yoo bir dönem benim o maskeyle çekilmiş fotoğrafım profil resmimdi 🤣 kaç yıl önceydi hatırlamıyorum :D benim de yıllardır fotoğrafım aynı niye sıkılayım 🤔
Adam tek başına Justice League'i yenecek stratejiyi kurmuş biri 🤔 ayrıca batmanin cizgi romanlarını okumuş biri olarak batmane laf ettirmem 😱 Superman'i bile yendi 🤨
Güç ve stratejik zeka karşılaştırması yapacaksak bunlar Deathstroke için çocuk oyuncağı. Batman'i bende severim ama konu Dick Grayson veya Slade Wilson'sa orada duracaksın, bende onlara laf yedirmem :D
Ben laf etmedim zaten :D sen direkt Batman'e saydırdın :D Zekada Dick Grayson saymadın bak :D Slade Wilson adam serumla birlikte zekası arttı. Batman'in öyle bir durumu yok 🤔
Dick bir süre için Bruce'den nefret etmişti ve bu konuda sonuna kadar haklıydı. Bruce kendi cehpesi için ufacık çocukları silah olarak kullanıp onların hayatını tehlikeye attı, ayrıca Joker gibi pislikleri öldırmeme konusunda da yok prensipmiş günahmış falan filan hepsi bahane. Asıl sebep, Joker gibi büyük suçluları öldürürse Bruce kendi de biliyor ki artık Batman'e ihtiyacı kalmayacak, onun asıl amacı ailesinin ölümünün acısını suçlulardan çıkarmak ve şan şöhret. Yani çizgi romanları dikkatli okursan aslında Batman'in ağır narsist bir karakter olduğunu fark edebilirsin, sırf kendi ego tatmini yüzünden bir sürü insan ölüyor. Bruce dünyayı kendi etrafında dönüyor sanıyor. Dick'in Bruce'den nefret etmesinin en büyük nedenlerinden biri de bunları fark etmesiydi. Zaten Batman ile anlaşabilen tek Robin Tim Drake, oda robot gibi itaatkar ve saf bir kişlikte zaten, ne dersen yapar pek sorgulamaz.
Slade konusuna gelince: Slade serumdan önce de son derece güçlü ve zekiydi, hal zaten böyleyken serumunda yardımıyla Allah gibi bir şey oldu.
Hatta yanlış hatırlamıyorsam Dick Grayson'un Robinlik'ten istifa edip Batman'den ayrılması ve Nightwing olarak kendi yolunu çizmeye karar verme nedeni de bunlardı zaten.
Batman'in öldürmeme sebebi o sınırı geçerse engellemeye çalıştığı suçlular gibi olacağından dolayı. Baktığın zaman Robin'lerin hepsi onun gibi olmak istedikleri için kendileri dahil olmak istemiştir. Damian Wayne, Dick Grayson kaç kez bu yüzden evden kaçıp dışarıda suçlularla mücadele etmiştir. Batman'in travmatik bir beyni olduğunu kabul ediyorum ama çocukları kötüye kullanmıyor. Jason Todd'un nasıl Red Hood'a dönüştüğünü neler yaptığını hatırlamalısın
@Catutigernos Bruce'nin bu bahaneleri cidden yiyorsan afiyet olsun :D
Jason zaten hep suça meyilliydi Bruce bunu hep biliyordu onu değiştirmeye çalıştı ancak yine de Jason kendi davasında haklıydı. Evet iyi şeyler yapmadı ancak Jason'un beyni yıkanmıştı. Bruce'nin sözde "çizgiyi aşmama" prensipleri yüzünden 1 kişi yerine milyonlar ölüyor, Jason'da bunu farkındaydı ve Red Hood olarak kendi yönetmleri ile suçla savaşmaya başladı. Gotham suçluları her zaman Red Hood'dan Batman'den korktuğundan daha çok korkmuştur, Jason sayesinde suçta düşüş yaşandı.
