

kötülüğün farkinda olarak iyi bakmak daha doğru bence. Bazılarımıza dünyanın karanlık yüzü iyi gelmez. psikolojik olarak ne kadar guçlusunuz mesela kötü olaylarla yüzleşimisin, görmezden mi gelirsin yoksa, bu kötü bişey değil tabi, iyi olmak adına...
Ben bazen yüzleşiyorum psikolojim gerçekten zayıf kaldıramıyorum. Gerektiğinde tozpembe bakiyorum olaylara kendim için artık, ya da kendimi buna inandırmaya çalışıyorum.🤔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
ben gerçekçi bakarım her zaman.
Hayır tabii hayatın acı yüzünü her zaman görüyorum gadası
Asla, gerçekler beni öldürse bile yine gerçekleri seçerim
Hayır gerçekleri görmek istiyorum kendimi kandırmak istemiyorum
Ben daha çok gerçekçi bakan taraftayım
Yok gerçekci olmayı severim
işime geldiği gibi bakiom
Evet kötü olaylarla yüzleşiyorum
Bunyüzden haberleri seyretmeyi bıraktım