Şu kitabı okurken kendimi sorguladığım çok fazla an oldu, bazı özellikler vardır aşırı insansı olan ama herkeste bulunamayan. İnsan deyince en birincil hangi özellik geliyor senin aklına ve bunlar sende "hala" bulunuyor mu?
İnsan olabilmek senin için hangi özellikten geçiyor?
İnsan olmak kimseyi ayırt etmeden herkesi eşit yargılayabilmektir. Sen zencisin sen beyaz ya da sen zenginsin sen fakir gibi ayrımlar yapmadan hayatı iyi niyetle yaşamaktır.
Evet, iki tane var hatta bende 😅 üni yıllarımda okumuştum ilk , 9 yıl geçti hala okurum canım sıkıldığında açıp. O derece iyi geliyor bana. Güzel bir kitap seçmişsin :)