İlk buluşmada hesabı erkek öder
Ufak bir hediye alınır
Kızı tavlamak için ağzı iyi laf yapar
Bunları bile yapamayan adamlar var
Ufak bir hediye alınır
Kızı tavlamak için ağzı iyi laf yapar
Bunları bile yapamayan adamlar var
defii sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
ilk buluşmada hediyeye gerek yok
ama ilk buluşmada hesap erkek tarafından ödenir evet:)
ağzı laf yapan erkekleri sevmez kızlar uzak dururlar genelde
Yıkılacak yer mi arıyosunuz a. ık. Belki ikinci buluşma olmayacak ne biliyoruz. Önce bi sevgili olacağımız kesinleşsin, yemek de ısmarlanır, hediye de alınır.
bunlardan fazlası warda artık bünye kaldırmıyo herşeye sıfırdan başlamaya 😂
Kızı tavlamak ne ya? Lanet varlık kızlar. 250 gr için bedenini sergiler. Şimdi kızlardan daha iyi sikilirom
şu an ki kızlar bunları bile hak etmiyor
hadi ordan oradan. Bakıcı mı arıyorsun sevgili mi, altından mı senin şeyin özelliğin ne
evet
ama onlar gene de degerli oluyorlar
İlk buluşma değil her buluşmada erkek öder
Ama düzgün bir kadın olursa
Yani s alak gibi herkes e para yedirmemeli
Doğrudur
Hakediyorsaniz tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?