• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Bugün ayrı mı sıkıcı ne ya 🫤 gününüz nasıl geçiyor?

Marswkin
Marswkin Takip Et
Xper 6 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor
🫤 benimki çok sıkıcı yine.
Bugün ayrı mı sıkıcı ne ya 🫤 gününüz nasıl geçiyor?
Bugün ayrı mı sıkıcı ne ya 🫤 gününüz nasıl geçiyor?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

7

Cevap

19

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    sıkıcı geçiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Uyanannn_Güzel
    Uyanannn_Güzel Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    iyi değildi güzel bir haberle enerjim süper oldu şimdi 😀

    0
    2 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Senin adına sevindim 🥹🐣

      Yorumla
    • Uyanannn_Güzel
      Uyanannn_Güzel
      1 yıl

      teşekkür ederim😊🌸🌼

      Yorumla
  • Barmecide
    Barmecide Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    benim sıkıcı değil...
    yapacak bir şey yoksa sıkıcı gelir... öylemi peki

    0
    6 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
    • Barmecide
      Barmecide
      1 yıl

      yapacak bişiler bulmalısın yoksa vakit geçmez

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Yok işte 😡

      Yorumla
    • Barmecide
      Barmecide
      1 yıl

      bulmalısın ama...
      olmadı burada muhabbet et zaman geçer

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Öyle yapıyorum zaten

      Yorumla
    • Barmecide
      Barmecide
      1 yıl

      iyi süper işte,
      kafana göre biri olursa vakit çabuk geçer

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Öyle ya slshs hiç geçmiyor birde spordan geldim başım ağrıyor. Bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı insanlardan birisin💅🤍

    1
    5 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Rica ederim hatta kendimi gösterecektim de utandım sjshshs

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😄 neden merak ettim utanılacak bir şey yok bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Görüşlere salça oluyorlar ya asko ondan sjahs

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Hm anladım peki

      Yorumla
  • aversif
    aversif Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Neyseki okulum başladı

    0
    3 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Wtfff mutlu musun 😂 ilk defa okulu seven birini görüyorum.

      Yorumla
    • aversif
      aversif
      1 yıl

      Psikoloji zevkli bir bölüm mühendislik okurken sevmiyordum 😬

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😄 sevdiğin işi yapmak güzel tabi

      Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Yoğundum diye bana hızlı geçti sanki

    0
    1 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • Bilinmeyen_hayat
    Bilinmeyen_hayat Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Her duyguyu tattık diyelim bugün

    0
    4 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😄😄

      Yorumla
    • Bilinmeyen_hayat
      Bilinmeyen_hayat
      1 yıl

      Uykusuzlukla başladım karışık duygular içinde devam ediyoruz 😂

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Ayyy bende yaşadım onu çok kötü 🤢

      Yorumla
    • Bilinmeyen_hayat
      Bilinmeyen_hayat
      1 yıl

      Evet yaa 🤢

      Yorumla
  • OdaOlmadı
    OdaOlmadı Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Hastalandım yorgun hissediyorum ve bu da sıkıcı

    0
    2 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Ayyy geçmiş olsun 🫤

      Yorumla
    • OdaOlmadı
      OdaOlmadı
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • AnlamınıBilmek
    AnlamınıBilmek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    İşten güçten darlanduk ha

    0
    6 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Vallahi ya

      Yorumla
    • AnlamınıBilmek
      AnlamınıBilmek
      1 yıl

      Nasi bişeysa bitmiy da

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Aynen 🫤

      Yorumla
    • AnlamınıBilmek
      AnlamınıBilmek
      1 yıl

      Ya sabıra devam o zaman :D

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😄😄

      Yorumla
    • AnlamınıBilmek
      AnlamınıBilmek
      1 yıl

      Yapacak bişey yok bakma bana öyle :D :D

      Yorumla
  • ManisaDelisi
    ManisaDelisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 95%
    1 yıl

    pazartesi sıkıcılığı malesefff

    0
    12 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😡😡 nefret ediyorum bu günden.

      Yorumla
    • ManisaDelisi
      ManisaDelisi
      1 yıl

      geçti geçti az kaldı bitiyor mesaiiiiiii

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      3 saat varrrrr hala 😡😡😡

      Yorumla
    • ManisaDelisi
      ManisaDelisi
      1 yıl

      3 saat ne kiii geçecek bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok bişiyok

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      KAFAYI YEDİM YAAA 3 SAAT BEKLEMEK ZORUNDA MIYIZ İŞİ BIRAKIP EVE GİDİP BOŞ BOŞ OTURMAK İSTİYORUM. ULAN BEN BU DÜNYAYA EŞEK GİBİ ÇALIŞMAYA MI GELDİM İSTEMİYORUM ÇALIŞMAK BENDE YAŞAMAK İSTİYORUM.

