• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kendini nedensiz mutsuz hissettiğin zamanlar oluyor mu?

Biscolatagirl
Biscolatagirl Takip Et
FenomenMaster Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
815
Yapay Zekaya Sor
Kendini nedensiz mutsuz hissettiğin zamanlar oluyor mu?

#Biscolatagirl🍫

Kendini nedensiz mutsuz hissettiğin zamanlar oluyor mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    ya mutsuz olmak değil de huzursuz hissettiğim oluyor, hani içinde bir sıkıntı olur da böyle böğürüne öküz oturmuş gibi, o duygudan nefret ediyorum.

    1
    8 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Bende ya bir şey yokken saçma bir şekilde enerji düşüyor ve ben bunu araştırdığımda öğrendimki bize toksik takılı kalan herhangi biri sosyal ya da duygusal fark etmiyor enerjimizden beslendiği için bizde var olanı kendine nüksettirdiğinden oluyormuş. Enerji yasasında öğrenmiştim bu bilgiyi:))

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Hay o toksike ben şimdi :D bi söverim bi söverim. Bazen boğuluyormuş gibi oluyorum ya, çok fena. Sebebini bilmiyorsun, hiç sorun yok, kafanda bir şey yok ama sanki çok kötü bir şey olacakmış gibi.

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet ahahah ya tepkilerin alemsin Sosyetic😅😅
      Kötü bir şey olacak hissine kapıldıysam kesin olur o süre zarfında🥲🥲

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      :D dcjdj normalim bu benim. Ama bu bilgi için teşekkürler artık küfür ederim bol bol ona :D enerji sömüren puşt

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahahah rica ederim bende öğrenince sebebini mutlu oldum bunun. Bilinmezlik kötü bir şey kendi ruh halimizde bile☺️
      Normalin bu ise deli dolu hallerin daha eğlencelidir mutlaka😇😇

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      🥰 öyle gibi. Senin enerjini sana yansıtıyorumdur 👌

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Bak bak bu laf beni 12 den vurdu🙏🏻🍫♥️

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      ☺️💖

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Ay hep öyleyim benim mutlu olmam için sebeb yok sebeb bile aramam 3 günlük dünya mutlu olmam lazim elim kolum bacağim yerinde bir hastalık yaşamadım nefes alıyorum istediğim her şeyi alabilirim maddi gücüm yetiyor bunlar bile mutlu olmam için yeterli sebebler durduk yere ay ne güzel saçım var diyip kendi kendimi mutlu ederim bir güzel manzara mı gördum çekip bakıp bakıp mutlu olurum yürüye bildiğim icin bile şükür edip mutlu olurum bence bunlar yeterli sebebler 🖤

    1
    3 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Şükür ve sabırla durman hayata ne kadar hoş tebrik ederim tatlım seni çookk🌹🌹😇

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      1 yıl

      Teşekkür ederim✨️ keşke herkes böyle yapabilse bazı insanlar hep bir arayış içindeler zorlukları herkes yaşar kimseye her şey altın tepside sunulmaz bunları aşmaları ve acil mutlu olmaları lazım 😂

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Kesinlikle tatlı kız sana katılıyorumm👌🏻💜

      Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Nedensiz içimde bir sıkıntı oluyor kimi zaman. Düşünsem de neden olduğunu bulamıyorum. İyi misin sorusuna cevap veremiyorum çünkü bende bilmiyorum nasıl olduğumu.. Tuhaf bir his.

    1
    15 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet değişik bir his enerji yasasıyla ilgili bir durum🌷

      Yorumla
    • вeyeғendi
      вeyeғendi
      1 yıl

      Hee enerciii 🤩 yolluyorum size ama almıyorsunuz ki 😅

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      @вeyeғendi Ben aldım🤣🤣

      Yorumla
    • вeyeғendi
      вeyeғendi
      1 yıl

      Bu minnak almıyor ama baksana 😂

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      @вeyeғendi Görünce alır minnak nikah şekeri:DDD

      Yorumla
    • вeyeғendi
      вeyeғendi
      1 yıl

      Alsın yani demi 😅

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      @вeyeғendi Alır alır😆😆

