Tüm gün konuştum, yazdım çizdim. Kafam oldu bir kazan. Bir saattir ağzımı bıçak açmıyor. Ev yapımı dondurma enerji tazelemek için işe yarar mı?

Tüm gün konuştum, yazdım çizdim. Kafam oldu bir kazan. Bir saattir ağzımı bıçak açmıyor. Ev yapımı dondurma enerji tazelemek için işe yarar mı?

Ev yapımı dondurma candır can 🧿afiyet olsun. Ben şahsen bugünlerde enerjik buluyorum kendimi. Hayatıma yapacaklarıma göre değişiyor enerjik olmam.
Maşallah daim olsun
Cevap
18Cevap
Evet sen cağ atladın dondurmada. Ama biz yiyemiyoruz hemen boğazlar şişiyor. Keşke falanjit olmasak
Bizim böyle sorunumuz yok 😄 her akşam birer kase iyi oluyor
Sağolasın
Fevkülade on yumara beş yıldız. Hakkatten el yapımı, elin altında kalmış🙂 çok enerjiksiz biriyim emmimin kızı.
Teşekkür ederim. Yaban mersini, karadut özleri, çikolata, vişne ile yaptım birazını da sade bıraktım
Sağolasın
Afiyet olsun.
Hayat devam ediyor.
Tıpkı suyun akıp yolunu bulduğu gibi.
Aynen öyle
Akşamları hic değilim, hatta eve gelmek istemiyorum bu yüzden 😄😄
Gün içinde yoruluyorum
Ben de evli iki çocuk annesiyim. 😄
Enerjini kaybetmemen lazım bu hayatta. İnadına enerji yüklemen lazım.
Biraz dondurma ve üstüne kahve iyi geldi
Enerjigimdir bitmek tükenmek bilmiyor. Hatta derler sen hiç yorulmuyormusun
Maşallah
Enerjik sayılmam ama illa hareket lazımsa üşenmem
gün içinde yorulmanın ne demek olduğunu tam olarak anlıyorum.
Aynen, öyle. Bedeni dinlendirmek kolayda, kafa yorgunluğu çok uzun sürüyor.
evet. ben yazın kafamı dinlendirdim. eylül daha çıkmadan gene doldu. şunu anlıyorum ki senede bir ay dinlenmek yetmiyor. ara ara küçük molalar vermek gerekiyor. ayrıca geçmiş birikimlerin tortusu, o kadar da kolay atılmıyor. her şey geçti gitti diyorsun, en ufak bir sorun çıktığında geçip giden sorunların izleri kendini ele veriyor.
Bunun için günde 10 dakika veya ruh halimiz ne kadar isterse karanlık bir yerde, gözleri kapatarak, bir bardak suyu ara ara yudumlayıp veya suyu tek seferde içip ruhsal dinlenme terapisini tavsiye ederim. Sadece gözlerinizin önünde uçuşan uzay boşluğuna odaklanın. Gözleriniz kendiliğinden karanlığa açılınca yolculuk biter ve dinlenmiş olarak yeniden başlayabilirsiniz.
teşekkür ederim
Dondurma güzel bir terapi. Afiyet olsun.
Rica ederim
Şu an için hala enerjik
Gün daha yeni başladı pek çok insan için... Benim ikinci kurumumuz. Bir üçüncüye yola çıkacağım burada işim bitince
Günaydın
Herşeyin hayırlısı
Aynen hayırlısı..
Afiyet olsun güzel görünüyor. Evet enerjik biriyim
Enerjin bol olsun.
Amin senin de bol olsun abla 🙏🏻🙏🏻
mavi dondurmaya bayılıyorum ben çok güzel
Evet yaaa. Yaban mersini özü almıştım. Dondurma yaptım çok yakıştı.