      Yorumla
    • ManisaDelisi
      ManisaDelisi
      1 yıl

      hasdhasdhashdahsdhasdhashdhasdhasd sakin ol aslan parçası sakinnnnn ben de bir an önce çıkıp gazlamak istiyorum

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Oh valla hayat sana güzel heee motor kaç CC bendede var ama sürmeyi bilmiyorum ehliyete yok 🙂 benimde hayalim tek teker kaldırmak jdjdjdjdjddh Allah kaza bela vermesin 😄

      Yorumla
    • ManisaDelisi
      ManisaDelisi
      1 yıl

      Neresi güzel yaaa sigortası geldi, lastikleri değiştirmem lazım ölümüne gazlıyorum bu ara ahahahah, 250cc bu arada bana yetiyor (şimdilik) sende al ehliyetini gazlamaya başka on numara stres atarsın hahaha

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Benim küçüklük travmam. var aşmaya çalışıyorum yavaş yavaş başlayacağım.

      Yorumla
    • ManisaDelisi
      ManisaDelisi
      1 yıl

      Ahh o travmalarrrr, bizim de akrabaların var beni satmaya zorluyorlar ama kaçıyorum hep, umarım o travmanı aşarsın, dikkatli sür lütfen rica ediyorum

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😄😄 keyfine bak teşekkür ederim sende dikkat et ☺️

      Yorumla
    • ManisaDelisi
      ManisaDelisi
      1 yıl

      dikkat ederim teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • Hint_Fakiri40
    Hint_Fakiri40 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Her zaman ki gibi işte

    0
    4 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Link mi ne ooo?

      Yorumla
    • Hint_Fakiri40
      Hint_Fakiri40
      1 yıl

      Yok ya neyden kaynaklandığını ben de bilmiyorum. Yorum yaptığımda çıkıyor.

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Hm anladım

      Yorumla
    • Hint_Fakiri40
      Hint_Fakiri40
      1 yıl

      👍👍

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 24,1b cevap paylaştı.

    Evdeyim çok canım sıkılıyor

    0
    20 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Ayyyy harbiden bune yaaa kafayı yedim bugün 🤢😡

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Ben senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum gençliğim hep eve kapalı geçti

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Aaa neden hasta miisn?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Hayır utangaç çekingen içime kapanık biriyim hiç açılamadım kendimi hep eve kapattım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep eve kapalı geçirdim 35 yaşındayım hayatım evden ibaret ömrümü evde tüketiyorum

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Bu hislerle başa çıkmak zor olabiliyor.7 Kendine biraz zaman tanı ve küçük adımlarla başlamayı düşün. Dışarı çıkmak ya da yeni şeyler denemek için her zaman bir fırsat var. Neyden kaynaklanıyor bu herkes senin gibi insan bence bunu aşın dünyaya bir kere geliyorsunuz onuda evde oturup heba etmeyin özgüvenli olun yoksa hayatınız geri kalanını da evde geçirmek istersin orasıni sen düşün.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Ben bun durumla başa çıkamadım çıkamıyorum maalesef kendimi aşamadım hiç açılamadım utangaç çekingen olmayı ben seçmedim böyle olmayı istemedim senelerdir istemeyerek eve kapalı yaşıyorum hiç diğerleri gibi olamadım çocukluğumdan beri utangaçlık hayatımı olumsuz etkiliyor çocukluk ergenlik gençlik dönemlerim utangaçlık çekingenlik öz güvensizlik asosyallik yüzünden mahvoldu heba oldu ziyan oldu gençliğimi de hiç yaşayamadım senelerdir evde sıkılarak bunalarak yaşıyorum istesemde dışarı çıkamıyorum en güzel yaşlarım eve E geçti ve evde yaşlanıyorum iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım hiçbiri olmadı yaşım ilerledikçe her şey daha da kötüleşti hayatı kaçırdım hayata geç kaldım senelerce eve kapalı yaşamak beni fiziksel zihinsel duygusal sosyal psikolojik olarak olumsuz etkiledi özgürlüğümü hissedemiyorum yaşadığımı bile unuttum

