Siz hiç kendinizi ve karakterinizi kaybettiniz mi?

Ben kaybettim, içimde hep iyilik vardı ama bu dünya iyilikler için fazla ağır... Artık yoruldum ve değiştim; yaptığım ve söylediğim hiçbir şeyden de pişman olmayacağım.

Siz hiç kendinizi ve karakterinizi kaybettiniz mi?
Cevapla