Ağlamak yerine duygularınızı bastırmak sizce iyi bir çözüm mü?

Bugün birazcık üzülme içinde olacağım şeyler yaşadım, elbette hayatta daha büyük dertler var ama insan bazı zamanlar kendini çaresiz hissediyor. 😭

20.14
20.14

Duygularımızı serbest bırakmanın daha sağlıklı olduğunu düşünüyor musun?

Güncellemeler
1 yıl
Çok süper soru için teşekkür ederim @вуηαяcσѕ
Ağlamak yerine duygularınızı bastırmak sizce iyi bir çözüm mü?
Cevapla