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Utangaçlıkla başa çıkmak zor olabilir, ama bazı adımlar bu süreci kolaylaştırabilir:

      1. Küçük adımlarla başla: Küçük sosyal ortamlara katıl ve kendini zorlamadan rahat hissetmeye çalış.

      2. Olumlu düşünceler geliştir: Kendi değerini kabul etmek için negatif düşüncelerle mücadele et.

      3. Hedefler belirle: Sosyal becerilerini geliştirmek için günlük ya da haftalık küçük hedefler belirle.

      4. Destek al: Terapi veya bir uzmandan profesyonel destek almak, bu süreci hızlandırabilir.

      5. Pratik yap: Sosyal ortamlarda konuşmalarını pratik ederek yavaş yavaş kendine güven kazanmaya başla.

      Her şey zamanla gelişir, sabırlı ol!
      Utangaçlıkla mücadele etmek uzun ve bazen zor bir süreç olabilir, ancak küçük adımlarla büyük değişimlerin mümkün olduğunu unutmamak gerekiyor. Kendini tanımak ve sınırlarını zorlamadan genişletmek önemli bir adım. Sosyal ortamlarda daha rahat olabilmek için her şeyden önce rahatlamayı öğrenmek ve kendine karşı anlayışlı olmak çok önemli. Yavaş yavaş yeni ortamlara girmek, hobiler aracılığıyla insanlarla tanışmak ve bu süreçte kendine zaman tanımak, bu yolculuğu daha katlanabilir hale getirebilir. Önemli olan pes etmemek ve her adımda gelişimi görmek.
      "Zorluklar seni durdurmasın; her adım seni, hayal ettiğin o güçlü versiyonuna bir adım daha yaklaştırır."

      ☺️🫵💖

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Teşekkür ederim ama ben bu yaşıma kadar utangaçlığı hiç yenemedim yaşım ilerledikçe geçer sanıyordum ama daha da ilerledi ve hayatımı tamamen mahvetti bana hiç basit gelmiyor kendimi hayata dışarıya yabancı hissediyorum iş hayatı sosyal hayat aşk hayatı bunlardan bile korkuyorum insanlarla yakınlık kuramıyorum kendimi hep geri çektim hâlâ aynıyım hiç adım atamıyorum bu yazdıklarının hiçbirini yapamadım 35 yaşına kadar yapamadım bu yaştan sonra daha da zorlaştı bana imkansız gibi geliyor utangaçlık kişiliğimin bir parçası gibi istesemde geçmiyor

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Hayır bu kadar karamsar olma kendi kabuğuna çekilme hala geç değil evet zor olabilir ama her zaman pozitif düşün kendine güven yavaş yavaş başla zamanla yenebilirsin bu durumu ne diye kendine eziyet ediyorsun ki dışarı ciktigin zaman inan kimse kimsenin umrunda olmuyor hiç kendini kasma başarabilecek potansiyel vardır şunu yapamam bu zor gelir diye diye yine o evinde curuyeceksin , hayatını yaşa bak keyfine ☺️💖

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Karamsar değilim ama bazı şeyleri zamanla kabullendim çocukluğumdan beri bu durumu aşamıyorum bu durum benim için hep zordu hâlâ zor 10 15 20 25 sene önce nasılsam hâlâ aynıyım hiçbir şey değişmedi hiç adım atamadım evet okula askere gittim sınavlara da girdim ama hiçbir şey değişmedi hep aynı kaldım yaşım ilerledi ama her şey aynı kaldı hayatımda hiçbir ilerleme gelişme değişme olmadı kendimi istemsizce eve kapattım insanlardan kaçtım utangaçlık geçmiyor bu istemsiz bir şey yapmak istiyorum ama yapamıyorum kendimi geri çektim hep kabuğumda kaldım hiç açılma olmadı çok pasif kaldım öz güvenim sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi hayata karşı yetersiz zayıf güçsüz hissediyorum gençliğimi de hiç yaşayamadan kaybettim herşeyden mahrum kaldım en güzel yaşlarım evde sıkılarak bunalarak geçti evde durmaktan çürüdüm herşeye yabancı kaldım dışarıya yabancı kaldım hayatın dışında kaldım

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Eee o zaman kendin için neden bir şey yapmıyorsun bu kadar mı değersizsin hayır değilsin kendi yaşam alanından çık başka bir hayata geçiş yap 25-35 yıl az mı ya bildiğin ahirete gitmeden kendine cehennemi yaşatıyorsun .

