Gün içinde uyuyup uyandığımda diğer gün olmuş gibi geliyor geç kalmışım gibi hissediyorum. Bu his sadece bende mi oluyor ya?

Çok saçma bir şey...
Gün içinde uyuyup uyandığımda diğer gün olmuş gibi geliyor geç kalmışım gibi hissediyorum. Bu his sadece bende mi oluyor ya?
Cevapla