Bence Batman kendisini avutuyor çünkü Joker'i her engellemeye çalıştığında bir yerden sonra döngüye girdiğini biliyor olması gerek, Joker bile dedi seninle benim aramda fark yok diye. Azıcık mantıklı düşünen, birisinin sürekli masum insanlara zarar vermesi ile, o insanlara zarar veren kişiyi öldürmek arasında düzgün ve faydacı bir yaklaşım benimseyerek ne yapması gerektiğini bilir. Batman kadar suratsız meymenetsiz birisi daha yok, adam espri yapmayı bile beceremiyor. Hem, Batman bir elim yağda bir elim balda olsun derdinde, madem düşmanları öldürmek yasak, öyleyse düşmanlarıyla yatmak da yasak olsun? Politikası resmen çocuk oyuncağı, Catwoman'i götürürken düşman düşman diye kırk takla atmıyordu ama.
Yanlış hatırlıyorsun beyni yıkanmadı Lazarus çukuruna götürülüp diriltildi 🤔 evet çünkü suçluları öldürdüğü için 🤔 Batman'in o sınırı geçmemesinden dolayı aslında ultimatomdu batman için. Neyse bunları benim içki içmediğim bir zaman konuşalım 🤣
Lazarus çukuru için tam olarak diriltme işleminin sağlandığını söyleyemeyiz. Lazaruz çukuru kişiyi değil, kişinin bedenini canlandırıyor, dolayısı ile de çukurdan çıktığında ruhu ve beyni hasarlı bir şekilde yeniden doğuyor, yani o çukura sokulan kişi ile çıkarılan kişi tam olarak aynı kişi olmuyor bu yüzden bunun tam olarak bir diriltme olduğunu söyleyemeyiz. Genelde kişinin çukura atılmadan önce içinde bastırdığı kin, öfke, intikam ve kan arzusu duyguları açığa çıkarıyor, sağlıklı olmuyor, yani Jason yaptıklarını bilinci yerinde bir şekilde yapmadı ama yine de çoğu konuda haklıydı.
Batman konusunda söylediğin şeylere inanıyorsan bir şey diyemem, başta bende inanıyordum ama biraz daha düşününce inanmamaya başladım, oda senin düşüncen bir şey diyemem ben kendi düşüncelerimi aktardım :D
Lazarus zaten Trigon'un işi Raven'in babası Ra's Ghul'da aslında ona çalışıyor bir nevi o yüzden her girdiğinde kişinin ruhundan bir kısmını alıyor bak beni olaya çekme 🤣 eyvallah sağolasın
@cglakinin Espri konusu hariç hepsine katılıyorum. Batman'e espri yapmak yakışmaz :d
Haklı tarafları da var elbette, mesela İnjustice hikayesinde başta haksız görsemde Superman ve Wonder Woman'ın sırf kendi davaları uğruna kaç senelik ekip arkadaşlarını tek tek avladığını ve Superman'in çok katı bir diktatöre dönüştüğününü görünce Batman'e hak vermiştim. Batman bunu öngörüp superman'i uyarmıştı ben paronayaklık ettiğini düşünüyordum başta, yani Batman'in haklı yönleri de var tabi ama bu yorumlarda yazdığım fikirlerimi değiştirmiyor tabi...
çünkü her şeyi tehdit olarak görüyor. Kendi planları ile Justice League alt edilirken Bruce'a anne ve babasının mezarlarının açıldığı söyleniyor. Oraya gittiğinde ise mezara gömüyorlar. Adam kendi için bile plan hazırlamış :)) çünkü kendi istekleri ile olmasa bile zihin kontrolü ile ele geçirilebilirler. Bakınız Starfish
@Catutigernos Ben Bruce'nin genel olarak zeki ama bencil olduğunu düşünüyorum sadece. Superman'se koşullar düzgünse iyi birisi ama işler birazcık ters gittiğinde Homelender'den daha kötü ve tehlikeli birine dönüşüyor. En sağlıklı haraket eden karakterlerin Nightwing ve Green Arrow olduğunu düşünüyorum ben. Özellikle Green Arrow en dengelisi çünkü Red Hood veya Marvel'den Punisher gibi önüne geleni vurmuyor, yani ben Red Hood ve Punisher'in yöntemlerini de onaylamıyorum ama gerçekten tek çare ortadan kaldırmak olduğunda da gerekeni de yapıyor Green Arrow. Batman gibi kendini avutmuyor.