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Dışarı çıkmak bazen zorlayıcı olabilir, ama küçük adımlarla başlayabilirsin. Belki evin yakınındaki bir parka gidip biraz yürümek, doğayla bağlantı kurmak için harika bir başlangıç olabilir. Kendine hedefler belirleyebilirsin; örneğin, haftada bir gün dışarı çıkmayı deneyebilirsin. Unutma, dışarıda olmak yeni deneyimler ve insanlarla tanışma fırsatları sunar. Kendini zorlamadan, keyif alarak ilerle! Her adımda kendini daha iyi hissedeceksin.

      Bunu denemelisin 😍💖

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Yapmak istiyorum zaten ama hiç adım atamadım atamıyorum yapamıyorum ki yıllar böyle geçti gitti 35 yaşına kadar hiçbir şey yaşayamadım anılarım yok yaşanmışlıklarım yok hayatımın en güzel yılları ziyan oldu hiçbir şey yaşayamadım başaramadım kazanamadım hayata dair hiçbir şey yaşayamadan erkenden yaşlandım hep evde durmaktan çöktüm dışarıdan temiz havadan güneşten mevsimlerden doğadan mahrum kaldım gençler gibi de olamadım sokağa mahalleye bile çıkamıyorum balkona çıkıyorum ama balkonda da utanıyorum stres sıkıntı depresyon bunalım mutsuzluk yalnızlık çaresizlik içinde yaşıyorum

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Ohoooooo kimden neyden utanıyorsun herkeste senin gibi insan çık gez dolaş arkadaş edin bu zor değil şunu unutma dünyaya bir kere geldin onunda tadını çıkar eskiyi unut yoksa böyle olmaya , böyle yaşamaya devam edeceksin

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl



      ---

      Hepimiz bazen dışarı çıkma konusunda kendimizi çekingen hissedebiliriz. Ama unutma ki, dışarıda seni bekleyen birçok güzel deneyim var. Her adım attığında yeni insanlarla tanışabilir, farklı bakış açıları keşfedebilirsin. Utanç, geçici bir his; ama bu his seni ne kadar geride tutuyor?

      Kendine küçük hedefler koy. İlk adımını atmak, belki de yürüyüşe çıkmak ya da bir kafeye gitmek olabilir. Her seferinde biraz daha cesur olabilirsin. Unutma, herkes bir noktada senin gibi hissetmiştir. Kendini yargılamaktan vazgeç ve bu sürecin tadını çıkar. Başarısız olma korkusu yerine, deneyimlemenin güzelliğine odaklan.

      Senin değerli bir birey olduğunu ve dünyada yerin olduğunu bilmelisin. Kendine inan, dışarı çık ve hayatın tadını çıkar!

      ---

      Böyle bir konuşma, kişiye ilham verebilir ve kendine güvenini artırabilir.

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Bunu okuyup durmanızı istiyorum sizin için yazdık abimle selamımı iletirsin dedi gitti 😄 umarım umduğun gibi yaşarsın.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Bu durumu kontrol edemiyorum ki utangaçlık istemsiz bir durum diyorumya çocukluğumdan beri utangaçlık yüzünden hayatım hep olumsuz etkilendi kendimi istemeyerek geri çektim insanlardan kaçtım yapmak istediklerimi yapamadım utangaçlık herşeye engel oldu olmaya da devam ediyorum geçici dehil kalıcı bir durum ve hiç geçmiyor basit olsaydı senelerce evde durmazdım ki gençliğimi istemeyerek tamamen evde geçirdim yıllar geçti gitti hâlâ aynıyım hiçbir şey değişmedi ama inşallah hayatımda ilerleme değişme olur bu durumdan kurtulurum dışarı çıkabilirim her şey için çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Hala geç değil neyse diyecek başka bir şeyim yok umarım umduğun gibi yaşarsın.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      1 yıl

      Teşekkür ederim inşallah her şey daha güzel olur

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Amin 🙏

      Yorumla
  • Mmustx
    Mmustx Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    1 yıl

    Bizde güllük gülistanlık

    0
    4 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Oh ne güzel.

      Yorumla
    • Mmustx
      Mmustx
      1 yıl

      Sende inandin dmi

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😡😡

      Yorumla
    • Mmustx
      Mmustx
      1 yıl

      Hahahha

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    evet çok yorucu bir gün

    0
    1 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      🥹🥹

      Yorumla
  • Shshjsj
    Shshjsj Takip Et
    Guru Yaş: 30
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 696 cevap paylaştı.

