İyi değilim. Konuşmak isteyen var mı? İyi bir dinleyici ve anlatıcıyımdır?

Soru başlıkta
İyi değilim. Konuşmak isteyen var mı? İyi bir dinleyici ve anlatıcıyımdır?
Cevapla