      Yorumla
    • вeyeғendi
      вeyeғendi
      1 yıl

      Hiş baksana benim enercinin yarısı ülkeyi uçurur hee 🤣🤣

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      1 yıl

      Daha fazla yolla lütfen 😄

      Yorumla
    • вeyeғendi
      вeyeғendi
      1 yıl

      Daha fazla etki etsin diye yakına da geldim ama yok acayip nötrsün 😅

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      1 yıl

      Bu ara enerjim gidik ya etki etmiyor 😅😅

      Yorumla
    • вeyeғendi
      вeyeғendi
      1 yıl

      Kanlı ayın etkisinden sanırım 😜🤣

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      1 yıl

      Teşekkür ederim bebek 💖 şiir gibi yazmışım ahaskjs

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      @birperikizii Rica ederim zamanki gibi süpersin🌷🌷🌷

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      1 yıl

      Senin süperliğin 🌸🌸

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Şu an 🌷 üstüne bastın çılgın kız…..

    • 4 proje teslim ettim
    • markette kavga önledim
    • 3 saat ders verdim
    • Master için sunum bitirdim
    • çok para kazandım

    gece oldu 😄 Uyuyasım yok

    1
    4 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahahah çılgın kız:))

      Maşallah epey aksiyon dolu gün olmuş. Jacy Jan sana bir kendinden ödül vermiş bugüne😁
      Çok yorulunca bende uyuyamam bu da garip huyumdur:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yorulmuyorum benim de huyum o ama mutsuz uyandım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🌹

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Rica ederim😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

35

Cevap

  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Tabiki canım insanın ruh hali herzaman aynı olmaz insanız sonuçta bazen istemsiz bir hüzün çöküyor ama geçici oluyor

    1
    2 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet özellikle akşam 5 ten sonra oluyormuş.🙂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Benim genelde gece olur

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    1 yıl

    Hayır öyle boşluklara düşmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Nedensiz olmuyor nedenli oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • Kim-Bilir-Belkidee
    Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Merhaba,
    Öyle diyorlar ama bana göre yok! 😅

    Nedensiz değil mutsuzluğum, nedeni olmadığı için mutluluğun! 😅

    Mutsuzum da mutsuzum! 😅

    Mağdurum da mağdurum! 😂

    https://m.youtube.com/watch?v=a2xBBCx93u4&pp=ygUdTWHEn2R1cnVtIHlhaMWfaSBjYXppYmUgc2hvcnQ=
    1
    8 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      İç sesinle az konuş yahu😅😅😆😆

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Heeheh 😂 İçimde tutmayı sevmiyorum 😅bir şeyi 40 kere söyleyince olur derlerdi kaç 40 ettim 😅yok 😅

      Bugün şirket yetkilisi dedi kask tak 😅

      Konuşmaya bak 😅

      https://hizliresim.com/ogaqp90

      Ona da gelecekteki eşimden bahsediyorum şimdilik 10 saat çalışmaya başladım aşkımı bulursam en fazla 8 saat çalışırım dedim ne zaman dedi ne kadar sürer ne bileyim dedim 😅

      https://hizliresim.com/rziwkea

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Bak sende şey var içinden konuştuğunu dıştanda aynen naklen konuşuyorsun.😅😅
      Bu seni dinleyen insanları yorabilir:)

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Valla iş gruplarında seviyorlar beni 😅ha bire görüntülü cevap at diyorlar anlat diyorlar dinleyelim 😅
      Evet içimden ne gelirse aynen o 😅
      Aksine insanlar konuş diye zorluyor 😅
      Yorulan da ne bileyim 😅

      Ama şey ya mesela yorumlaşmayı severim çünkü bir şeyleri yorumlamazsak eğer 😅

      Sohbet naber nasılsın napıyosun dan öteye geçmez 😅bir zaman sonra kısır döngü olur

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Konuşma dili için dememiştim yazıda okurken demek istedim esasında.☺️

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Patavatsızlık diyebiliriz 😅
      Hiç kimseyi hiçbir şeyi umursamam çekinmem ağzıma geleni söylerim içimden geleni yazarım.

