Her suç şeytana kalıyor, doğru olan bu mu?

Her suç şeytana kalıyor, doğru olan bu mu?

Çünkü suçlarını kabul etmek istemezler doğru şeytan var nefis var ama onlar kendilerine sahip çıkamadıkları için tabi simdi ben sana desem ki git kendini köorüden at desem atar mısın hayır yapmazsın o zaman niye seytanın nefsinin istedigini yapıyorsun onlara karşı gelemiyorsun
Zavallı şeytani hatalarimiza alet ediyoruz.
Hatalar bizim seçimimiz ve tek suçlu kendimiziz, dil aliskinlagi olsa gerek şeytana uyduk deniyor.
Cevap
4Cevap
Hayır ben kendim yaptım derim her zaman
Şeytan o sırada; ben ne yaptım hacı?
Nefsin içinde şeytan gizlidir.. Kastedilen de odur.. Herkesin içinde Habil olduğu gibi Kâbil de vardır..
Bu bir metafor. İnsanların yaptığı kötülüklerin şeytanın vesvesesiyle geldiğine inanılır bu yüzden bu metafor kullanılır...
Milyon yıllık "kılıf".
Şeytana uydum demek tamamen yalan..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?