Mütevazi olmak afedersiniz ama kötü bir şey mi?

Not; Sorum net!
Güncellemeler
1 yıl
Hayır, mütevazi olmak kötü bir şey değildir. Aksine, alçakgönüllülük insanları daha samimi ve saygıdeğer kılar. Kendini olduğundan büyük göstermeden, sahip olduklarına şükrederek ve başkalarına değer vererek yaşamak, insan ilişkilerini güçlendirir.
Güncellemeler
1 yıl
Evet, mütevazı olmak yerine göre değişebilir. Her durumda alçakgönüllü olmak erdemli bir davranış olsa da, bazen yeteneklerini veya başarılarını doğru ifade etmek gerekebilir. Özellikle iş dünyasında ya da kendini savunman gereken anlarda, mütevazı olmak yerine, güçlü yanlarını açıkça göstermek önemlidir. Yani denge kurmak her zaman en iyisidir.
Mütevazi olmak afedersiniz ama kötü bir şey mi?
Cevapla