ՏҽӀɑʍՏ
Ne kopabiliyorsun ne de kavuşabiliyorsun, öyle iki arada bir derede.

Neyime uyuz oluyorsanız söyleyin, yapmaya devam ediyiiim 🎶
ՏҽӀɑʍՏ
Ne kopabiliyorsun ne de kavuşabiliyorsun, öyle iki arada bir derede.

Neyime uyuz oluyorsanız söyleyin, yapmaya devam ediyiiim 🎶
Geçmişte mutlu olamayacağım, beni üzeceğine neredeyse emin olduğum biri ile bile isteye görüşmeye devam ediyordum. Ailem bu duruma karşıydı çünkü kendisi ceza almış, sabıkalı hayırsızın biriydi bende de bir huy var musibet başıma gelecek öyle akıllanıcam dedim ki aileme tamam geçmişte suç işlemiş ama şu an doğru yolda ve ben ona aşık oldum. Şans vermek istiyorum. Beni korkutuyor bu yol ama kendimi alamıyorum. Ailem dedi ne halt yersen ye buraya adım atma :/ sonra ben şans verdim. Haftasına yine suç işleyip ceza aldı. Bu anlattığım ben 25 yaşlarında filan sonra işte su testisi su yolunda kırıldı. Bi duydum ki intihar etmiş.:/
Evet risk almak fazla korkutmuyor ama yapmaktan asla vazgeçmiyorum😄
Risk almazsan hayatı ancak uzaktan izlersin demiş biri 😅
Valla iyi demiş 😄
Bence de 😃
Teşekkür ederim cano🌸
Rica ederim beybi 🌺
Şu an hayatımda beni korkutan ama yapmaktan vazgeçemediğim bir şey yok aslında. Tabii ki zaman zaman zorlayıcı ya da tedirgin edici durumlarla karşılaşıyorum, ama genel olarak bu tür şeyler beni korkutacak seviyede değil. Eğer böyle bir durum olsaydı da muhtemelen üzerine giderdim, çünkü korkularla yüzleşmek insanı geliştiriyor. Ama şu an için hayatımda böyle bir şey yok diyebilirim.
Ricalar ✌️
ՏҽӀɑʍՏ yapmaktan korktuğum ama yapamadığım bir şey var sadece, ama onu da düşünmemeye çalışıyorum.. vaz geçmediğim bir şeyse beni korkutmaz yapmaya devam ederim sonuna kadar.
😌👌
Cevap
35Cevap
Beni korkutan bir şey yok. Düşündüm düşündüm valla yok. Bak gece gece canım sıkıldı 🙄 ben bı soğuk kahve yapayım kendime 💅
Ee iyi ya işte :D
Bu normal değil 🤣🤣🤣
Normal normal :D soğuk kahveni iç 😂
Soğuk kahvem ve sen içimi serinlettiniz😂
😅💖
Vincin ayakları kalktığı halde malzemeye asılmak 😃
Seni çılgın sjdj
Evet var ama elimde değil vazgeçemiyorum
Neymiş
Detayda altta olan yazı 🤣
Aha ben ::
Her daim 😎
Güneş kremi sürmemek. Çünkü güneşe aşırı hassasım. Ama üşenince sürmüyorum nadir de olsa😆😆
Korktuğum yaşlanmaktan doğrudur😁😁
Güneş kremini ben de yaz kış sürerim. :D
Sigara ve alkol ne yazık ki:) Efendi, düzgün, saygılı ve işkolik birisi olduğumu söylerler ama iş çıkışları sık sık içimi gıcıklayan sigara ve alkol isteğimden henüz kurtulamadım. İleride sağlığımı bozacaklar hatta şimdiden bozmaya başladılar biliyorum ama kurtulamıyorum işte. Ciddi bir bağımlılığım yok hem sigara hem alkol açısından sosyal içiciyim ama tamamen kurtulmak lazım. Beslenmeme çok dikkat ediyorum protein alıyorum spora da başladım ama sigara ve alkol.. Neyse umarım toparlarım.
Yapmak istiyorsam ne kadar korktuğumun önemi kalmıyor. Hiç gitmemem gereken tekinsiz merdivenlerden inmiş insanım 😂😂 sadece ne kadar istediğim önemli.
Tabii kim engel olabilir sjdjs
Allah'tan başka 🙄 Allahın yazdığına kim mani olur Allah'ın mani olduğunu kim oldurur ki
Mesela mide rahatsızlığım için bir çok yiyecek yasak , korkuyorum da daha fazla zarar verir diye ama yine vazgeçemiyorum
Yapma gülüm
Canım çekiyo
Dondurma nasıl yemiyim , çikolata , patates kızartması nasıl yemiyim 🥹
Yemeeeen
Ay yemeeee :D sinir etme beni
Her işimi son ana bırakmak o yumurta o deliğe gelecek djdj
Ahaha :D çokzel heyecanlar
Evet o kadar güzel ki bazen ağlıyorum o kadar üst üste geliyor xjjxj
Kendim ettim kendim buldum sjdj
Tuzlu yiyecekler. Turşu çok severim ama tansiyon hastasıyım 🤣
Turşu iyidir ya
İyi ama dokunuyor maalesef 😊
Babamın sim kartını çıkarmak elini yılan deliğine sokmak kadar gerilim yaşatıyor 😂🤣🤣🤣🤣
Neden
Ahaha komikmiş bu :D
Kahkaha attım 😅
Parmak çıtlatmak
Kireçleme olur diye korkuyorum ama bırakamıyorum da
+ kol, bacak, ayak, sırt, boyun ve geri kalan eklemler
Aa bırakmalısın
Olmuyoo
Merhametli olmam hep başıma iş açtı ve korkarım ki hep öyle olacak ☺️
Fazlası zarar.
burada olmak 😄 tam manasıyla korku değil burada olmamam gerek ama burdayım işte
Olman gerek
Kaos sevgim olabilir. Karışıklığı seviyorum 😂
Neee shdj
Korkum yok. Soru sormana uyuz oluyorum soru sormaya devam et😀😀
:D tamam o zamansa sen kaşındın
👍🏻👍🏻anlaştık😀😀
Kötü alışkanlıklar ve huylar hepsi buna örnek olabilir.
