Uyumayanlar varsa dertlesebilir miyiz ben cok yorulmus hissediyorum🥺?

Bundan 1.5 yil once sinav telasimdan ve asiri yememden kaynakli 155 boyunda olmama ragmen 45 den 65 e ciktim sonra diyet yaptim vs al ver falan Şu an 44 um ama hala gobek cikiyo belim 63-64 cm kalca 86 falan yani hala fit durdugumu dusunmuyorum o kadar biktim ki her seyden gece aç yatmaktan herkesle ayni seyi yiyememekten surekli kalori saymaktan ya bi insan çaya biskuvi bandirmayi özler mi ya cok özledim napicam bilmiyorum ama hic mutlu degilim bu durumdan surekli bi kilo alma korkum var

Uyumayanlar varsa dertlesebilir miyiz ben cok yorulmus hissediyorum🥺?
Cevapla