Kişilik & Karakter Ciddi ortamlarda gülesiniz geliyor mu ya da tutabiliyor musunuz kendinizi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 35 Yapay Zekaya Sor Ayy çok kötü, biri gülme deyince daha kötü oluyor asla tutamıyorum kendimi..🥹🙀Ciddi ortamlarda gülesim gelince ben bu; Ciddi ortamlarda gülesiniz geliyor mu ya da tutabiliyor musunuz kendinizi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. ben gülmüyorum istesem de maalesef. 0 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 1 yıl Ahaha balığa bak :D geliyor bazen. 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 1 yıl Hem de nasıl. Gülmemek için kendimle büyük bir savaş veriyorum ama sonra kazanan kahkahalar oluyor. 1 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 1 yıl Allah affetsin bunu hep taziye evlerinde yaşıyorum 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 1 yıl Çocukken camiide çok olurdu bu.. İmam bizi kovunca da dinden çıktık sanardık.. 😄 0 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Gülüncek bişey varsa tutamayabilirim kendimi🤭 ciddi bir ortamdayız birinin numarasını adını soyadını almam lazımdı soyadını söyledi gülmemek için sıktım kendimi ama tutamadım o ayıp olmuştu baya😂 0 0 Yorumla
xSPACEx Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Çok oluyo bu kdicjb önce bı bakıyorum yüzlere sonra bı bosvermislik hissi geldi mi tamam gülüyorum yapacak bir şey yok lfkcj 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı. Yok tutamam kendimi ciddi birsi görünce gülesim geliyor 😄 1 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. ohoo ciddiyet bizim işimiz 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Bence de dhshs Yorumla
SenacCc Takip Et Master Yaş: 29 , eic 95% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evet maalesef tutamıyorum kendimi sonra sjdj 0 0 Yorumla
ALTAYBEY Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 59% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Genelde ciddi ortamlarda gereksiz bir mizah misyonuna sahip oluyorum 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ciddi ortamlarda gülmemek için kendi içimde verdiğim savaşları kimse bilmiyor😂 0 0 Yorumla
500daysofsummer Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl ciddi ortamlardan ziyade zor durumlarda gülesim geliyor ve hayır kendimi tutamıyorum 0 0 Yorumla
Fikriminincegülü4 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Bazen bir gülme geliyor ama tutuyorum mecburen. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Sen hep gül mutluluk açlığımı gamzene ekmek banarak bastırayım 0 2 Yorumla Soran 1 yıl sen kimsin ya her soruma geliyorsun neredeyse Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Gelmiyim mi 🥺 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Ben öyle kolay kolay gülmem 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. pek tutamıyorum kendimi 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% 1 yıl Ciddi bir ortamdaysam ciddiyetimi korurum 0 0 Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Tutamam ki gülerim hsjaksk 0 0 Yorumla
ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et Master Yaş: 31 , eic 88% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Genelde gelmez düşük ihtimal 😇 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Misafirliğe gidince ben böyleyim. 0 0 Yorumla
gulsuberenkolsuz Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 77% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tutuyorum ama 0 0 Yorumla
KotuAdamxx Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 422 cevap paylaştı. heaaa 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
ben gülmüyorum istesem de maalesef.
Ahaha balığa bak :D geliyor bazen.
Hem de nasıl. Gülmemek için kendimle büyük bir savaş veriyorum ama sonra kazanan kahkahalar oluyor.
Allah affetsin bunu hep taziye evlerinde yaşıyorum
Çocukken camiide çok olurdu bu.. İmam bizi kovunca da dinden çıktık sanardık.. 😄
Gülüncek bişey varsa tutamayabilirim kendimi🤭 ciddi bir ortamdayız birinin numarasını adını soyadını almam lazımdı soyadını söyledi gülmemek için sıktım kendimi ama tutamadım o ayıp olmuştu baya😂
Çok oluyo bu kdicjb önce bı bakıyorum yüzlere sonra bı bosvermislik hissi geldi mi tamam gülüyorum yapacak bir şey yok lfkcj
Yok tutamam kendimi ciddi birsi görünce gülesim geliyor 😄
ohoo ciddiyet bizim işimiz
Bence de dhshs
Evet maalesef tutamıyorum kendimi sonra sjdj
Genelde ciddi ortamlarda gereksiz bir mizah misyonuna sahip oluyorum
Ciddi ortamlarda gülmemek için kendi içimde verdiğim savaşları kimse bilmiyor😂
ciddi ortamlardan ziyade zor durumlarda gülesim geliyor ve hayır kendimi tutamıyorum
Bazen bir gülme geliyor ama tutuyorum mecburen.
Sen hep gül mutluluk açlığımı gamzene ekmek banarak bastırayım
sen kimsin ya her soruma geliyorsun neredeyse
Gelmiyim mi 🥺
Zor da olsa ciddi duruyoruz 🙄
Ben öyle kolay kolay gülmem
pek tutamıyorum kendimi
Ciddi bir ortamdaysam ciddiyetimi korurum
Özellikle metroda çok gülesim geliyo
Tutabiliyorum çok şükür
Tutamam ki gülerim hsjaksk
Genelde gelmez düşük ihtimal 😇
Geliyor
Gülmeyi sevmiyorum
Misafirliğe gidince ben böyleyim.
Genel olarak ciddi olduğum için hayır
Tutuyorum ama
heaaa
Bu bana çok oluyor ya mutlaka pićligim tutuyor
Bende gülerim
Bazen geliyor
Tutarım
hemde nasıl
İstesemde gülemem