
aşırı yüksek bir mesafeden hiçbir şeye bağlı olmayarak denize atlamak isterdim 😬

aşırı yüksek bir mesafeden hiçbir şeye bağlı olmayarak denize atlamak isterdim 😬
10 ton ekler yerdim. Nasilsa ölümsüzüm. Ama gün sonu🤔
🙏tenk yuu
Ölüyor muyum diye test ederdim
Cevap
13Cevap
hiç bir şey yapmak istemem.
Bende aynısını isterdim ama acıyı da hissetmemem lazım sadece ölümsüzlük yetmez 😅
Ölümsüzlük duygusunu insan yaşamamalı. Öleceğini bildiği halde bu kadar kötülük yapabiliyorsa. O duyguyu hissetse düşünemiyorum bile
Uçaktan atlamak
İsraille şavaşmaya giderdim.
tren geçerken atlayıp tutunmaya çalışırdım
Koşa bildiğim kadar koşarım hanımefendi 🙂🙂
Zor bi soru aslinda 😃😃
Timsahla dövüsürdüm kskdk
Seninle bogusurdum 😃
Ne dersin 😉
Ne onemi var siteden biri isde
Ölümsüz olmak istemem
Göktelenden atlarım.
Aslanla güreşirdim
İstemezdim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar