3-4 yıl önce instaya bir story atardım, dm kutum mesajla, iltifatla dolardı. Takipçim de çoktu. Bir düğüne giderdim, story atardım ben seni düğünde gördüm diye dm den yazanlar olurdu. Annemin iş yerinde çalışan çocuklar bile benim telefon numaramı isterdi, kızınla konuşmak istiyoruz derdi. Annemin kız arkadaşları da bana bayılırdı. 2 yıl instayı dondurdum inzivaya çekildim, şimdi tık yok. En güzel fotoğraflarımı atıyorum max 1-2 kişi yazıyor belki o da yok. Eskisi kadar revaçta değilim, çok fazla beğenilmiyorum. Sizce neden böyle bir düşüş yaşamış olabilirim?
Güncellemeler
1 yıl
Eskiden popüler kişi sayılırdım yani bunu demek istiyorum
Eskiden erkekler çok ilgi gösterirdi, şimdi neden gündemden düştüm?
Ben sana burdan ara ara yürürüm içini ferah tut güzelsindir lakin seçenek sayısı artık artmış gibi diğer erkekler için onlara yürüyorlar sanırım jsjsjsjsjs
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Arkadaşlar bir buraya bakın, lütfen yapmayın öyle şeyler yardımcı olun az
Düğünlere git yine arkadaş grubun yokmu piyasa yap insanlar varlığından haberdar olsun
Evet haklısın. Lisedeyken vardı yine okul bitince dağıldık. Sonra sosyal medyayı kapattım bir süre unutuldum tabi
Sosyal medyayı niye kapattın la
Lise bitince okul harici piyasa yapcaktın ortamin olması gerekiyor illa
Yks ye hazırlanıyorum diye 2 yıl boyunca hesabımı dondurdum. Şimdi açık birkaç aydır artık kapatmıcam.
Hee üniversiteye gitceksen ortam mutlaka yap bak sonra yalnız kalırsın
Gözden ırak olan gönülden de ırak olur hayırlı geceler
Öyle demeseydin ya.. hayırlı geceler
Ben sana burdan ara ara yürürüm içini ferah tut güzelsindir lakin seçenek sayısı artık artmış gibi diğer erkekler için onlara yürüyorlar sanırım jsjsjsjsjs
Bu nasıl bir hayat 19 yaşındayım bana yürüyen ya da yazan insan olmadı ☹️
Yazsalar sapık, yazmasalar gay
İlgi verin ablama
Nazar değmiş sana dkgjf
Evet bencede skdjfn bir şeyler oldu bana
Bu 3-4 yılda yaşlandın, güzelliğin azaldı. Çekiciliğini kaybettin.
Nasıl ya öyle mi dersin. Ama tam tersi, eski halimden daha güzelim, ergenlikten kurtuldum daha bir olgunlaştım. Üstelik henüz 20 yaşındayım
Ben yaklaşık 6 yıldır instegram kullanıyorum. 6 yılda max 1 2 kişi yazmıştır ben ne yapayım şimdi :D
Nasıl ya, ben 7 yıldır kullanıyorum, ergenlik dönemimi saymazsak şurada 3-4 yıldır 200 ü geçik belki 300 civarı kişi yazmıştır öyle diyeyim
Biri sana gündemden düşme büyüsü yaptırmış
Erkeklerin çoğu g. ay oldu
Wfçnwtşnetçnsgşnşsgnçgdn
Yazsa sapık yazmasa gay
Aynen evet, her yer iPhone 11 li gri eşofmanlı babyface erkek müsveddeleriyle dolu maalesef
Vallah fakir olsa bile umrumda değil yeterki çalışkan olsun ve parayı tutabilsin
Ilgisiz olmuyor mu
İlgisiz de oluyor tabiki, sadece bunun nedenini merak etmiştim
Kadınlar zaman geçtikçe değersizleşir ondan
Nasıl yani anlamadım
İlerde daha çok az ilgi göreceğiz
Fazla ortalıkta olmadığın içindir.
dişilleştik ayol
Evleniyo hepsi
O da var haklısın😃
Hayat pahalılığı
Hayat pahalılığıyla ne alakası var bunun😀
İnternet bile alamıyor insanlar..
Onu kastettim
Bizans düştü malum