Suratı asık insanlarla konuşmaya tahammül edemiyorum. Ya siz?

Suratı asık insanlarla konuşmaya tahammül edemiyorum. Ya siz?

Karşımda böyle sanki benimle sorunu var gibi duruyorlar ya sinir geliyor o zaman bana. (Cümle farklı da ama kaldırılıyor diye söyleyemedim)

Suratı asık insanlarla konuşmaya tahammül edemiyorum. Ya siz?

Buradan kimse üzerine alınmasın iş yerinde olan bir durum. Zira bu aralar üzerime oynayanlar çokta.


Benimle oynama söyledim sana şansını zorlama uğurlar olsun 😂

Suratı asık insanlarla konuşmaya tahammül edemiyorum. Ya siz?
Cevapla