AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
sıkıcı geçiyor.
iyi değildi güzel bir haberle enerjim süper oldu şimdi 😀
Senin adına sevindim 🥹🐣
teşekkür ederim😊🌸🌼
benim sıkıcı değil...
yapacak bir şey yoksa sıkıcı gelir... öylemi peki
Aynen.
yapacak bişiler bulmalısın yoksa vakit geçmez
Yok işte 😡
bulmalısın ama...
olmadı burada muhabbet et zaman geçer
Öyle yapıyorum zaten
iyi süper işte,
kafana göre biri olursa vakit çabuk geçer
Öyle ya slshs hiç geçmiyor birde spordan geldim başım ağrıyor. Bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı insanlardan birisin💅🤍
Teşekkür ederim.
Rica ederim hatta kendimi gösterecektim de utandım sjshshs
😄 neden merak ettim utanılacak bir şey yok bence
Görüşlere salça oluyorlar ya asko ondan sjahs
Hm anladım peki
Neyseki okulum başladı
Wtfff mutlu musun 😂 ilk defa okulu seven birini görüyorum.
Psikoloji zevkli bir bölüm mühendislik okurken sevmiyordum 😬
😄 sevdiğin işi yapmak güzel tabi
Yoğundum diye bana hızlı geçti sanki
😄😄
Her duyguyu tattık diyelim bugün
😄😄
Uykusuzlukla başladım karışık duygular içinde devam ediyoruz 😂
Ayyy bende yaşadım onu çok kötü 🤢
Evet yaa 🤢
Hastalandım yorgun hissediyorum ve bu da sıkıcı
Ayyy geçmiş olsun 🫤
Teşekkür ederim
İşten güçten darlanduk ha
Vallahi ya
Nasi bişeysa bitmiy da
Aynen 🫤
Ya sabıra devam o zaman :D
😄😄
Yapacak bişey yok bakma bana öyle :D :D
pazartesi sıkıcılığı malesefff
😡😡 nefret ediyorum bu günden.
geçti geçti az kaldı bitiyor mesaiiiiiii
3 saat varrrrr hala 😡😡😡
3 saat ne kiii geçecek bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok
KAFAYI YEDİM YAAA 3 SAAT BEKLEMEK ZORUNDA MIYIZ İŞİ BIRAKIP EVE GİDİP BOŞ BOŞ OTURMAK İSTİYORUM. ULAN BEN BU DÜNYAYA EŞEK GİBİ ÇALIŞMAYA MI GELDİM İSTEMİYORUM ÇALIŞMAK BENDE YAŞAMAK İSTİYORUM.
hasdhasdhashdahsdhasdhashdhasdhasd sakin ol aslan parçası sakinnnnn ben de bir an önce çıkıp gazlamak istiyorum
Oh valla hayat sana güzel heee motor kaç CC bendede var ama sürmeyi bilmiyorum ehliyete yok 🙂 benimde hayalim tek teker kaldırmak jdjdjdjdjddh Allah kaza bela vermesin 😄
Neresi güzel yaaa sigortası geldi, lastikleri değiştirmem lazım ölümüne gazlıyorum bu ara ahahahah, 250cc bu arada bana yetiyor (şimdilik) sende al ehliyetini gazlamaya başka on numara stres atarsın hahaha
Benim küçüklük travmam. var aşmaya çalışıyorum yavaş yavaş başlayacağım.
Ahh o travmalarrrr, bizim de akrabaların var beni satmaya zorluyorlar ama kaçıyorum hep, umarım o travmanı aşarsın, dikkatli sür lütfen rica ediyorum
😄😄 keyfine bak teşekkür ederim sende dikkat et ☺️
dikkat ederim teşekkür ederim :)
Her zaman ki gibi işte
Link mi ne ooo?
Yok ya neyden kaynaklandığını ben de bilmiyorum. Yorum yaptığımda çıkıyor.
Hm anladım
👍👍
Evdeyim çok canım sıkılıyor
Ayyyy harbiden bune yaaa kafayı yedim bugün 🤢😡
Ben senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum gençliğim hep eve kapalı geçti
Aaa neden hasta miisn?