    Valla benim de sıkıcı geçiyor

    0
    8 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😡😡 baya

      Yorumla
    • Shshjsj
      Shshjsj
      1 yıl

      Ne yapacağız ki

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Bilmiyorum

      Yorumla
    • Shshjsj
      Shshjsj
      1 yıl

      Hava nasıl orada sohbet edelim mi

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Benim sohbetim sarmaz kardeşim çok kötü bir hava var bilmiyorum ayrı kötüyüm bugün (çok sıcak 😡 )

      Yorumla
    • Shshjsj
      Shshjsj
      1 yıl

      Sohbetin neden sarmasın ki?

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Ay boş ver

      Yorumla
    • Shshjsj
      Shshjsj
      1 yıl

      Tamam peki

      Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Hep sıkıcı

    0
    1 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😂 aynı kaderi paylaşıyoruz.

      Yorumla
  • Sexting_seven_gelsin
    Sexting_seven_gelsin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    mesaj kutunu aç sıkıntın geçer

    0
    3 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Yürü git lan abaza ne işim olur senle

      Yorumla
    • Sexting_seven_gelsin
      Sexting_seven_gelsin
      1 yıl

      seninle işim bitti zaten

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Sıra annende o zaman benim senin gibi itlerle işim olmaz

      Yorumla
  • VAHŞET_1
    VAHŞET_1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    1 yıl

    Benim her günüm sıkıcı geçiyor

    0
    6 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      🤢🤢 Me too

      Yorumla
    • VAHŞET_1
      VAHŞET_1
      1 yıl

      İngilizce konuşmaaaaaa

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Okayyyy 😏

      Yorumla
    • VAHŞET_1
      VAHŞET_1
      1 yıl

      Öğrenci misin bahsshahdhsa

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Komik olan nedir?

      Yorumla
    • VAHŞET_1
      VAHŞET_1
      1 yıl

      Dediğimin tersini yapman

      Yorumla
  • вʟαcкנαcк
    вʟαcкנαcк Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Hava canımı sıkıyor

    0
    5 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Nasıl bir hava var?

      Yorumla
    • вʟαcкנαcк
      вʟαcкנαcк
      1 yıl

      Yagmurlu

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Mis gibi işte burası çok sıcak 😡

      Yorumla
    • вʟαcкנαcк
      вʟαcкנαcк
      1 yıl

      Sevmiyorum

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • ᏝAVAᏁᏖA
    ᏝAVAᏁᏖA Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Sıkıcı geçiyor..

    0
    2 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Of çok sinir bozucu 😡

      Yorumla
    • ᏝAVAᏁᏖA
      ᏝAVAᏁᏖA
      1 yıl

      Evet!

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Bugün baya yoğundum

    0
    0 Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Sıkıcı

    0
    1 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Me too 🥹

      Yorumla
  • Gizoooooo
    Gizoooooo Takip Et
    Master Yaş: 30
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı.

    evet sıkıcı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Sıkıcı erken çıkıp eve gidip yatmak istiyorum

    0
    6 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Offff işte misinnn🤢🤢🤢🤢

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Maalesef 🤨

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Ayyy bende 🤢

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Biraz daha dayan az kaldı😅

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😬😬😬😬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      🤭🤭

      Yorumla
  • Kagan_23
    Kagan_23 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    1 yıl

    Kötü

    0
    2 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      🤢😡

      Yorumla
    • Kagan_23
      Kagan_23
      1 yıl

      Yazsana sohbet edelim @marswkin

      Yorumla
  • Stoch12
    Stoch12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    1 yıl

    Eğlenelim mi

    0
    3 Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      🙄🙄

      Yorumla
    • Stoch12
      Stoch12
      1 yıl

      Noldu cidden dedim

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Yok bir şey

      Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bugün ayrı mı sıkıcı ne ya 🫤 gününüz nasıl geçiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Gününüz ne yapparak geçiyor? 16 cevap verildi
Sıkıldım ya sizin gününüz nasıl geçiyor genelde? 31 cevap verildi
Bu sıkıcı günde neler yapıyorsunuz? 5 cevap verildi
Çok sıkıcı bir gün peki siz neler yapıyorsunuz? 16 cevap verildi
Bugün gününüz nasıl geçti? Dolu dolu bir gün müydü boş ve sıkıcı mı? 6 cevap verildi
Sıkıcı bir gün sizde de mi öyle? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