En utanç verici, komik ya da kötü bir anınız var mı?

Günaydın ben komik bir anımı anlatmak istiyorum nedense istemsizce ve sürekli olan bir şey eminim çoğumuzun başına gelmiştir bir kaç gün önce misafirliğe gittik ağırlıyorlar kapıda bende canım gibi hoş geldiniz dedim yer yarilsaydi içine girseydim aw herkes güldü ve sürekli yapıyorum bunu sanırım tahtalarim eskik 🤣 .
En utanç verici, komik ya da  kötü bir anınız var mı?
En utanç verici, komik ya da kötü bir anınız var mı?
Cevapla