İstekler biter mi? şu an bu olsa başka bir şey istemiyorum deseniz gerçekten istemeyecek misiniz?

İsteklerin sonu yok ya. Birde hayat çok yorucu çok sıkıcı çok bunaltıcı. İşe gitmek zorundayız para kazanmak zorundayız. Bir şeylerle uğraşmak zorundayız. Hem birşeyler olmak zorunda yani. Hani diyorlar ya hiç doğmayı istemezdim diye ben hiç yaratılmak istemezdim. Bakın bir sürü arkadaşım var ama işim yok. Evlenmek zorundayım yaşım geldi. Sınava girdim sonuç nasıl gelecek sonuçtan çok korkuyorum. her şey çok yorucu çok zor çok karışık değil mi? Keşke hiç yaratılmasaydım. Doğmadan önce de anne karnında değil miydik eminim orada da derdimiz vardır. 😭😭
İstekler biter mi? şu an bu olsa başka bir şey istemiyorum deseniz gerçekten istemeyecek misiniz?
Cevapla