Şaka anlayışım var yeri geldiğinde şaka da yaparım ama belli bi seviyesi var tabii bu kadarını ben de kaldıramam
Karşıma çıkmışken paylaşmak istedimm
Şaka anlayışım var yeri geldiğinde şaka da yaparım ama belli bi seviyesi var tabii bu kadarını ben de kaldıramam
Karşıma çıkmışken paylaşmak istedimm
Şaka kaldırabilirim ama kimin yaptığına bağlı mesela en yakın arkadaşlarım gayet özellikleriyle, görünüş, el sakasi falan yapar gayet güler eğleniriz çünkü onların ciddi olmadığını bilirim samimiyeti bilirim ama hiç samimi olmadığım birisi gelir bana el sakasi yapar, dengesiz dengesiz konuşur ona bir dur derim yani... kısacası samimiyete bağlı
Cevap
7Cevap
Şaka anlayışım var ama şakadan anlamayana tahammülüm sıfır
evet öyleyim
Bolca şakalaşır şaka kaldırır ve anlarım. Ama kendisi şaka yaptığını sanıp, şaka kaldırmayanlara tahammülüm yok.
El şakaları hic sevmem. Onun dışında herkes benim yanımda bol kahkaha bulur fazlasiyla hemde 😉
Şakayı severim hele yapan kişi daha sevdiğimse daha bi severim
Değişiyor. O gün kötü ruh halindeysem hiçbir şakayı sevmem dndjjdjd
Mizah anlayışım iyi ama ciddi konularda mizahı kaldıramam😌
Ben şaka severim
Ama...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?