Şöyle bir söze denk geldim ve sonra biraz geriye dönüp baktım.
Kim dürüstlüğü ve netliğinle övündüyse bana karşı evet onun fakiri olduğunu gördüm. İlave olarak bu sitede de çok denk geldim sorularda atıp tuttukları gibi olmayan insanlar çok.. ne yazık ki..
“insan şovunun yaptığı şeyin fakiridir” sözüne katılıyor musun?
Bu söze kısmen katılıyorum hatta katılmayan insanlar yoktur. Yaptığını ‘şov’ olarak algılayacak insanlar da bir hayli fazla. Sen gerçekten sahip olduğun şeyden bahsedersin ve sana yanlış geleni dile getirirsin ve bu söz o sırada uygun kaçmaz. Zaten kendiyle övünen ve üstün gören kullarını Rabbim de sevmez, ben kaçınıyorum bu tür şeylerden.
Az önce buna benzer bir yorum paylaştım, evet insanlar nerden vuruyorsa ordan eksiği vardır bu bilimsel bir araştırma olarak da karşımıza çıkıyor çok fazla eleştirsel dil kullanımı yapanlar o noktalarda açıklarını bu yolla gizlemek isterlermiş siteyi gözlemlemeyi severdim eskiden bir çok insanın kendi yaptığı bütün her şeyi eleştirdiğini gördükçe tebessüm ettim evet yeri geliyor bizde eleştirsel dile geçiyoruz o eleştirdiğim konularda zayıflıklarım olduğunu fark ettim edeli o dilden uzak durmaya özen gösteriyorum başarabildiğim kadar 😄
show yapan biri bunu en iyi sosyal medyada yapabiliyor.
Gerçek hayatta show yapan birinin gerçek yüzü anında belli oluyor bunu maskelemek çok zor. Ama sosyalmedya sanal bir ortam ve yapılan show gerçekleri saklamaya elverişli oluyor.
Örneğin yıllardır evliliğinde problem yaşayan tanıdığım bir çift var ve sosyal medya hesaplarından bu çifti görseniz mutlu mesut bir evlilik yaşadığını sanarsınız. Gerçekte ise o kadar sıkıntılı bir evlilik oluyor ki artık boşanmayı düşündüğünü arkadaşım bana anlattı. Yani sen soruyu genel olarak sormuş olabilirsin evet ama bu sosyalmedya ile yaygın hale geldi eskiden bu kadar çok değilken artık bu durum normalleşmeye başladı
Çok güzel ve çok mantıklı bir söz 🤣🤣özellikle erkeklerde gördüm bunu iphone 16 pro Max aldım evim var yatım var villam var iş yerim var falan filan 🤣🤣kızlar hemen bunların üstüne atlıcak sanıyo krolar🤣🤣
Öylesine doğru ki.. Ben çok doğruyum ben çok mükemmelim, benim şuyum buyum var diyen insanların eğrisini büğrüsünü yüzüne tokat gibi çarpmışlığım çok olmuştur.. En sevdiğim huyum dilimin kemiği olmaması.. Annem ve anneannem sağolsun..🙏