Soru detayına içimden çok şey yazmak geçiyor da kalsın. 🥹 bazı şeylerin boğazımızda kaldığı gibi kalsın. ❤️🩹

Soru detayına içimden çok şey yazmak geçiyor da kalsın. 🥹 bazı şeylerin boğazımızda kaldığı gibi kalsın. ❤️🩹

Hayaller Paris gerçekler dağ başı. Kim neyi güzel yaşıyor ki. Herkesin bir sorunu muhakkak var. Mesela dünya kadar malı olan Sakıp Sabancı oğluna bir çift ayakkabı giydiremeden bir araba alamadım öteki dünyaya göçtü gitti. Kim hayal ettiğini buluyor ki. Vehbi Koç 1 tabak bulgur pilavı ve turşu için bütün servetimi vermeye hazırım derdi. O da öyle göçüp gitti işte. Hayalleri büyük veya küçük hiç fark etmiyor istediğin gibi olmuyor.
Cevap
2Cevap
16 yaşındayken bu günleri böyle hayal etmemiştim. Ama nasipte olana şükrediyorum.
Her daim şükür ❤️🩹
Hayal ettiğim hayat değil ama yaşadığım hayatı hayal ettiğim hayatmış gibi yaşıyorum.
Süper bir söz oldu👏👏
Teşekkür ederim
Rica ederim
Elhamdulillah, evet
Evet tamda hayal ettiğim gibi ve planladığım gibi gidiyor hayat ufak tefek eksikler olsada
Yaşıyorum elhamdülillah
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?