüyorum o deli gibi sudokuya gömüldüğüm zamanlar geride kaldı ama çok iyi geliyor insana
şu an halen çözüyorum düşünceleri yok ediyor hiçbir şey düşünmemeyi sağlıyor
kesinlikle haklısın. bu kadar işe yarayacağını bilmezdim. merak ettim birkaç ay önce. çözdükçe daha zorlarını çözmeye başladım. çok iyi geliyor
Ne kadar zor ☺️
bi oyun indirdim. en yüksek seviyesindeyim (ekstrem). ama başka oyunlarda oynamadım.
Bende sudoku club diye bir oyun oynuyorum karışık seviyesi güzel zevk veriyor
Pembe diziler hangileri oluyor :)
Baya şey var bende ama günlük rutin halinde değil
Müzik dinler iken motorla gezmek rutinim
yaa ne güzel... müzik ben de severim. motor ehliyeti aldım geçen sene. ama omzumu incittim (yırtık oldu) iyileşmem uzun sürdü. ilk fırsatta çalışmalara başlayacağım. hevesliyim :)
:)))) çok teşekkür ederim nazik düşüncen için.
KS turu yapıyorum hep
ben deee
bazen ara veriyorum ya da sadece okuyup geçiyorum. bazen bir soru soruyorum... iki kelam ediyorum. kafa dağıtıyor. fazlası zarar veriyor.
ben KS de takılıyorum
eveettt KS var zaten. iyi ki var.
evet ama bu aralar içimden bi ses ara ver diyor. şu işler de aksine bi hareketlenmedi ki bırakıp işimize bakalım. rahatsız eden yok vallahi piyasada
ben azalttım eskiden daha sık takılırdım. kafama göre yaa.. bazen sıkılıyorum bazen keyif alıyorum. sıkılınca azaltıyorum. boynuma ip atan yok ya, keyfime göre işte
aynı ben, erkek versiyonunum ben de
Borsada al sat yapiyorum
o insanı gerer ama yaa.. kafa dağıtmaz ki
Yoo işi bilince gerilmezsin. :)
o zaman kolay gelsin keyfin daim olsun
Teşekkürler efenim
Hic bisi
Kahve kitap
Güzel
Epeydir iş dışında bir şey okumadım
Evet okumalıyım ama okuyasım yok. Gün içinde çok okuyorum çok yazıyorum akşama böyle duruyorum 😄
Rutinşm yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?