      Ancak dikkat edeceğim sorularında. 🌸

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Hahaha yok be içinden geleni yap takıldım ben sana biraz🤣🤣👍🏻

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      https://m.youtube.com/watch?v=AcDn9hAKMso
      Ne diyeceğimi bilemiyorum. 😅
      Yormayı sevmem. 🌸

      Yorumla
  • MeraklıMitoz
    MeraklıMitoz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Aslında bu sorunun, “ Kendini mutlu hissettiğin zamanlar oluyor mu?” Diye sorulsa cevap vermesi daha kolay olur. Zira mutluluk zor bulunanlar listesinde yer alıyor.

    1
    4 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      O minvalde sormuştum aynı olmasın:))

      Yorumla
    • MeraklıMitoz
      MeraklıMitoz
      1 yıl

      Hep nedensiz mutsuzuz. Çeşme sularında kesin birşeyler olmalı 😀

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Bazen havanında etkisi oluyor yok ben mutluyum. Sorularım her zaman geneldir.☺️

      Yorumla
    • MeraklıMitoz
      MeraklıMitoz
      1 yıl

      Takılıyorum. Nedensiz mutlu olmak sık yaşadığım bir durumdur. Genelde geceleri oluyor birden. Panik atak rahatsızlığım var. Ara ara vuruyor

      Yorumla
  • pamuklu_şeker
    pamuklu_şeker Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ayy ne sinir bozucu bi ruh hali o öyle yaa🤕 kimse beni sevmiyorlar beni anlamıyorlar saçmalıkları falan 😂 aynen kanka...😄

    1
    3 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Öyle ama bende sevmem bu ruh hallerini aynen kanka:Dd

      Yorumla
    • pamuklu_şeker
      pamuklu_şeker
      1 yıl

      KJFJFNDJXHFSGKJ

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      😁😁😁😆

      Yorumla
  • вeyeғendi
    вeyeғendi Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Bunun nedenini ve çözümünü bildiğim için bende olmuyor bu hatta aksine nedenli mutsuzluklar bile ciddi derecede hafif atlatıyorum ☺️

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      ☺️☺️

      Yorumla
  • ÇiçeğiburnundaAnne
    ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 88%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Ruh emici kem gözlü bir iki kişi var onlarla denk gelince sebepsiz yere nefesim daralır tüm gün gergin ve üzgün hissederim

    1
    4 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Sendeki güzel enerjiyi alıyorlardıe fındığım🌹🌹

      Yorumla
    • ÇiçeğiburnundaAnne
      ÇiçeğiburnundaAnne
      1 yıl

      Ne şeker bir cevap teşekkür ederim 🥰🌸

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Rica ederimm @cicegiburnundaanne seni kuşatan güzel çiçekler nickin gibi mutluluk bahçesi oluştursun💜🌹♥️

      Yorumla
    • ÇiçeğiburnundaAnne
      ÇiçeğiburnundaAnne
      1 yıl

      🥰🌸💕

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    1 yıl

    Nedeni vardır mutlaka, nedensiz olmaz o işler, o hisler. Tek çözüm çözüm üretmek başka yolu yok.

    1
    0 Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Yok mutsuz olduysam illaki bir sebebi vardır. Yoksa her zaman güler yüzlüyüm neşeliyim. Ama birisi veya biri canımı sıktıysa iş yerinde bir sıkıntı olduysa o zaman var ya yüzümden düşen bin parça.

    1
    1 Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Minnacık bir yardımına ihtiyacım var 😊

      Yorumla
  • Cendere1910 u
    Cendere1910 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Yok keyfimi getircek çok kişi var zaten dünyada yaşıcaksin uzulceksen yaşamaya ne gerek var

    1
    5 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Doğru yasamak ve mutluluk güzel:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani sen yasiyosun ama ☺️

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yasa yasa sevinirim bolca mutlu ol ☺️

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      🙏🏻🙏🏻

      Yorumla
  • KadirAlmanya
    KadirAlmanya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    1 yıl

    Son iki aydır ben de öyleyim tango uygulamasından 27 yaşında bir bayanla tanıştım Türkiye'de böyle boşluk içinde nefes almakta bile zorlanıyorum ondan ses soluk çıkmayınca o bana yazdığı zaman sanki dünyalar benim oluyor anlamadım gitti

    1
    0 Yorumla
  • MrConfused
    MrConfused Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 42%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Ara sıra evet ama hemen atıyoruz o durumu 😇

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      😎😎👌🏻

      Yorumla
  • AlphaMind
    AlphaMind Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Nedensiz değil de Babamı hatırladığım da hüzünlendiğim olur, yine de toparlar kendime gelirim.
    Vakit kısa zaman su gibi akıyor. Her anı değerlendirmeliyiz değil mi?

