Herkesin bi derdi var mı bu dünyada. Bazıları çok rahat mı yaşıyor bana mı öyle geliyor?

Çok şükür büyük Bi kayıp yaşamadım ama. Her işim kendimi tanımam öyle zor oldu ki. 26 yaşımdayım atanamadım. Kendimi pek iyi hissetmiyorum. Sizde neler var

Herkesin bi derdi var mı bu dünyada. Bazıları çok rahat mı yaşıyor bana mı öyle geliyor?
Cevapla