Bu aralar içimi bi korku sardı sizde de oluyor mu bazenleri?

Normalde aklımın bir köşesinde hep olüm gerçeği vardı ama bu aralar aklımın köşesinden çıkmış merkezinde duruyor resmen. Her şey o kadar boş anlamsız geliyor ki bir plan yapıyorum yaşayacak mısın ki diye telkinlere başlıyorum. Psikolojim bozuldu gibi böyle düşünmekten. Sizde de oluyor mu bu?

Güncellemeler
1 yıl
Ve şunu da eklemek isterim inancım gereği ölümden ziyade ahiret hayatı korkutuyor bu dünyaya fazla dalmışım gibi ölüm ensemde de öteki tarafa gidince beni azap bekliyor gibi geliyor
Bu aralar içimi bi korku sardı sizde de oluyor mu bazenleri?
Cevapla