Kış, çocukluk anılarıyla doludur. Kar yağdığında dışarıda arkadaşlarla kar topu savaşı yapmak ya da kızakla kaymak heyecan vericidir. Bu anılar, kışın getirdiği neşeyle birleşir. Peki, sizin kışın en sevdiğiniz çocukluk anınız nedir? Kar topu savaşı mı yoksa kızak kaymak mı?
Kışın en sevdiğiniz çocukluk anılarından biri nedir? Kar topu savaşı mı, kızak kaymak mı?
Kışın en sevdiğim çocukluk anılarından biri kesinlikle kızak kaymaktı. Soğuk havada her yerin karla kaplanmış olması bana her defasında tarifsiz bir heyecan verirdi. Sabahın erken saatlerinde eldivenlerimi ve atkımı takıp dışarı çıkardım. Mahalledeki diğer çocuklarla buluşup yokuşun en dik yerini seçerdik. Kızak kayarken yüzüme vuran o soğuk rüzgar, kahkahalarımız ve düşüp tekrar kalkmalarımız... Her anı unutulmazdı. O masum ve özgür hislerle dolu anlar, hayatın koşuşturmasında kaybolmuş gibi görünse de, hala içimde bir yerde sıcak bir hatıra olarak duruyor. Kar topu savaşı da güzeldi ama kızak kaymanın yerini hiçbir şey tutamazdı.
Çocukluk anılarım arasında en sevdiğim kendimden büyük arkadaşlarım vardı onlarla mahalle arasında toplanır evimizden yiyecekler getirir piknik yapardık çok hoşuma giderdi bir keresinde abla dediğim arkadaşım salata yapmıştı ben de bizim buz dolabından zeytin araklamaya gitmiştim 6 yaşında falanım avucumla alıp ablaya zeytin taşırken yere döke döke gitmişim annemin çığlıkları ile irkilmiştim 🤣 her yer yağ olmuş ama salata çok lezzetli olmuştu
Pazar sabahlari trt1 de yayinlanan kovboy filmleri küçükken nefret ederdim ama aslinda ne kadar iyimiş soba yanardi babam onu izler biz kahvalti yapardık sonra odun kömür poşetler her pazar akşamı banyo günü olurdu jsjs o sobanin sıcaklıgı tavana yansıyan ateşin ışığı, güğümdeki kaynayan suyun sesi ozleniyor o günler
Kar topu karda ayak izlerimi izlemek küçükken komşumuz vardı hâlâ da komşumuz onlarla birlikte oynardık çok eğlenceliydi sobanın ısıttığı o ev TV önünde oturmak keşke çocuk olsam hep
Kar topu savaşı tabi ki. İstanbul’a kar yağdı mı apartmandaki ve mahalledeki çocuklarla en sevdiğim şey😍. Umarım bu sene güzel kara yağar ve kar topu savaşımızı yapabilirim