• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Çirkin olduğu halde kendini güzel sanan?

aytenliikadin
aytenliikadin Takip Et
Bilge Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Güzel/Yakışıklı beğenmeyen kızlar ve erkekler hakkında düşünceniz nedir hiç karşılaştınız mı
Çirkin olduğu halde kendini güzel sanan?
Çirkin olduğu halde kendini güzel sanan?
Cevapla
Nedir Soruları Erkek Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    hiç bir düşüncem yok.. Güzellik görecelidir: Herkesin güzellik algısı farklıdır. Bir başkasının çirkin bulduğu bir kişi, bir başkası tarafından çok çekici bulunabilir.
    Kültürel ve sosyal etkiler: Güzellik standartları kültürlere ve dönemlere göre değişir. Bir toplumda güzel kabul edilen bir özellik, başka bir toplumda öyle olmayabilir.
    Kendilik algısı: Bir kişinin kendi güzellik algısı, dışarıdan gelen yargılardan çok daha önemlidir. Kendini güzel hisseden bir insan, bu hissiyatıyla daha mutlu ve özgüvenli olabilir. Öz Güven ve Kendi Kabulü: Öz güvenin önemi: Kendini güzel sanan insanlar, genellikle yüksek bir öz güvene sahiptir. Bu öz güven, onların hayatlarında daha başarılı olmalarını sağlayabilir.
    Kendi kabulü: Kendini olduğu gibi kabul etmek, psikolojik sağlık için önemlidir. Kendini güzel bulan insanlar, bu sayede daha mutlu ve tatmin olmuş bir hayat sürebilirler. Medya ve sosyal medya: Medya ve sosyal medya, belirli güzellik standartlarını dayatarak insanların kendilerini yetersiz hissetmelerine neden olabilir.
    Toplumsal beklentiler: Toplumun güzellik hakkındaki beklentileri, insanların kendilerini değerlendirme şekillerini etkileyebilir.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Bunu genellemek zor, çünkü herkesin kendini nasıl gördüğü ve hissettiği kişisel bir şey. Kimi insanlar, kendine güveni ve kendine bakış açısıyla, fiziksel özelliklerinden bağımsız olarak kendilerini güzel hissedebilirler. Önemli olan, insanların kendilerine olan bu güveni ve pozitif yaklaşımıdır. Herkesin kendini güzel hissetmesi, kendine değer vermesi çok kıymetli.

    0
    1 Yorumla
    • Ayhan67
      Ayhan67
      1 yıl

      EİG İçin Teşekkürler 😊🙏

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenXper 1 Yaş: 32
    1 yıl

    Güzellik çirkinlik çok göreceli kavramlar. Bir insan bize çirkin gelebiliyorken kendi gözüne gayet güzel gelebilir ve normaldir. İnsanların hepsi ama az ama çok kendilerini beğenirler zaten. Eskilerin bir lafı var insan kendini beğenmezse köprüden atlarmış şeklinde 😅. Detayı çok anlamadım ama kendisi çirkinken karşı cins beğenmeyen insan olarak algıladım. Onların durumu da gayet normal çünkü genele güzel gelen insanlar bana bazen güzel gelmiyor ama biraz mütevazı olmak ve insanları sürekli görsellikleri ile değerlendirmemek her zaman daha sağlıklı olandır

    1
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Teşekkürler

  • berilmutsuzolanhanii
    berilmutsuzolanhanii Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Hakkaten ha. Bir de kısa insanlar kendisini uzun sanıyor. 178 adam bana kısa diyor 160ım ama sen beni eleştirecek kadar uzun değilsin 190 olsan eyvallah. Bir de bu tiplere genelde kızlar bakmıyor güzel ya da çirkin farketmez. Bir de eleştirme hakkını kendilerinde buluyorlar

    0
    45 Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      178 adam kisa degil knk sen kisasin ama illa 190 olmak gerekmiyor zaten 190lar dev boy

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Kısa değilim. 178 uzun bir boy değil. Kadın için 160 normal. Uzun değilim o doğru ama olmak zorunda değilim. Sıkıntı olan 178 adam nasıl bana kısa diyebiliyor. 190 olsa anlayacağım. Normal bir erkek demez zaten kadınlar onu sevmiyordur bir de tercih hakkı varmış gibi konuşuyor. Neymiş 155 e bakmazmış onlar gibilerine hiçbir kadın bakmıyor ve tercih hakları var gibi konuşuyorlar. Ama benim boyum hiçbir erkek için problem yaratmadı