Homelander zaten Superman'in kötü versiyonu :D dizisinde green arrow ilk başlarda öldürüyordu ama sonrasında o da öldürmeyi kesti. 🤔aslında avutma değil gerçekten bir sınırı geçtiğin zaman artık bunun bir anlamı kalmıyor. Bir insanı ilk öldürene kadar zor gelir ondan sonra kolaylaşmaya normalleşmeye başlar. Aslında Batman ilk yaptığı suçluların zihinlerini araştırmak filmini hatırla ilk yaptığı şey suçlu gibi yaşamak oldu. Motive eden şeyleri sebepleri düşünce tarzlarını öğrenmek için. Çizgi filmlerinde Darkseid'in baş yardımcısı olduğunda neler oldu.
Evet o yüzden Homelender'den örnek verdim ama gerçek Superman'in kötü versiyonu Homelender'den katbekat daha tehlikeli. Evet Bruce suçlu psikolojisini anlamak ve empati yapabilmek için bu yola çıkıyor ama daha sonrasında Bruce'nin ne kadar yıkım ve de ölüme sebep olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Daredevil'de benzer prensiplere sahip ama bana daha inandırıcı geliyor, Matt kendini avutmuyor bence, prensipleri olmasına rağmen napıyor ne ediyor suçu bir şekilde önlüyor tam olarak olmasa da ama Bruce'nin kendisini avuttuğu her zaman olmasa da çok oluyor, suçu önleyemiyor ve daha fazla ölüme sebep oluyor.
Ya DC evreni çok karışık, DC omniverse'si içerisinde çok fazla farklı evren var bu yüzden her yazarın farklı yorumlamasıyla farklı bir Batman görüyoruz, Anne ve Babasının katili Joe Chill'i affeden bir Batman'de var Punisher'den daha acımasız yöntemlerle kan döken bir Batman'de. DC sabit bir ana evrenden ilerlemiyor belki de bu yüzden bu kadar fikir ayrıliğına düşüyoruz, aynı Batman'den mi bahsediyoruz belli bile değil. Hani konu Marvel olsa sabit ana evren olan 616 evrenini baz olarak konuşurduk ama DC'de Dr. Manhattan'in evreni baştan yaratması ile Rebirth evreni oluşuyor, hem ondan hem farklı evrenden hikayeleri devam ettirip her evrende aynı karakterleri farklı işliyorlar falan DC evrenini Marvel evreninden daha çok sevsemde hem sinema hemde çizgi roman evreninde çok karmaşık, o yüzden konu içinden çıkılmaz bir hal alıyor, Marvel gibi düz bir çizgi üzerinden ilerlemiyor :d
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ne kadar güzel bir soru
Ben Frida Kahlo kostümü giymek isterdim
Teşekkür ederim ☺️
Ulan tam Michael Myres yazacaktım, birisi yazmış. Ben de bari Jason Voorhees olayım
Onu konuşuyorduk Jason da anneci 🤣 Freddy Krueger ol sen de 🤣
X-Man yan çar 😂 kabul.. Michael Myres'i çizerim tırnaklarımla
haha :D
Hemsıre kostümü mını eteklı ustumdede kan olan kostümü tercıhı ederdım 🤪
İlginç bir tercih :D benim kıyafetim profil resmimde 🤣 kendim gibi gelirdim 🤔
Korkarım yahu
Üstün kan revan içinde korkmuyorsun da 🤣 ayrıca korkutuyorsa olmuş demektir 🤣
Ben korkarım 😏
Killer Clown candır 😏
Ben korkarım ıcındekı katılmı nedır belırsız korkarım yanı 😒
adı killer clown zaten 🤔katil palyaço yani 🤔
Korkuncsun sen
Teşekkür ederim çok naziksin 😏
Gobusum olmasa catwoman olmak isterdim ya 🙁
göbüş varsa catwoman olmaz
Evet 🙁 bir kadina da senden cat woman olmaz demezsin ama 😡
Gecen sene korsan olmustum, bu sene elf olcam
Korsan mı 🤔 elf daha iyi bence
Evet
Michael Myers tabii ki.
