Bazen o kadar ölmek istiyorum, sonra böyle bir şey dediğimde melekler amin derse ve gerçekten ölürsem günah olur mu?

Bazen o kadar diyorum ki bu sabah aklıma şey geldi gerçekten bend erdikten sonra yere direk düşüp ölürsem o zaman ne olurdu?

Bazen o kadar ölmek istiyorum, sonra böyle bir şey dediğimde melekler amin derse ve gerçekten ölürsem günah olur mu?

Ne kadar beyaz olursa olsun, içinde hep bir gölge vardır. Ne kadar siyah olursa olsun, içinde bir parça ışık taşır. Saflık sandığımız kadar basit değil, çünkü hiçbir yürek tamamen temiz ya da tamamen kirli olamaz. Peki ya gerçekten saf bir yürek olsaydı? O zaman bu, kusurlarıyla birlikte güzel olan bir yürek olurdu. Kendi karanlığını kabul eden, ışığını ise başkalarıyla paylaşan bir yürek...

Yarısını ben yazdım ama bu fikir benimdi 😅😅

Bazen o kadar ölmek istiyorum, sonra böyle bir şey dediğimde melekler amin derse ve gerçekten ölürsem günah olur mu?
Cevapla