AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
bence uzaklaşın
1-2 tane sıkı arkadaş veya 1 tane düzgün sevgili yeter. Fazla insana ulaşmaya çalışmaya gerek yok.
Ne arkadaş ne sevgili bana lazım değil onlar
Her insanın hayatının bir noktasında başka insanlara ihtiyacı vardır. Muhtemelen çok hayal kırıklığına uğrayıp kızdığın için böyle diyorsun ama illa ki sevip güvendiğin kişiler önüne çıkacaktır.
bu düşüncene sebep olan şeyi bul üstüne git çöz ve bir iki kişiyi sevmek için şans ver
Bıktım artık kitaplar dersler ailem başka hiç bir şey yok eksik hisetiriyor ama yapacak bir şey yok yetinmek zorunda
başkaları senin hayatına yön veriyor kararlar alıyor müdahale ediyor. ama o zmaan bu onların hayatı oluyor senin değil. bunu onlarada anlat ve kendi kararlarını al. sana tavsiyem öncelikle neyi istediğini bul. onun için çabala koş peşiden evet başta düşersin ama sonra o yolda en iyi giden sen olursun bişeyler zoraki değilde isteyerek yappılınca yük değil ödül gibi gelicek. bende senin gibi aile iş ders okul diyip kafayı yedim üni bitti boşta kalınca ekstra bunaldım bir gün yaktım gemileri şehir dışına taşındım çok harab oldum çalıştım didindim sevdiğim işleri yaptım para kazanıp kendi yerimi açıp patron oldum üstüne birde atandım şimdi kendi evime kendi işime sahibim birde memur oldum kimseyide yanıma almadım tekrar karışmasınlar diye. eskiden yataktan çıkamazdım şimdi mutluluktan yatağa gitmiyorum. mutluluk özgürlüktür, özgürlük cesarettir
Bak işte kendin diyorsun kimseyi almadım çalıştım didindim bende aynısını yapıyorum
merak etme sende birgün buna başlicaksın. şimdilik ayıya dayı de devam et. üniyi kazanınca elinden geleni yap bu arada etrafa bak gözünü dört aç çevre edin işi düşün para özgürlüğün yarısıdır bir yerden pasif gelir elde etmek seni boşta bırakır hobilerine sosyal çevrene ve kararlarına vakit kalsın. kesin bir kural koy canımı sıkanı hayatımdan çıkarıcam. emin ol daha mutlu olucaksın etrafımda kimse kalmaz diye kokrmak emin ol gereksizler gidince gereklilere yer açılıyor. bu hayata bir kere geldik bu bi daha olmicak ve sayısız yer sayısız fırsat sayısız güzellik var ömrümüzün yarısını bunları görmeden kaybettik geriye kalandada yaşlanıcaz son kalan enerjimizde bari tutsak olmiyalım dimi
Çok güzel söyledin gerçekten yorumun içime dokundu çok farklı dertler üstesinden gelsek bile böyle güzel şeyleri anlamak ve anlamlandırmak ne kadar güzel ve özel
evet neden dokunduğunu söylim çünkü aynı şeyi yaşadım. şu an seni çok iyi anlıyorum. bitip giden zamanın var ve sen sadece izliyorsun evinin penceresinden. kimse seni anlamicak sen kendini anla ve yaşat içindeki hevesi. o yüzden başkaları gibi ailen onlar senin iyiliğini düşünüyor gibi safsatalar anlatmadım ki bunu bana diyen kişiye gel sen onlarla yaşa diyorum.
Peki sözlerine elimden geldiğince kulak vereceğim ve aklımdan çıkarmaya çalışacağım teşekkür ederim buradaki işim bitti sizinle konuştuğum için mutlu oldum
rica ederim. ama şunuda unutma bir yola çıkacaksan bu çok zor olucaktır. ama her tökezlediğinde şunu söyle başaranlar bu yolun ortasında pes etmeyenlerdi. hayatında başarılar gene desteğe ihtiyacın olursa tecrübe sahibi biri olarak danışa bilirsin. ben buralardayım. canın sağ yolun var olsun :) bende seninle konuştuğuma mutlu ldum
Ben buralara bir daha uğramam ama yinede bunun için teşekkürler umarım bir daha birilerine bunu açamayacak kadar güçlü olurum ve pes etmem ben kendime güveniyorum zaten
İnsanlardan uzak durup bu sorunu kendi içinde çözmen gerek
Uzak duramam sorumluluklarım var kendim çözmeyi bıraktım saldım artık ama böyled bir kötü his var
Çözmeden akışına bırakırsan daha kötü olur
Doğru diyorsun sağol yorumun için
🌸💞🙏
Olabilir. Herkesten iğrenmek yerine gözlemleyip ondan sonra iğrenmeyide seçebilirsin
Hepsi aynı
Senin psikolojin bozulmuş o zaman
Birkaç tane kişiden darbe yedin diye hepsini aynı kefeye koyamazsın ki. Kendine zaman ver kendi kafanı dinle belli bir süre kendini geliştirmeye ada
Keşke sıkıntı gerçekten bende olsa keşke düşüncesiz ve taş gibi kalbi olan ben olsam
Taş kalpli düşüncesiz olmanın altında o kadar çok sebep varki aslında. Menfaat uymayınca yani sevgi göstermek işine gelmeyince, düşündüğünü göstermek ezilmeye üzülmeye sebep olunca, kötülük görunce böyle olabiliyo
Onaylamıyorum ama anlayabiliyorum kızsamda böylelerini
Ben böyle olmamayı seçebiliyorsam o da seçebilir sende bu bir seçim ve bunun için anlayış hiç gerek yok
Merak etme bende de oluyor ara ara , geçer eğer onları görmezsen
Sizin nesli düşünürsek gayet normal.
Keşke sorun sadece bizim nesile alakalı olsaydıda o yaş grubu ile takılmazdım ama sanırım sorun senin benim neslim olmaktan çıkmış bir iğrençlik var
Neymiş o iğrençlik
Bence gayeye açık seçik ortada tüm iğrençlikler hangi birini söylesem
Aklına gelenleri söyle
Neden sebsp
Bilmem
Umursama kimseyi
Nereye kadar
Sonsuza kadar
Keşke yapabilsem 🥺
Bi yapsan gör ne kadar mutlu olucan
Yapcam sağol 🥰
Rica ederim 😍
Insan gormemeyi dene
Gözümü bağlar çıkarım dışarı
En guzeli 😁
Düşersem bir yerden ne olacak biri gelir ayağa kaldırır dokunur falan o daha iğrenç göz göze gelmeye tahammül edemezken dokunacağı düşüncesi bile daha kötü ama bu da olmadı
Olmadi en iyisi al tekne okyanusa acil. Kimse gormez
O kadar param yok daha 19 yaşındayım
Kredi cek geri odemezsin denizde nerde bulacaklar seni
Ailemde tamam der zaten
Tamam derlerse o zaman basliyoruz eyleme :)
Demezlerrrrr hiç bir zaman sanırım ben bununla yaşamak zorundayım
Kor taklidi yapsan
Ssnnskskslssl kör değilde
😁😁😁😁😁😁😁
Bi süre konuşma kimseyle
hayvanlarla takıl
Kus rahatla
Midemde sorun var
Gittim iç hastalıklarına bir şey yoktu
Hımm
Kuş rahatlarsin
Tamam
İçinde tutma hiç bir şeyi yüzlerine soyle
Uğraşamam düşüncesize ne öğretecem ki
Uzaklaş
Her yerde insan var
Bi süre evde kal kafanı dinle
Olmazzzz dersler