Çok severim kendisini.
Halloween diyorsun 🤣 13. Cuma Jason daha iyi bence 🤔
Michael çok daha soğukkanlı ve duygusuz biri. Jason da annesinin baskısı var hala, olmaz :))
hahaha bak çok doğru söyledin 🤣 Jason anneci 🤣 Jason ile Freddy Krueger karşılaşması efsaneydi ama
Yanii fena değildi diyeyim.
İngiltere Kraliçesi Elizabeth 😅
Ya yürü git gözüme görünme 🤣
🤣🤣🤣🤣
Merhaba,
Hayat zaten kostümlü balo, insan kostümü tercih ederim, herkes maskeli insan yok! 😅
Cem Yılmaz filminde bit vardı ya o 😂
hangi bit 🤔
rahibe kostümü giyerdim
neden rahibe peki 🤔
hoşuma gidiyor
cadı kostümü giyerim😄
neden cadı kostümü 🤔
daha önce giyip cadı rolü yaptkm çok yakıştı😂
hahaha demek ki ruhunda cadılık var :O
aaa çok ayıp melek gibi insanım😃
Batman'in sevdiğim bir kostümğ var onu seçerdim
hangisi 🤔
Şimdi nasıl tarif etsem bilemedim de oyununda vardı skin olarak
hangi oyunu :D iki oyununu bitirdim batmanin :D resmini bul bakalım merak ettim
Arkham Knight oyunuydu galiba, bulamadım şimdi baktım da
En son onu oynadım 🤣 bütün görevlerini bitirdim yıllar önce de oynamıştım en son playstation'da bitirdim.
pikachu sayılıyor mu
Sayılır
Ölü gelin gibi giderdim
neden ölü gelin 🤔
Sence kanka? 😅😂
Kaybedenler Kulubü Kaan 🤪
Kostümlü partiye? 😳😳
V for Vandetta demeyeceğim bro boşuna bekleme 🤪
Sende mi sıkıldın profil fotomdan?
yoo bir dönem benim o maskeyle çekilmiş fotoğrafım profil resmimdi 🤣 kaç yıl önceydi hatırlamıyorum :D benim de yıllardır fotoğrafım aynı niye sıkılayım 🤔
kim sıkılmış :O
Sosyetic var ya o sıkılmış 😒😒
kimin ne düşündüğünü ne zamandan beri umursuyoruz ki bro 🤔
Umursamıyorum da kız sıkılmış yani 🤣🤣
Umursamıyorsun da 🤣
Nightwing veya Deathstroke kostümü.
Batman dururken mi 🤔
@Catutigernos O narsist köpeğin adamlık bakımından Nightwing'e, Güç bakımından da Deathstroke'ye ulaşabilmesi daha 40 fırın ekmek yemesi lazım :D
Adam tek başına Justice League'i yenecek stratejiyi kurmuş biri 🤔 ayrıca batmanin cizgi romanlarını okumuş biri olarak batmane laf ettirmem 😱 Superman'i bile yendi 🤨
Güç ve stratejik zeka karşılaştırması yapacaksak bunlar Deathstroke için çocuk oyuncağı. Batman'i bende severim ama konu Dick Grayson veya Slade Wilson'sa orada duracaksın, bende onlara laf yedirmem :D
Dick grayson candır çok yakışıklı batman gibi kasıntı değill
Ben laf etmedim zaten :D sen direkt Batman'e saydırdın :D Zekada Dick Grayson saymadın bak :D Slade Wilson adam serumla birlikte zekası arttı. Batman'in öyle bir durumu yok 🤔
Hemen nedenine geleyim.
