Ben neden bütün güzel şeylerden mahrum bırakıyorum kendimi neden?

Ben nasıl düzeleceğim arkadaşlar ben nasıl düzelirim herkesi reddediyorum her şeyi mahvediyorum birisi beni seviyor onu üzüyorum arkadaşlarımın düğünlerine bile asla gitmedim gitmek istiyorum gidemiyorum egom çok ağır geliyor birisi peşimde koşmayınca yapamıyorum illa peşimden koşulması gerek yoksa kimseye yazmam niye böyleyim lnet bir insanım
Ben neden bütün güzel şeylerden mahrum bırakıyorum kendimi neden?
Cevapla