Arkadaşlar nolur yardım eder misiniz ben napıcam çok kötüyüm?

Ailemden çok uzakta yurtta kalıyorum ve eve gitme şansım da yok yani. Sabahtan beri kusuyorum midem bulanıyor geçmiyor. Sonra geldim odaya kapıyı kapattım kız gelmiş yavaş kapat korkuyorum diyor yani insan bi nasılsın falan der ya... Ağlıyorum sürekli yani o kadar kötüyüm ki çaresiz kaldım... yardım edin biraz lütfen kimsesiz gibiyim burada hiç arkadaşım da yok
Arkadaşlar nolur yardım eder misiniz ben napıcam çok kötüyüm?
Cevapla