Mesela
Aynı dertlerden muzdaripim
Hayır shdj
Almanya’da marlboro gold :D Türkiye’de winston slim içiyordum bu sene şey marlboro touch blue tükettim
Parlament çok ağır ya djdj
@zeusunoglusu ile uğraşmayı şımarmayı çok seviyorum ama bir gün patlayacak diye korkuyorum ama yine de yapıyorum, bugün de öyle bir gün djkdjdd 🫶🏻🌸🧿
Her zaman sakinliğimi korurum sorun yok😉
e o zaman uğraşmaya şımarmaya devam ediyorum ben 🤪
Kaçtım ben🛸
Çok dürüstüm.. Bana zarar geleceğinden korktuğum halde dürüst olmaktan vazgeçemiyorum. Vazgeçemem de..
Beni öfkem çok korkutuyor bir gün başımı fena belaya sokacak diye ne illet bir şey içimden söküp atamıyorum
Aşık olmaktan korkarım ama yinede korkularımla yüzleşirim 😅.
Değişmemek kendimi hayatımı düşüncelerimi değiştirmemek
galiba seks. hala asik olamadigim icin sekste sadece cinsel haz oluyor,. duygusal hiclik var
Benzinli arabadan elektrikli arabaya geçmek.
Evet zor bir karar
Yapmaktan korktuğum şey birisini öpememek bea..
Bunu yapamam ve kendime saygım kalmaz..
Bazen yememem gerektiği hâlde arada bir fazla yiyorum. Gerçi birkaç gündür kendimi kontrol etmeye başladım artık.
Korkutan şeyleri pek yapmam, risk almayı sevmeyen bir yapım var...
Yaşamak. Korkutuyor ama her türlü yine de hayatı sevip yaşıyorum
MK aşık olmak istiyorum ama ödüm kopuyor öpüşmek istiyorum merak ediyorum ama korkuyorum lan
Sakin ol :D
SEXX😃
ya varya o kadar çok korkuyorum ki ama aşırı yapmak istiyorum ama ama ama felaket bi korku oluyor o an içimde sonra direkt kendimi geei çekiyorum
Uykusuz kalıp sabah gün içerisinde mide bulantısı, halsizlik gibi durumlar. Hız yapmak, haklı ama fevri çıkışlarım, sigarayı fazla tüketmem, bazı durumları kafama fazlasıyla takmam bla bla...
Daha öyle ilişki yaşamadım 😂
Yaşarsan bağımlısı olursun shdjs
Sevmekten korkuyorum ya uzerse diye
Öyle bir ihtimal var maalesef
İskender yemek jxjdjdmd
djdj canım çekti 😅
Benim de çekiyo ama korka korka yiyorum kxmdmxödöd
Acı biber yirken ağzım yanıyor ama vazgeçmiyorum😂
😂😂
Kusarak kilo vermeye çalışmak
Delirme hasta olursun
Sosyetic hocam hırsızlık gibi olacak biraz ama bu arkadaşı profilim de olan kilo sorusuna alim istiyorum oradan yanıt at gizli üye ve uyku beslenme vs alerji durumu dahil olmak üzere uygun beslenme ayarlayalım size hocam hem yağ kaybı olacak hem çökme olmicak surat vücut vs protein alımı ve beslenme ile kilo rahat verirsiniz
@GereksizBilgi80 cidden gereksiz bilgi sjdj
Adımın hakkını veririm huhu :D işin sakası bir yana çok tehlikeli yaptığı hafta da 1.5 2 verip sağlıklı vermek çok daha iyi sıkılaştırıcı ve dinç yapıcı
@GereksizBilgi80 t ettim
Yazdım hocam
şu an okuduğum bölümü değiştirmek
Bir şey yok ırmak yaşıyorum
Sigaram var daha ne olsun 😕
Merhaba,
Aşk aşık olmayı istemek!
Hız tutkusu aklıma geldi ama onu bıraktım sanırım
Tabi ki de yaşamak ve yaşamaya devam etmek.
Yok, o işlere de girmemek lazım
İnstagramdan sayfasına bakmak 🤣🤣
😅 stalklama işleri
Aman ekran görüntüsü alma, bildirim gidebiliyor casus program varsa
Hoş zaten program varsa pp ye girdiğini de bilir
@Alemdaralii yaa öyle mi bilmiyordum casus program paralımı öyleyse yükleyeceğini zannetmiyorum 😃
bazıları değil diye biliyorum yani bazı özellikleri
ben bi kez aldım da karşı taraf neden ss aldın demişti
Evet var😏
Nedir 😁
Anlatsam roman olur ohoooooo inanılmaz bir hayat😂
Yaşıyorsun bu hayatı sjdj
Var ama soylemem
😅
Cuckold iliskiler
O ne demek
@Anonimimyaamalesef ciftlere tek olarak katiliyorum
AŞK ilişkileri hep aynı hatalar sjhs
Evet var
@ardagol1 boş ver
Aşık olmak Off Off 🚬
Aşık olmak
Alkol ve sigara
Hiç yok
Bacak günü 😔
Yazdım hocam
Farklı kadınlarla ilişki
Motosiklet 😂
var evet
Tylok
hayir yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?