" O masal günü gelinceye kadar susuyorum, susuyorum.."

" O masal günü gelinceye kadar susuyorum, susuyorum.."

Kimseyi düşünerek hesaplar yapma olurdu. Sadece ben ya da benden olanlar diyerek hep daha fazlasını işte. Bana iyiliği dokunmuş kişileri ise asla unutma ki ileride sende onlara aynı davran. Bunu zaten yakın zamanda yaptım karşımdaki kişinin bakışları beni fazlasıyla mutlu etti
Kimseye içimi açmamak, yüz vermemek ve güvenmemek olabilir.
Kimseye hakettiğinden fazla değer vermemek gerek.
Cevap
9Cevap
En büyük ya da küçük diye bir kavram yok benim için. Ders olarak nitelendirdiğim çeşitli şeyler var elbette ama.
Başkalarından beklenti içinde olmamak asla.
Hiç kimseyi pohpohlama, gün olur sana nankörlük eder. Kendime edebileceğim en büyük ders.
Mutlu olmak için herşeyi yap kaybetsen bile iyi olmaktan vazgeçme.
Önemsiz zaman kaybı yaşandığım zamanlar oldu ve bi daha yaşamam gerektiğini anladım.
Bu hayatta teksin
Hiç bir şey için geç değildir
Başkalarının mutluluğu için kendi mutluluğumdan vazgeçmemem gerektiği.
Hayatı olduğu gibi kabul etmek. Zor durumlarda güçlü olmak. Acını herkesle paylaşmamak. En önemlisi pes etmemek.
Kimseyi kendinden çok sevme ama ben hala en çok kendimden nefret ediyorum.
Asla birine güven me kısa sa kısas
Anın tadını çıkarmak...
kimseye güvenme ana baban hariç
Öncelik her zaman kendiniz olmalı
Bilgi sorduğun kişiye bile güvenme
Buyuk konusmican kızım 😏😏
Güvenmemek kimseye
Tepkisizlik.
O yara ıslak imza kalbimde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?