Hayatta toz pembe gözlüklerle bakanlardan mısın?

Böyle daha iyi değil mi?
Böyle daha iyi değil mi?
Böylede iyi aslında 🙄
Böylede iyi aslında 🙄

kötülüğün farkinda olarak iyi bakmak daha doğru bence. Bazılarımıza dünyanın karanlık yüzü iyi gelmez. psikolojik olarak ne kadar guçlusunuz mesela kötü olaylarla yüzleşimisin, görmezden mi gelirsin yoksa, bu kötü bişey değil tabi, iyi olmak adına...

Ben bazen yüzleşiyorum psikolojim gerçekten zayıf kaldıramıyorum. Gerektiğinde tozpembe bakiyorum olaylara kendim için artık, ya da kendimi buna inandırmaya çalışıyorum.🤔

Hayatta toz pembe gözlüklerle bakanlardan mısın?
Cevapla