Hayır utangaç çekingen içime kapanık biriyim hiç açılamadım kendimi hep eve kapattım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep eve kapalı geçirdim 35 yaşındayım hayatım evden ibaret ömrümü evde tüketiyorum
Bu hislerle başa çıkmak zor olabiliyor.7 Kendine biraz zaman tanı ve küçük adımlarla başlamayı düşün. Dışarı çıkmak ya da yeni şeyler denemek için her zaman bir fırsat var. Neyden kaynaklanıyor bu herkes senin gibi insan bence bunu aşın dünyaya bir kere geliyorsunuz onuda evde oturup heba etmeyin özgüvenli olun yoksa hayatınız geri kalanını da evde geçirmek istersin orasıni sen düşün.
Ben bun durumla başa çıkamadım çıkamıyorum maalesef kendimi aşamadım hiç açılamadım utangaç çekingen olmayı ben seçmedim böyle olmayı istemedim senelerdir istemeyerek eve kapalı yaşıyorum hiç diğerleri gibi olamadım çocukluğumdan beri utangaçlık hayatımı olumsuz etkiliyor çocukluk ergenlik gençlik dönemlerim utangaçlık çekingenlik öz güvensizlik asosyallik yüzünden mahvoldu heba oldu ziyan oldu gençliğimi de hiç yaşayamadım senelerdir evde sıkılarak bunalarak yaşıyorum istesemde dışarı çıkamıyorum en güzel yaşlarım eve E geçti ve evde yaşlanıyorum iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım hiçbiri olmadı yaşım ilerledikçe her şey daha da kötüleşti hayatı kaçırdım hayata geç kaldım senelerce eve kapalı yaşamak beni fiziksel zihinsel duygusal sosyal psikolojik olarak olumsuz etkiledi özgürlüğümü hissedemiyorum yaşadığımı bile unuttum
Utangaçlıkla başa çıkmak zor olabilir, ama bazı adımlar bu süreci kolaylaştırabilir:
1. Küçük adımlarla başla: Küçük sosyal ortamlara katıl ve kendini zorlamadan rahat hissetmeye çalış.
2. Olumlu düşünceler geliştir: Kendi değerini kabul etmek için negatif düşüncelerle mücadele et.
3. Hedefler belirle: Sosyal becerilerini geliştirmek için günlük ya da haftalık küçük hedefler belirle.
4. Destek al: Terapi veya bir uzmandan profesyonel destek almak, bu süreci hızlandırabilir.
5. Pratik yap: Sosyal ortamlarda konuşmalarını pratik ederek yavaş yavaş kendine güven kazanmaya başla.
Her şey zamanla gelişir, sabırlı ol!
Utangaçlıkla mücadele etmek uzun ve bazen zor bir süreç olabilir, ancak küçük adımlarla büyük değişimlerin mümkün olduğunu unutmamak gerekiyor. Kendini tanımak ve sınırlarını zorlamadan genişletmek önemli bir adım. Sosyal ortamlarda daha rahat olabilmek için her şeyden önce rahatlamayı öğrenmek ve kendine karşı anlayışlı olmak çok önemli. Yavaş yavaş yeni ortamlara girmek, hobiler aracılığıyla insanlarla tanışmak ve bu süreçte kendine zaman tanımak, bu yolculuğu daha katlanabilir hale getirebilir. Önemli olan pes etmemek ve her adımda gelişimi görmek.
"Zorluklar seni durdurmasın; her adım seni, hayal ettiğin o güçlü versiyonuna bir adım daha yaklaştırır."
