Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
hiç bir düşüncem yok.. Güzellik görecelidir: Herkesin güzellik algısı farklıdır. Bir başkasının çirkin bulduğu bir kişi, bir başkası tarafından çok çekici bulunabilir. Kültürel ve sosyal etkiler: Güzellik standartları kültürlere ve dönemlere göre değişir. Bir toplumda güzel kabul edilen bir özellik, başka bir toplumda öyle olmayabilir. Kendilik algısı: Bir kişinin kendi güzellik algısı, dışarıdan gelen yargılardan çok daha önemlidir. Kendini güzel hisseden bir insan, bu hissiyatıyla daha mutlu ve özgüvenli olabilir. Öz Güven ve Kendi Kabulü: Öz güvenin önemi: Kendini güzel sanan insanlar, genellikle yüksek bir öz güvene sahiptir. Bu öz güven, onların hayatlarında daha başarılı olmalarını sağlayabilir. Kendi kabulü: Kendini olduğu gibi kabul etmek, psikolojik sağlık için önemlidir. Kendini güzel bulan insanlar, bu sayede daha mutlu ve tatmin olmuş bir hayat sürebilirler. Medya ve sosyal medya: Medya ve sosyal medya, belirli güzellik standartlarını dayatarak insanların kendilerini yetersiz hissetmelerine neden olabilir. Toplumsal beklentiler: Toplumun güzellik hakkındaki beklentileri, insanların kendilerini değerlendirme şekillerini etkileyebilir.
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Bunu genellemek zor, çünkü herkesin kendini nasıl gördüğü ve hissettiği kişisel bir şey. Kimi insanlar, kendine güveni ve kendine bakış açısıyla, fiziksel özelliklerinden bağımsız olarak kendilerini güzel hissedebilirler. Önemli olan, insanların kendilerine olan bu güveni ve pozitif yaklaşımıdır. Herkesin kendini güzel hissetmesi, kendine değer vermesi çok kıymetli.
Güzellik çirkinlik çok göreceli kavramlar. Bir insan bize çirkin gelebiliyorken kendi gözüne gayet güzel gelebilir ve normaldir. İnsanların hepsi ama az ama çok kendilerini beğenirler zaten. Eskilerin bir lafı var insan kendini beğenmezse köprüden atlarmış şeklinde 😅. Detayı çok anlamadım ama kendisi çirkinken karşı cins beğenmeyen insan olarak algıladım. Onların durumu da gayet normal çünkü genele güzel gelen insanlar bana bazen güzel gelmiyor ama biraz mütevazı olmak ve insanları sürekli görsellikleri ile değerlendirmemek her zaman daha sağlıklı olandır
Hakkaten ha. Bir de kısa insanlar kendisini uzun sanıyor. 178 adam bana kısa diyor 160ım ama sen beni eleştirecek kadar uzun değilsin 190 olsan eyvallah. Bir de bu tiplere genelde kızlar bakmıyor güzel ya da çirkin farketmez. Bir de eleştirme hakkını kendilerinde buluyorlar
Kısa değilim. 178 uzun bir boy değil. Kadın için 160 normal. Uzun değilim o doğru ama olmak zorunda değilim. Sıkıntı olan 178 adam nasıl bana kısa diyebiliyor. 190 olsa anlayacağım. Normal bir erkek demez zaten kadınlar onu sevmiyordur bir de tercih hakkı varmış gibi konuşuyor. Neymiş 155 e bakmazmış onlar gibilerine hiçbir kadın bakmıyor ve tercih hakları var gibi konuşuyorlar. Ama benim boyum hiçbir erkek için problem yaratmadı
Kısa değilim varsayalım öyleyim en azından güzelim ve çekici bir insan başkalarını eleştirmez bu özgüvensizlikle alakalı bir şey yok şu boy kısa. Ben ona çirkin dedim mi
Kısa demiyorum zaten ama acayip uzun değil 160 diye de hiçbir erkek bir kızı reddetmiyor 190lar bile. Şimdi bir kadın için 160 normal erkek için de 175 normal. Eğer 175 sen kısa sayılmazsınız ama uzun değil
Kanka 165sen 160 bir kadın sana kısa diyebilir çok normal. Çünkü 160 bir kadın garipsenmez. Sen boy olarak bakıyorsun cinsiyet ortalaması olarak bakman lazım. Erkekle kadın arasındaki fark 15 20 cm arası olmalı. En düşük 15 10cm çok yakınlarmış gibi gözüküyor. Birde 150 160 diyip 160ları küçümsüyorsun ama 165 160ı Küçümseyemez ki. Erkek olup 175 olmaktan daha iyi bence kadının 160 olması
Yeni nesil erkek ortalaması 190 sen neden bahsediyorsun. Bana kısa diyorsun ama aramızda 5cm var yani cüce bir insanın bana kısa demesi garip. Kadın ortalaması da 170 değil 160 civarı 155ler de çok var. Ama 165 erkek yok. 170 bana göre kısadır sen 165 boyunla bana kısa diyorsun
üniversiteye bu yıl başlicam zengin değilim erkek ortalaması 180 civari 15 cm kısayım zaten bu kadar alınmanı beklemiyordum. Hakaret etmen garip gerçek sevgiyi göremiceksin maalesef hiçbir zaman hatta acı verici bir şey daha söylim yakışıklıda değilim ve sevgilim çok güzel
Goreceli bir sey biraz ama tabi toplumun belli bir guzellik/yakisiklilik algisi var. Birinin kendini begeniyor ve kendiyle barisik olmasi beni etkilemez. Kimseyi fiziksel ozelliklerine bakarak yargilamam ben. Kibir ve ego varsa cok guzel/yakisikli bile olsa itici gelir.
Çirkin olduğu halde güzel sanan olabilir, tabii ki kimse çirkin olduğunu söylemez ama milleti fiziğinden, yüz güzelliğinden sivilcelerinden vurup kendi maymun gibi suratına bakmıyorsa haddini bildirmenin vakti gelmiş demektir👉👈