Dick bir süre için Bruce'den nefret etmişti ve bu konuda sonuna kadar haklıydı. Bruce kendi cehpesi için ufacık çocukları silah olarak kullanıp onların hayatını tehlikeye attı, ayrıca Joker gibi pislikleri öldırmeme konusunda da yok prensipmiş günahmış falan filan hepsi bahane. Asıl sebep, Joker gibi büyük suçluları öldürürse Bruce kendi de biliyor ki artık Batman'e ihtiyacı kalmayacak, onun asıl amacı ailesinin ölümünün acısını suçlulardan çıkarmak ve şan şöhret. Yani çizgi romanları dikkatli okursan aslında Batman'in ağır narsist bir karakter olduğunu fark edebilirsin, sırf kendi ego tatmini yüzünden bir sürü insan ölüyor. Bruce dünyayı kendi etrafında dönüyor sanıyor. Dick'in Bruce'den nefret etmesinin en büyük nedenlerinden biri de bunları fark etmesiydi. Zaten Batman ile anlaşabilen tek Robin Tim Drake, oda robot gibi itaatkar ve saf bir kişlikte zaten, ne dersen yapar pek sorgulamaz.
Slade konusuna gelince: Slade serumdan önce de son derece güçlü ve zekiydi, hal zaten böyleyken serumunda yardımıyla Allah gibi bir şey oldu.
Hatta yanlış hatırlamıyorsam Dick Grayson'un Robinlik'ten istifa edip Batman'den ayrılması ve Nightwing olarak kendi yolunu çizmeye karar verme nedeni de bunlardı zaten.
Batman'in öldürmeme sebebi o sınırı geçerse engellemeye çalıştığı suçlular gibi olacağından dolayı. Baktığın zaman Robin'lerin hepsi onun gibi olmak istedikleri için kendileri dahil olmak istemiştir. Damian Wayne, Dick Grayson kaç kez bu yüzden evden kaçıp dışarıda suçlularla mücadele etmiştir. Batman'in travmatik bir beyni olduğunu kabul ediyorum ama çocukları kötüye kullanmıyor. Jason Todd'un nasıl Red Hood'a dönüştüğünü neler yaptığını hatırlamalısın
@cglakinin yeppp
@Catutigernos Bruce'nin bu bahaneleri cidden yiyorsan afiyet olsun :D
Jason zaten hep suça meyilliydi Bruce bunu hep biliyordu onu değiştirmeye çalıştı ancak yine de Jason kendi davasında haklıydı. Evet iyi şeyler yapmadı ancak Jason'un beyni yıkanmıştı. Bruce'nin sözde "çizgiyi aşmama" prensipleri yüzünden 1 kişi yerine milyonlar ölüyor, Jason'da bunu farkındaydı ve Red Hood olarak kendi yönetmleri ile suçla savaşmaya başladı. Gotham suçluları her zaman Red Hood'dan Batman'den korktuğundan daha çok korkmuştur, Jason sayesinde suçta düşüş yaşandı.
Bence Batman kendisini avutuyor çünkü Joker'i her engellemeye çalıştığında bir yerden sonra döngüye girdiğini biliyor olması gerek, Joker bile dedi seninle benim aramda fark yok diye. Azıcık mantıklı düşünen, birisinin sürekli masum insanlara zarar vermesi ile, o insanlara zarar veren kişiyi öldürmek arasında düzgün ve faydacı bir yaklaşım benimseyerek ne yapması gerektiğini bilir. Batman kadar suratsız meymenetsiz birisi daha yok, adam espri yapmayı bile beceremiyor. Hem, Batman bir elim yağda bir elim balda olsun derdinde, madem düşmanları öldürmek yasak, öyleyse düşmanlarıyla yatmak da yasak olsun? Politikası resmen çocuk oyuncağı, Catwoman'i götürürken düşman düşman diye kırk takla atmıyordu ama.