Hayır değilim, sonu yok bunun boşluklardan boşluk beğeniyorum
Ben de enerjimi tükettim
Akşamda konuşmayiver nolcak 😄
Bence de ama konuşmayınca ev halkı pek de memnun olmuyor
Allah Allah konuşkan bi ailesiniz herhalde alışmış herkes o halinize
Evet 🥰
Ozaman biraz konusuverin insanlara😄
Pekii, 😄
Harika duruyor. kesinlikle enerji verir
Teşekkür ederim
Çikilaaata ye iyi gelir :)
Dondurmada var çikolata
Yetmez ki gaşşık gaşşık yemelisin
Bademli güzel olur çikolatada
Heeeh şimdi aynı dilden konuşuyoruz :)
Görüntüsü boya gibi tadından haber ver
Boya değil. Sade var
Mavi olan yaban mersini özü ile yapıldı.
Kırmızı olan gerçek vişneli. Kendim ayıkladım dondurdum.
Diğeri çikolatalı. Damla çikolata ile yaptım. 🥰 Tadı harika
Gerçek salep ile yapıyorum. Ve gerçek şeker ile.. Mısır şurubu vs yok
Gayet renkli😋
Bunu yapmaya da enerji harcamışsın 😁
Haftasonu yapmıştım. Çeşitli özler aldım. Karadut, yaban mersini... Yapıyorum bi şeyler
Ohh afiyet olsun
Biraz kendine gelebildin mi bari
Daha iyiyim
Valla şu an tükendim, düşeceğim
Ben de çok zorlandım
Çocuklar sınırları zorlamakta ustalar
Beni Bugün iş zorladı. Seni çocuklar mı?
Aynen hala yatmadılar, hatta birisi ödevi de yapmadı 😤
Bizimkiler de yatmadı birlikte dizi izliyoruz... Sabah erken kalkıyoruz...
Keşke daha erken anne baba olsaymışız diyorum kendi kendime
Ay yok.. Ben bekarmış gibi yaşadığım yıllardan memnunum
🤣
biraz benim enerjiden sana vereyim
Kahve içtim dondurma üstüne.. İyi geldi
afiyet olsun hacım
Eyvallah
Sanirim :)
Kahve de iyidir
Gunu bitirebilmek lazim eksik tarafimiz bu :) aslında çok yoruldun sıkıldın ama birak :) bak evde dondurma mahareti bir harikasın ve kahve kokusuyla yudumlayacak gurmelige sahipsin :) oleyse harika daha ne
Teşekkür ederim
Iyi istiratlar :)
İnsana bağlı
Bende kısmen işe yaradı
Beni olaylar ya da beslenmekte çok etkilemiyor, ama sevindim senin için.
Evetttt
Daim olsun kuzum
🙏🏻
Genelde evet
Ne güzel. Yoruldum ben bugün çok
Yook
Ee almışsın zaten eline
evet yedim dün akşam dondurmayı. üstüne bi de kahve.. toparladım. bugün de başka zordu.. bitirdim tüm enerjimi
Çok mu yoğun çalışıyorsunuz
biraz öyle oldu. sabah geri gönderme merkezindeydim. oradan hastaneye geçtik. oğlumda bi ben vardı aldırdık. oradan aydına duruşmaya geçtik. oradan germencik'e gittik bi paket aldık. oradan ofise geldik. bi iki toparlanacak şey var ama daha önemlisi oğlum kurstan dönecek onu alıp birlikte eve geçeceğiz. eve gitmemiz 22.30'u bulabilir
son zamanlarda haftada 2-3 gün hastanede geçti. o kadar zordu ve o kadar iş birikti ki.. neyse işte. hayat böyle. bugün de eşim rahatsızlandı şimdi iyiyim diyor ama belki geceyi acilde geçirebiliriz. kısmet artık. akışa bıraktım.
Çok geçmiş olsun 🥺 Kolaylıklar dilerim o zaman
çooookkk teşekkür ederim. sevgiler..
♥️
Sen karar ver..
Yarıyor valla. Dondurma çok severim
Enerjiksin maşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?