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Kısa değilim varsayalım öyleyim en azından güzelim ve çekici bir insan başkalarını eleştirmez bu özgüvensizlikle alakalı bir şey yok şu boy kısa. Ben ona çirkin dedim mi

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Senin boyun da uzun değil bence siz sadece eleştirmeyi biliyorsunuz

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Tamam sakin knk shhdhdhd kim dedi sana kisa diye ya durduk yere tabiki soylenmez insanlara fiziksel ozelliklerini

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Durduk yere dediyse haklisin ama sen 178e kisa dediysen o da sana kisa der normal bu

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Ben 183um knk ortalama 178 77 falan zaten uzunum ama cok degil tabi ortalama ustuyum ben

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      178 adam 170 kıza minyon diyormuş ideali 175miş. 175 kız 190dan aşağısına bakar mı bir düşünsün. Kendinden 3 cm kısa kız istiyorlar.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Ben kısa falan demedim 178 e. 159 kızlar a cüce diyor

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      O kızlar ona bakmıyordur ki böyle boş boş konuşuyorlar ancak

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Yok o sacmalamis 160la 178 gayet iyi 15 20 cm farklar kotu olmuyor 175 kiz 178den uzun gorunur

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      160la 178 iyi mi? Ya ben o tarz erkeklere bakar mıyım bu kadar saygısızlara ki bir de beğenmiyor.

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      178 uzun bence 178 diye reddeden kız yoktur

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Ona bakarsan 150 160 kızlarda bana kısa diyor hemde hepsi nerdeyse

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Kısa demiyorum zaten ama acayip uzun değil 160 diye de hiçbir erkek bir kızı reddetmiyor 190lar bile. Şimdi bir kadın için 160 normal erkek için de 175 normal. Eğer 175 sen kısa sayılmazsınız ama uzun değil

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Tabii 170 falansan 160 kızlar kısa diyebiliyor çünkü yanında kısa duruyor hem diğer erkeklerin yanında hemde kızla aranda bir fark yokmuş gibi duruyor

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Tabii 150 için kısa sayılmaz 170

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      165 im kadınla erkeğin arasındaki boy farkı 10 cm zaten ortalama. ikincisi dışa fazla takıntılısın

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Kanka 165sen 160 bir kadın sana kısa diyebilir çok normal. Çünkü 160 bir kadın garipsenmez. Sen boy olarak bakıyorsun cinsiyet ortalaması olarak bakman lazım. Erkekle kadın arasındaki fark 15 20 cm arası olmalı. En düşük 15 10cm çok yakınlarmış gibi gözüküyor. Birde 150 160 diyip 160ları küçümsüyorsun ama 165 160ı Küçümseyemez ki. Erkek olup 175 olmaktan daha iyi bence kadının 160 olması

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Dışa fazla değilim ama kendim cinsiyetime göre kısa değilim benim için de aynı kriterde 175 in üzeri erkek lazım.

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Sen uzun boylu olanları üstün görmeye başlamışsın biraz sevgilimde 165 bu arada en azından dış görünüş veya para için sevilmediğimi biliyorum

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Sana inanmıyorum çünkü 165 bir kadının ideali 180 ve üzeri oluyor

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Niye yalan söylim knk herkes aynı mı beni bilen biliyor sitede eskiden şikayet ediyordum boyumdan

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Ben onu 1 metre olsada severim hem ☺️

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Bu arada kısasın benimki bile kısayım diyor yeni nesile göre kız ortalaması 170 civarı artık

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Yeni nesil erkek ortalaması 190 sen neden bahsediyorsun. Bana kısa diyorsun ama aramızda 5cm var yani cüce bir insanın bana kısa demesi garip. Kadın ortalaması da 170 değil 160 civarı 155ler de çok var. Ama 165 erkek yok. 170 bana göre kısadır sen 165 boyunla bana kısa diyorsun

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Bu arada atma seninki diye. 165 boyunda bir kadın aynı boyda birine bakmaz eğer zengin değilsen.