    1
    0 Yorumla
  • Dilly7
    Dilly7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Evet ama bunun nedensiz olduğunu düşünmüyorum. Daha önce yaşadığımız ve aştığımız acıların yansıması bilinçaltında kendini gösteriyor.

    1
    0 Yorumla
  • BuzPüskürtenEjder
    BuzPüskürtenEjder Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Evet oluyor, anlık bir üzüntü çöküyor ve mutlu olabileceğim bir şey olana kadar suratım asık antin kuntin şeyler düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • KeedimBenVeYatağımm
    KeedimBenVeYatağımm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Oluyor evet özellik regli dönemlerim çok ağır geçiyor benim

    1
    0 Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Sebenimi hissetsem de başta ablam veremediğim bir keder çöküyor üstüme

    1
    0 Yorumla
  • BilgiMeraklısıbirkız
    BilgiMeraklısıbirkız Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 943 cevap paylaştı.

    Oluyor ama biraz kendime odaklanırsam buluyorum sebebini

    1
    0 Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl

    Her şeyin bir nedeni olduğu gibi, mutsuzluğun da bir nedeni muhakkak vardır...

    1
    0 Yorumla
  • Hellboy29
    Hellboy29 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 58%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Evet genel olarak öyleyim hemen hemen son 2 yıldır belki öyleyim.

    1
    0 Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Nedensiz mutsuz hissetmem hep iyi sebeplerim vardır 😄

    1
    0 Yorumla
  • BeyazTavşann
    BeyazTavşann Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 38%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Oluyor nedensiz mutlu hissettiğim zamanlar da oluyor tuhaf bir mekanizması var insanın

    1
    0 Yorumla
  • Pipetpipet
    Pipetpipet Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bazen bir anda bir hüzün kaplıyor içimi, nedenini bilmeden

    1
    0 Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    1 yıl

    Valla mutsuz ve depresif olmak için 7/24 bir sebebim var 😀😀😀😀

    1
    0 Yorumla
  • sevimli_dusesss
    sevimli_dusesss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    1 yıl

    Hayatımın büyük çoğunluğu mutsuz geçiyor sebepsiz mutsuzum

    1
    5 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Hayattan vaktinde ya çok tat aldın doydun veya değişimler seni şaşırtmıyor🙃

      Yorumla
    • sevimli_dusesss
      sevimli_dusesss
      1 yıl

      Degisimler şaşırtmıyor..

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Benzer olaylarla karşılaşıyorsa kişi şaşırtmaması ve aynı mutlulukları vermemesi çok olağan😌

      Yorumla
    • sevimli_dusesss
      sevimli_dusesss
      1 yıl

      Aynen hersey aynı mesela bugün bile 1 hafta öncesiyle aynı

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Rutinler tekrara düşüncede bu hisler olabiliyor🙂

      Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    1 yıl

    Mutlaka bir nedeni oluyor aslında..

    2
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    1 yıl

    Oluyor maalesef

    1
    0 Yorumla
  • ixndizmakzks
    ixndizmakzks Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    1 yıl

    nedensiz mutsuz hissetmelerimiz aslinda hiçde nedensiz degil arka plana atip bastirdigimiz cogu seyin agirligi cokuyor ustumuze

    1
    0 Yorumla
  • Ömer7834
    Ömer7834 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    1 yıl

    Ben genellikle mutsuz hissediyorum kendimi. Âbiler, Ablalar, benim de soruma bir cevap verebilir misiniz acabâ? “Troll amaçlı vs. değil.”