☺️🫵💖
Teşekkür ederim ama ben bu yaşıma kadar utangaçlığı hiç yenemedim yaşım ilerledikçe geçer sanıyordum ama daha da ilerledi ve hayatımı tamamen mahvetti bana hiç basit gelmiyor kendimi hayata dışarıya yabancı hissediyorum iş hayatı sosyal hayat aşk hayatı bunlardan bile korkuyorum insanlarla yakınlık kuramıyorum kendimi hep geri çektim hâlâ aynıyım hiç adım atamıyorum bu yazdıklarının hiçbirini yapamadım 35 yaşına kadar yapamadım bu yaştan sonra daha da zorlaştı bana imkansız gibi geliyor utangaçlık kişiliğimin bir parçası gibi istesemde geçmiyor
Hayır bu kadar karamsar olma kendi kabuğuna çekilme hala geç değil evet zor olabilir ama her zaman pozitif düşün kendine güven yavaş yavaş başla zamanla yenebilirsin bu durumu ne diye kendine eziyet ediyorsun ki dışarı ciktigin zaman inan kimse kimsenin umrunda olmuyor hiç kendini kasma başarabilecek potansiyel vardır şunu yapamam bu zor gelir diye diye yine o evinde curuyeceksin , hayatını yaşa bak keyfine ☺️💖
Karamsar değilim ama bazı şeyleri zamanla kabullendim çocukluğumdan beri bu durumu aşamıyorum bu durum benim için hep zordu hâlâ zor 10 15 20 25 sene önce nasılsam hâlâ aynıyım hiçbir şey değişmedi hiç adım atamadım evet okula askere gittim sınavlara da girdim ama hiçbir şey değişmedi hep aynı kaldım yaşım ilerledi ama her şey aynı kaldı hayatımda hiçbir ilerleme gelişme değişme olmadı kendimi istemsizce eve kapattım insanlardan kaçtım utangaçlık geçmiyor bu istemsiz bir şey yapmak istiyorum ama yapamıyorum kendimi geri çektim hep kabuğumda kaldım hiç açılma olmadı çok pasif kaldım öz güvenim sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi hayata karşı yetersiz zayıf güçsüz hissediyorum gençliğimi de hiç yaşayamadan kaybettim herşeyden mahrum kaldım en güzel yaşlarım evde sıkılarak bunalarak geçti evde durmaktan çürüdüm herşeye yabancı kaldım dışarıya yabancı kaldım hayatın dışında kaldım
Eee o zaman kendin için neden bir şey yapmıyorsun bu kadar mı değersizsin hayır değilsin kendi yaşam alanından çık başka bir hayata geçiş yap 25-35 yıl az mı ya bildiğin ahirete gitmeden kendine cehennemi yaşatıyorsun .
Dışarı çıkmak bazen zorlayıcı olabilir, ama küçük adımlarla başlayabilirsin. Belki evin yakınındaki bir parka gidip biraz yürümek, doğayla bağlantı kurmak için harika bir başlangıç olabilir. Kendine hedefler belirleyebilirsin; örneğin, haftada bir gün dışarı çıkmayı deneyebilirsin. Unutma, dışarıda olmak yeni deneyimler ve insanlarla tanışma fırsatları sunar. Kendini zorlamadan, keyif alarak ilerle! Her adımda kendini daha iyi hissedeceksin.
Bunu denemelisin 😍💖
Yapmak istiyorum zaten ama hiç adım atamadım atamıyorum yapamıyorum ki yıllar böyle geçti gitti 35 yaşına kadar hiçbir şey yaşayamadım anılarım yok yaşanmışlıklarım yok hayatımın en güzel yılları ziyan oldu hiçbir şey yaşayamadım başaramadım kazanamadım hayata dair hiçbir şey yaşayamadan erkenden yaşlandım hep evde durmaktan çöktüm dışarıdan temiz havadan güneşten mevsimlerden doğadan mahrum kaldım gençler gibi de olamadım sokağa mahalleye bile çıkamıyorum balkona çıkıyorum ama balkonda da utanıyorum stres sıkıntı depresyon bunalım mutsuzluk yalnızlık çaresizlik içinde yaşıyorum
Ohoooooo kimden neyden utanıyorsun herkeste senin gibi insan çık gez dolaş arkadaş edin bu zor değil şunu unutma dünyaya bir kere geldin onunda tadını çıkar eskiyi unut yoksa böyle olmaya , böyle yaşamaya devam edeceksin
---
Hepimiz bazen dışarı çıkma konusunda kendimizi çekingen hissedebiliriz. Ama unutma ki, dışarıda seni bekleyen birçok güzel deneyim var. Her adım attığında yeni insanlarla tanışabilir, farklı bakış açıları keşfedebilirsin. Utanç, geçici bir his; ama bu his seni ne kadar geride tutuyor?
