Günaydın ben komik bir anımı anlatmak istiyorum nedense istemsizce ve sürekli olan bir şey eminim çoğumuzun başına gelmiştir bir kaç gün önce misafirliğe gittik ağırlıyorlar kapıda bende canım gibi hoş geldiniz dedim yer yarilsaydi içine girseydim aw herkes güldü ve sürekli yapıyorum bunu sanırım tahtalarim eskik 🤣 .
En utanç verici, komik ya da kötü bir anınız var mı?
sevgilimle koştur koştur otobüse biniyorduk otobüs de tıklım tıklım. sevgilim önden bindiği için şoför beni görmedi ve ben tam kapının arasındayken kapıyı üstüme kapattı. kapı takıldı sanıp 2 kere daha kapat aç yaptı ve ben herksin içinde 3 defa otobüsün kapısında sıkıştım çıkamadım da. rezillik işte