    1
    0 Yorumla
  • mᎪhᏢᎬᏒᎥ
    mᎪhᏢᎬᏒᎥ Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 97%
    1 yıl

    Evet oldu hemde şu anda

    1
    2 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Tevafuk oldu demek soruya denk gelmen. Umarım iyi hissedersin en kısa zamanda💜

      Yorumla
    • mᎪhᏢᎬᏒᎥ
      mᎪhᏢᎬᏒᎥ
      1 yıl

      İnşallah 🙏🏻💜

      Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl

    He yaaaa tam şu sıralrr pufff

    1
    6 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      İçini okudum demek kankam😅😅😅

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Valla öyle oldu he

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Sende mi yoksa öylesin biscoo

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      seksi psikolog 😆

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Yok kanki iyiyim ahhaha kanka son dediğini tamda yerine yazdın hee😆😆😆😆😄😄🤣🤣

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Hshshs

      Yorumla
  • düşün_
    düşün_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Evet sanki üzüntüden tasarruf eder gibi 😂

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Tasarruf sevdim.😅😅😆😆

      Yorumla
  • alarabiricik
    alarabiricik Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Oluyor, sebebini anlayamıyorum ama ruhsal gerginlik yaratıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Ozaneker
    Ozaneker Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Evet şu an oldu mesela

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Ben mutlu olamadım ama pes etmek niyetim yok..

    1
    0 Yorumla
  • fenerlihüso
    fenerlihüso Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 95%
    1 yıl

    Bazen çok fazla oluyor bazen hiç olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Elbete ama bunun tam tersi de oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Arada sırada oluyor da fazla uzun sürmüyor

    1
    0 Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    mental yorgunlukta

    1
    4 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      O nedenli mutsuzluk ama.

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      1 yıl

      olsun hissetmiyorsun işte nedenini sonra diyorum mental sanırım:d

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Zihin bedende de hissettirir. Dolayısıyla hissetmiş oluyorsun:)

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      1 yıl

      Belkide:)

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    Evet oluyor Bi anda sebepsiz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Evet şu aralar mutsuzum be bir nedenim yok
    Hiç bir şey yapasım yok🤷🏼‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı.

    Anlık oluyor ama çabuk toparlıyorum

    1
    0 Yorumla
  • bayannc
    bayannc Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Evet 🥲🌠

    1
    0 Yorumla
  • gulsuberenkolsuz
    gulsuberenkolsuz Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 77%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • trollebacim
    trollebacim Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Bıktım bu hissten.

    1
    0 Yorumla
  • Oldbutgold2
    Oldbutgold2 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Tabiki oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Assoly340
    Assoly340 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 762 cevap paylaştı.

    Oluyor

    1
    0 Yorumla
  • encokbensorarım
    encokbensorarım Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Çoğu zaman.

    1
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Oluyor 🥰

    1
    0 Yorumla
  • Larisse
    Larisse Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 93%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 852 cevap paylaştı.

    her zaman

    1
    0 Yorumla
  • küçüksoğan
    küçüksoğan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    oluyor

    1
    0 Yorumla
  • GodOfWarAres
    GodOfWarAres Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Pek olamıyor doğrusu

    1
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    1 yıl

    Evet oluyor

    1
    0 Yorumla
  • nickimin_keyfi
    nickimin_keyfi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Errrrrrkekkkk
    Errrrrrkekkkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    1 yıl

    regl olmuş gibi hissediyorum çok kötü

    1
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Nedeni vardır

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Oluyor olmaz mı

    1
    0 Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Olur bazen

    1
    0 Yorumla
  • Sühandan46
    Sühandan46 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bazen olur.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kendini nedensiz mutsuz hissettiğin zamanlar oluyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kendinizi nedensiz mutsuz hissettiğiniz zamanlar oluyor mu? 29 cevap verildi
Nedensizce kendinizi mutsuz hissettiğiniz anlar olur mu? 57 cevap verildi
Kendinizi çok mutsuz hissettiğiniz zamanlar oluyor mu? 19 cevap verildi
Kendinizi nedensiz mutsuz hissettiğiniz oluyor mu? 17 cevap verildi
Gün içerisinde sebepsiz yere mutsuz hissettiğin anlar oluyor mu? 101 cevap verildi
Kendinizi mutsuz hissettiğiniz oluyor mu hiç? d? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