Kendine küçük hedefler koy. İlk adımını atmak, belki de yürüyüşe çıkmak ya da bir kafeye gitmek olabilir. Her seferinde biraz daha cesur olabilirsin. Unutma, herkes bir noktada senin gibi hissetmiştir. Kendini yargılamaktan vazgeç ve bu sürecin tadını çıkar. Başarısız olma korkusu yerine, deneyimlemenin güzelliğine odaklan.
Senin değerli bir birey olduğunu ve dünyada yerin olduğunu bilmelisin. Kendine inan, dışarı çık ve hayatın tadını çıkar!
---
Böyle bir konuşma, kişiye ilham verebilir ve kendine güvenini artırabilir.
Bunu okuyup durmanızı istiyorum sizin için yazdık abimle selamımı iletirsin dedi gitti 😄 umarım umduğun gibi yaşarsın.
Bu durumu kontrol edemiyorum ki utangaçlık istemsiz bir durum diyorumya çocukluğumdan beri utangaçlık yüzünden hayatım hep olumsuz etkilendi kendimi istemeyerek geri çektim insanlardan kaçtım yapmak istediklerimi yapamadım utangaçlık herşeye engel oldu olmaya da devam ediyorum geçici dehil kalıcı bir durum ve hiç geçmiyor basit olsaydı senelerce evde durmazdım ki gençliğimi istemeyerek tamamen evde geçirdim yıllar geçti gitti hâlâ aynıyım hiçbir şey değişmedi ama inşallah hayatımda ilerleme değişme olur bu durumdan kurtulurum dışarı çıkabilirim her şey için çok teşekkür ederim
Hala geç değil neyse diyecek başka bir şeyim yok umarım umduğun gibi yaşarsın.
Teşekkür ederim inşallah her şey daha güzel olur
Amin 🙏
Bizde güllük gülistanlık
Oh ne güzel.
Sende inandin dmi
😡😡
Hahahha
evet çok yorucu bir gün
🥹🥹
Valla benim de sıkıcı geçiyor
😡😡 baya
Ne yapacağız ki
Bilmiyorum
Hava nasıl orada sohbet edelim mi
Benim sohbetim sarmaz kardeşim çok kötü bir hava var bilmiyorum ayrı kötüyüm bugün (çok sıcak 😡 )
Sohbetin neden sarmasın ki?
Ay boş ver
Tamam peki
Hep sıkıcı
😂 aynı kaderi paylaşıyoruz.
mesaj kutunu aç sıkıntın geçer
Yürü git lan abaza ne işim olur senle
seninle işim bitti zaten
Sıra annende o zaman benim senin gibi itlerle işim olmaz
Benim her günüm sıkıcı geçiyor
🤢🤢 Me too
İngilizce konuşmaaaaaa
Okayyyy 😏
Öğrenci misin bahsshahdhsa
Komik olan nedir?
Dediğimin tersini yapman
Hava canımı sıkıyor
Nasıl bir hava var?
Yagmurlu
Mis gibi işte burası çok sıcak 😡
Sevmiyorum
Anladım
Sıkıcı geçiyor..
Of çok sinir bozucu 😡
Evet!
Bugün baya yoğundum
Sıkıcı
Me too 🥹
evet sıkıcı
Sıkıcı erken çıkıp eve gidip yatmak istiyorum
Offff işte misinnn🤢🤢🤢🤢
Maalesef 🤨
Ayyy bende 🤢
Biraz daha dayan az kaldı😅
😬😬😬😬
🤭🤭
Kötü
🤢😡
Yazsana sohbet edelim @marswkin
Eğlenelim mi
🙄🙄
Noldu cidden dedim
Yok bir şey