Yanlış hatırlıyorsun beyni yıkanmadı Lazarus çukuruna götürülüp diriltildi 🤔 evet çünkü suçluları öldürdüğü için 🤔 Batman'in o sınırı geçmemesinden dolayı aslında ultimatomdu batman için. Neyse bunları benim içki içmediğim bir zaman konuşalım 🤣
Lazarus çukuru için tam olarak diriltme işleminin sağlandığını söyleyemeyiz. Lazaruz çukuru kişiyi değil, kişinin bedenini canlandırıyor, dolayısı ile de çukurdan çıktığında ruhu ve beyni hasarlı bir şekilde yeniden doğuyor, yani o çukura sokulan kişi ile çıkarılan kişi tam olarak aynı kişi olmuyor bu yüzden bunun tam olarak bir diriltme olduğunu söyleyemeyiz. Genelde kişinin çukura atılmadan önce içinde bastırdığı kin, öfke, intikam ve kan arzusu duyguları açığa çıkarıyor, sağlıklı olmuyor, yani Jason yaptıklarını bilinci yerinde bir şekilde yapmadı ama yine de çoğu konuda haklıydı.
Batman konusunda söylediğin şeylere inanıyorsan bir şey diyemem, başta bende inanıyordum ama biraz daha düşününce inanmamaya başladım, oda senin düşüncen bir şey diyemem ben kendi düşüncelerimi aktardım :D
Afiyet olsun 👍
Lazarus zaten Trigon'un işi Raven'in babası Ra's Ghul'da aslında ona çalışıyor bir nevi o yüzden her girdiğinde kişinin ruhundan bir kısmını alıyor bak beni olaya çekme 🤣 eyvallah sağolasın
@cglakinin Espri konusu hariç hepsine katılıyorum. Batman'e espri yapmak yakışmaz :d
Haklı tarafları da var elbette, mesela İnjustice hikayesinde başta haksız görsemde Superman ve Wonder Woman'ın sırf kendi davaları uğruna kaç senelik ekip arkadaşlarını tek tek avladığını ve Superman'in çok katı bir diktatöre dönüştüğününü görünce Batman'e hak vermiştim. Batman bunu öngörüp superman'i uyarmıştı ben paronayaklık ettiğini düşünüyordum başta, yani Batman'in haklı yönleri de var tabi ama bu yorumlarda yazdığım fikirlerimi değiştirmiyor tabi...
@Catutigernos Evet işte tam olarak aynı kişi olmuyor, Jason'un beyninin yıkanmasından kastım buydu :d
çünkü her şeyi tehdit olarak görüyor. Kendi planları ile Justice League alt edilirken Bruce'a anne ve babasının mezarlarının açıldığı söyleniyor. Oraya gittiğinde ise mezara gömüyorlar. Adam kendi için bile plan hazırlamış :)) çünkü kendi istekleri ile olmasa bile zihin kontrolü ile ele geçirilebilirler. Bakınız Starfish
@Catutigernos Ben Bruce'nin genel olarak zeki ama bencil olduğunu düşünüyorum sadece. Superman'se koşullar düzgünse iyi birisi ama işler birazcık ters gittiğinde Homelender'den daha kötü ve tehlikeli birine dönüşüyor. En sağlıklı haraket eden karakterlerin Nightwing ve Green Arrow olduğunu düşünüyorum ben. Özellikle Green Arrow en dengelisi çünkü Red Hood veya Marvel'den Punisher gibi önüne geleni vurmuyor, yani ben Red Hood ve Punisher'in yöntemlerini de onaylamıyorum ama gerçekten tek çare ortadan kaldırmak olduğunda da gerekeni de yapıyor Green Arrow. Batman gibi kendini avutmuyor.
Homelander zaten Superman'in kötü versiyonu :D dizisinde green arrow ilk başlarda öldürüyordu ama sonrasında o da öldürmeyi kesti. 🤔aslında avutma değil gerçekten bir sınırı geçtiğin zaman artık bunun bir anlamı kalmıyor. Bir insanı ilk öldürene kadar zor gelir ondan sonra kolaylaşmaya normalleşmeye başlar. Aslında Batman ilk yaptığı suçluların zihinlerini araştırmak filmini hatırla ilk yaptığı şey suçlu gibi yaşamak oldu. Motive eden şeyleri sebepleri düşünce tarzlarını öğrenmek için. Çizgi filmlerinde Darkseid'in baş yardımcısı olduğunda neler oldu.