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      üniversiteye bu yıl başlicam zengin değilim erkek ortalaması 180 civari 15 cm kısayım zaten bu kadar alınmanı beklemiyordum. Hakaret etmen garip gerçek sevgiyi göremiceksin maalesef hiçbir zaman hatta acı verici bir şey daha söylim yakışıklıda değilim ve sevgilim çok güzel

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Ki çirkin olsa bile dünyanın en güzeli o benim için

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Yav he he he. Hem güzel hem sana göre çok uzun bir de zengin de değilsin hiç mantıklı değil

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Hahahhaha bu konuşmayı ona atıcam

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Vereceği cevabı sana söylim mi cidden atıcam

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Kanka psikiyatriste git lütfen

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Hocam sen kafayı yemişsin biraz beni ne olarak görüyorsun acaba tipim kötü diye

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Tıpini görmedim ben boyun kısa ondan bahsediyorum normalde 165 bir kız için ideal 180

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Tamam insanların hepsi dış görünüşe mi bakıyor kuzenimlede aynı boyda sevgilisi oda 167 felan

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Yüzde doksan evet ama 167 de az ya. Biz 170e kısa diyoz

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      170 kısa zaten ama bunun bir önemi yok işte o %90 gerçekten sevmiyor

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Dış görünüş önemli ama karaktere de bakmak lazım.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Sen de kendi kriterin olmayan bir kadına bakmazsın. Siyahi sivilceleri var ve boyu 180 bakar mısın? Bakmazsın

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Bakarım şuanki sevdiğim kişi dünyanın en çirkini olsada bakarım çok seviyorum

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Emin ol asla bakmazsın kendini kandırma. Çok çirkinse bakmazsın

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      İstediğini düşün ama böyle sevilmeyeceksin hiçbir zaman. benim kendimi kandırmama gerek yok dürüst biriyim.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Kimse kimseyi sevmiyor herkes flört edip bırakıyor yani erkekler tarafından sevilmek çok önemli değil. İllaki aşkı buluruz bir gün

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Ben ciddi ilişki bakarım sadece flört felanda etmem kimseyle hatta sevgilim var diye şu an bir kızla arkadaşta olmam.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

20

Cevap

19

Cevap

  • Somebody123
    Somebody123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Goreceli bir sey biraz ama tabi toplumun belli bir guzellik/yakisiklilik algisi var. Birinin kendini begeniyor ve kendiyle barisik olmasi beni etkilemez. Kimseyi fiziksel ozelliklerine bakarak yargilamam ben. Kibir ve ego varsa cok guzel/yakisikli bile olsa itici gelir.

    0
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    1 yıl

    Çirkin ötesi olup kendisini yahoşoklu zannetmek için çırpınan tipsizler var maalesef.

    3
    0 Yorumla
  • Mavis7
    Mavis7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Çirkin olduğu halde güzel sanan olabilir, tabii ki kimse çirkin olduğunu söylemez ama milleti fiziğinden, yüz güzelliğinden sivilcelerinden vurup kendi maymun gibi suratına bakmıyorsa haddini bildirmenin vakti gelmiş demektir👉👈

    0
    0 Yorumla
  • asdafadasf
    asdafadasf Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Bkz. Tr kızları:d
    Walla bu sizsiniz abi ya

    Dışarıda ne tipler görüyorum havalarindan geçilmiyor. Kıç-ma yüz cizsem daha güzel awq ya Nzksnssnnsnsnsjns

    0
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Eee ne güzel işte özgüven herkese nasip olsa keşke, çok çirkinim diye zırlayanlar kadar itici değiller

    0
    0 Yorumla
  • nicksiiisiiz
    nicksiiisiiz Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Kizlarin cogu boyle maalesef cirkinler ama hep kendilerini begeniyorlar erkeklerde genel oz guven eksikligi var kizlarda ego var

    0
    0 Yorumla
  • Alfia
    Alfia Takip Et
    Master Yaş: 106 , eic 100%
    1 yıl

    Çok ziklediğim söylenemez. O beni beğense ne olur, beğenmese ne olur. Reel hayatımda yeterince iltifat alıyorum. Hem de yakışıklı kimselerden. 💅🏻

    0
    0 Yorumla
  • SivisPacemParabellum
    SivisPacemParabellum Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.

    Her insan, kendisini 6 kat daha güzel/yakışıklı görürmüş.

    0
    0 Yorumla
  • Cankuş1223
    Cankuş1223 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 325 cevap paylaştı.

