Arkadaşlar merhaba. Bazı insanlara soru sorulduğunda donuk donuk bakarlar. Cevapları kesin ve nettir. Yorum yapamazsınız. Üzerine diyecek bir şey bulamazsınız ya hani. Bazı insanlar neden böyle davranırlar? İçimizde ama yalnız mı hissederler? Konuşacakları zaman ağızlarından kelpetenle laf alırsınız. Fazla konuşmaz konuşmayı bitirir. Bunun nedeni sizce nedir?
Bir şey sorduğunda bir insan neden donuk donuk bakar?
bilmem çocukluktan beri böyleydim insanların hareketlerini kopyalıyorum genelde bir sosyal ortama gireceğim zaman hareketsiz bir şekilde samimi olup eğlendiğim insanların yanında rahat olurum genede o dediğin kişilerle iletişim kurdukça açılır
En İyi Cevaplar