Evet o yüzden Homelender'den örnek verdim ama gerçek Superman'in kötü versiyonu Homelender'den katbekat daha tehlikeli. Evet Bruce suçlu psikolojisini anlamak ve empati yapabilmek için bu yola çıkıyor ama daha sonrasında Bruce'nin ne kadar yıkım ve de ölüme sebep olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Daredevil'de benzer prensiplere sahip ama bana daha inandırıcı geliyor, Matt kendini avutmuyor bence, prensipleri olmasına rağmen napıyor ne ediyor suçu bir şekilde önlüyor tam olarak olmasa da ama Bruce'nin kendisini avuttuğu her zaman olmasa da çok oluyor, suçu önleyemiyor ve daha fazla ölüme sebep oluyor.
Ya DC evreni çok karışık, DC omniverse'si içerisinde çok fazla farklı evren var bu yüzden her yazarın farklı yorumlamasıyla farklı bir Batman görüyoruz, Anne ve Babasının katili Joe Chill'i affeden bir Batman'de var Punisher'den daha acımasız yöntemlerle kan döken bir Batman'de. DC sabit bir ana evrenden ilerlemiyor belki de bu yüzden bu kadar fikir ayrıliğına düşüyoruz, aynı Batman'den mi bahsediyoruz belli bile değil. Hani konu Marvel olsa sabit ana evren olan 616 evrenini baz olarak konuşurduk ama DC'de Dr. Manhattan'in evreni baştan yaratması ile Rebirth evreni oluşuyor, hem ondan hem farklı evrenden hikayeleri devam ettirip her evrende aynı karakterleri farklı işliyorlar falan DC evrenini Marvel evreninden daha çok sevsemde hem sinema hemde çizgi roman evreninde çok karmaşık, o yüzden konu içinden çıkılmaz bir hal alıyor, Marvel gibi düz bir çizgi üzerinden ilerlemiyor :d
Kırmızı başlıklı kız 🐦🔥
inşallah kurda denk gelmezsin 🤣
Kurt babaannenın peşinde 😂
yoo gayet de kırmızı başlıklı kızın peşindeydi 🤣 sana hikayeyi kim anlattı :O
Babaannem 🙃
Babaannen biraz hikayeyi değiştirmiş gibi sanki 🙃
Barbie girl olurum ya da harley quinn falan
Victoria secret meleği kostümü 🤣
Erdoğan kostümüyle
Silivriye gidesin var senin anlaşıldı 🤣
Melek olurdum 🪽🪽
hangi melek 🤔
ımmm dün düz beyaz işte
Malefiz. 😊🥳
onun boynuzları var ama 🤔
Oldu mu şimdi bu, oldu mu yani 😂
Rezil ettin beni 😂😱
Sen seçtin benim suçum ne 🤣
Yahu ben onu Angelina Jolie den dolayı seçmiştim, nolucak şimdi 😭😭😂
Angelina Jolie'nin boynuzları hiç dikkatini çekmemiş miydi 🤣 yapacak bir şey yok boynuzlu boynuzlu gezeceksin 🤣
Korkunç palyaço nolucak 😒
Palyaço olabilirim korkunç da olabilirim ama boynuzlarım yok 😏
Benimde yok, kimse yok ki hayatımda nasıl olucak boynuz. 😒 Küstüm ben gidiyorum 😭
Malefiz kıyafetini giyince olacak 🤪
Prenses kostumu. Beni yansitiyor
Catwoman tabi ki
Recep ivedik tavşan kostümü
Harley queen 😌💅
Şirine
ironman
Vampiiiir
Kedi kız kostümüüü
Rahibe Teresa
Mafia
Jack Sparrow
Anime kızı