    Herkes güzeldir sadece kendisine inanmak ve bakim yapmak

    0
    0 Yorumla
  • ßlueოoon
    ßlueოoon Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Özgüvenli ve ego tavan oluyor. Bende bile o kadar özgüven yok

    0
    0 Yorumla
  • вʟαcкנαcк
    вʟαcкנαcк Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Türk kızlarının çoğu çünkü yazanı çok ama vajinası için yazdıklarını sanmıyor herhalde

    0
    0 Yorumla
  • NoirMentor
    NoirMentor Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Abartılı öz güven diyorum, elbette kendini sevmeli beğenmeli ancak her şeyin fazlası zarar

    0
    0 Yorumla
  • GaryR
    GaryR Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    En cringe olduğum ve canım dediğim tiplerdir nefret ederim

    0
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Özgüven iyidir ama içi boş özgüven kötüdür dkdjs

    1
    0 Yorumla
  • _Maidetta_
    _Maidetta_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Kimmiş o densizler ://

    0
    0 Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 24
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Çok var öyle maymunlar djdhx

    0
    0 Yorumla
  • Stoacıyörük
    Stoacıyörük Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    1 yıl

    Güzellik formilize edilebilecek bir şey değil. Neye ve kime göre. Bence toplumun hepsi bu konuda paranoid düşünüyor

    0
    0 Yorumla
  • ÇağatayHanedar
    ÇağatayHanedar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 yıl

    Birinin kendini sevmesi bana zarar vermiyorsa, umursamam. Herkes kendini sevebilir sonuçta.

    0
    0 Yorumla
  • düşün_
    düşün_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Çirkin olduğumu bilirim 😂 hiç güzel sanmadım

    1
    0 Yorumla
  • Oldbutgold2
    Oldbutgold2 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bence güzel bir şey en azından barışık kendisiyle

    1
    0 Yorumla
  • FısFısOdaSpreyi
    FısFısOdaSpreyi Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Karşılaştım tabi komik buluyorum

    0
    0 Yorumla
  • Garip_arzulu
    Garip_arzulu Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 736 cevap paylaştı.

    Bilmem hiç kız tanımadım

    0
    0 Yorumla
  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    Sosyal medyada sıklıkla karşılaştığımız bir durum

    0
    0 Yorumla
  • cglakinin
    cglakinin Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 492 cevap paylaştı.

    Herkes kendini sevebilir sorun yok

    0
    0 Yorumla
  • Dilly7
    Dilly7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Güzellik göreceli bir kavram bence

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    gülüp geçiyorum öylesine

    0
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Boş özgüven.

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    1 yıl

    Evet sıkça

    0
    0 Yorumla
  • AskeriiMühendissss
    AskeriiMühendissss Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Çirkinim çirkin buluyom

    0
    0 Yorumla
  • ʜᴏşşɪᴋʙɪʀʜᴀɴıᴍᴇꜰᴇɴᴅɪ
    ʜᴏşşɪᴋʙɪʀʜᴀɴıᴍᴇꜰᴇɴᴅɪ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    aaa şey bu ben osmvvokgoeeokfg

    0
    0 Yorumla
  • Summerwind u
    Summerwind Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 591 cevap paylaştı.

    Şımarıklığından

    0
    0 Yorumla
  • lorddaren
    lorddaren Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    1 yıl

    Özgüven baya şey değişir aksine. Bence iyi bir şey

    0
    0 Yorumla
  • TommyVercetti33
    TommyVercetti33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    1 yıl

    Ben boydan kaybediyorum yan😔

    0
    2 Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Boy kaç

      Yorumla
    • TommyVercetti33
      TommyVercetti33
      1 yıl

      165boy

      Yorumla
  • ztrmax
    ztrmax Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    İticiler

    0
    0 Yorumla
  • pinkgirl98
    pinkgirl98 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 84%
    1 yıl

    buranın %90'ı öyle

    0
    0 Yorumla
  • Aserehehadejetejebe
    Aserehehadejetejebe Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Saygı duyuyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Çevrem dolu ya

    0
    0 Yorumla
  • majeste34
    majeste34 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Öyle tipler var

    0
    0 Yorumla
  • zlsedty
    zlsedty Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    1 yıl

    Yatağıma gelsin

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çirkin olduğu halde kendini güzel sanan?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kendini çirkin bulma? 4 cevap verildi
Güzel misin çirkin mi söylüyorum? 46 cevap verildi
Çirkin misin güzel mi? 7 cevap verildi
Güzel misin çirkin mi? 7 cevap verildi
Çirkin misiniz, güzel misiniz? 40 cevap verildi
Güzel misin, çirkin mi? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