
Duyguma uyan mantığıma uymuyor mantığıma uymayan duyguma ne olacak bu işler 🤔

Duyguma uyan mantığıma uymuyor mantığıma uymayan duyguma ne olacak bu işler 🤔
Duygu kesinlikle pişman ettirir. Duygularını hareket ettiğin zaman gözün hiçbir şey görmüyor. Senin aklın gidiyor resmen dışarıdan farklı görenler seni uyarıyor ama hiç oralı olmuyorsun. Mantığın hareket ettiğin zaman daha doğru şeyler düşünüyorsun. Hesap yapmak daha kolay oluyor. Oluru olmazı bile biliyorsun. Ondan sonra duygular hayatını resmen değiştiriyor.
Duygu tabii ki. Kontrolünde olmayan bir şey. Zaten duygularını kontrol altına alan insan mantıklıdır. Mantıklı davranan, hareket eden insan ise kolay kolay hata yapmaz. Yapsa dahi sonuçlarını bildiğinden pişmanlık duymaz
Birisinin diğerinden üstü yok bana göre. Yeri geliyor duygulardan yeri geliyor mantıktan ötürü pişman olabilir. Fakat duygularımızı kolay kolay yönetemediğimiz için bunun sonunda pişman olmanında çok mantığı yok.
Merhaba,
Duygular pişman ettirir. Mantık ettirmez ama sadece mantık ile de olmaz. Mantıklı duygu daha güzel olur, al gülüm ver gülüm, mantıklı aşk, hak ettiği kadar aşk! 😅
Cevap
21Cevap
Bence pişmanlık başlı başına hata bence pişman olmak yerine yaşananlardan ders çıkartmak gerekir. Mantık veya duygu fark etmez alınan kararlardan pişmanlık duyulmaması gerekir. Üzüntü olabilir ve bu duygular bize tecrübe olur.
Bazen mantık bile daha fazla üzüntüye sebep olabilir.
Beni de aydınlatın. Duygularımın söylediği yöne gidersem kesin yine pişman olacağım.
duygu pişman ettirir
Duygu da mantık da tek başına bence pişman edebilir. Duyguya uyarsak bu mantıklı bir seçim olmayabilir. Aynı zamanda sadece mantığın hakim olduğu bir durumda, ise sevgi eksik kalacaktır her zaman. Duygu ve mantık dengesi önemli bana kalırsa. Biri olursa diğeri olmaz. 🎈
Duygu mantığı yerse, mantık duygudan bi haber çalışırsa, ikisi birbirine düşman olursa anında pişman olacaksın. 😌
Mantık, kısa vadede üzer insanı.. Çünkü gerçekler açıdır ve bir gün çıkar ortaya.. Mantık bunun önünü keser, bize işin başında gösterir..
Duygu ise anlıktır.. Pişman ettirir bir süre sonra, yanlış yaptırma olasılığı çok yüksektir..
duygu da pişman edebilir mantıkta maalesef..
yani yüzde yüz seçimimiz bizi doğruya götüren bir seçim yok
yaşayıp öğreneceksiniz birazcık
Mantıklı bir şekilde duygularını yönlendiremediğinde pişmanlık yaşarsın.. Hayatım boyunca karar alırken aklım ve kalbimi dengede tutmaya çalıştım hep.. Bir zararını görmedim.. Sadece süreç uzun sürüyor.. Sabır şart..
Duygu pişman ettiriyor beni çünkü ben mantıklı bir insanım duygularım ile hareket ettiğim zaman pişman oluyorum
Duygu kanka çünkü şöyle düşün sen bir şeyi çok istiyorsun ama çok istiyorsun mantığınla düşünmeyip sadece o anki durumla alıyorsun sonra diyorsun keşke almasaydım mantık geç geliyo ama duygu o anlık için çalışıyo ve seni pişman ediyo
her ikisi de ettirebilir sonuçları yaşamadan bilemezsin
Duygu halindeyken yanılmak insanı çok pişman etmez çünkü bi açıklaması vardır sevdiğin için inanirsin ama mantıkla düşünürken hata yaparsan nasıl ben bunu göremedim anlamadım diye kendini suçlarsin.
duygu pişman ettirir, hiç bir zaman mantığım yanılmadı aşk konularında ancak aşk konusunda da mantığım pek devreye girmedi D:
İnsan duygularıyla hareket edince acı çekiyor, mantığıyla hareket edince de yaşadıklarından tat almıyor. İnsan hareket etmemeli.
Rasyonel olmayan her şey pişman ettirir, mantığı da yanlış alıyorsan o da aynı şekilde
Hep ikisinin arasında kaldım diye exlerden ayrıldım
Kalbimi dinliyorum tercihimde öyle iyi mi kötümü farki ama mantik ise sert gibi geliyor bana
mantığın yerine duygunu dinlemeyi seçtiğinde pişman olursun
Duygu daha fazla pişman ettirir
Mantığına duygunu ekle 🤔
duygu pişman ediyor insanı
tırnak pişmman ettirir
Bazen ikisi de masum kalır 🚬
Mantık hep pişman ettiriyor 😒
Duygu hep pişman ettiriyor.
duygu pişman ettirir çoğu zaman
Duygusunu takip eden üzülür
Duygular pişman ettirir genelde
Duygu pişman ettiriyor
Para
Duygu.
Duygu
Duygu
Duygu
Duygu pişman ettirir
Duygu pişmanlıktır
Mantık..
Duygu
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?