Bana yapılan kötülüğü aşamıyorum hep intikam duygusu var sebebi ne?

Küçük bir şey bile olsa gözünün yaşına bakmadan o kişiyi öldürebilirim içimde kin ve nefret oluşuyor kafamda farkli senaryo oluyor o kişi hakkında daha çok nasıl canını yakarım diye düşünürüm oldu
Bana yapılan kötülüğü aşamıyorum hep intikam duygusu var sebebi ne?
Cevapla