İnsanına göre değişir kendisi nasıl isterse öyle hitap ederim.5 yaş ve 10 yaş büyük iki kuzenlerime abla dememi istemedikleri için isimleriyle hitap ediyorum. Benden 4 yaş küçük kuzenim de bana abla demiyor, kendi öyle alıştığı için bir şey demedim. Yani en az 5 yaş büyük olmalı bence illa abla/abi diyeceksem.
Yani Ben başta hoşuma gitmeyeyim mi kadın olduğumu abla derim kesin%100 derim ikincisi yani yaşa bakmıyorum ben ya Yani bir kadında kesinlikle yaşa bakmıyorum böyle kendince havası olan Yani yaşı 15 de olsa söylerim abla saygılar dilerim çünkü ihtiyaç yok yani fazla Kadına yüz vermeyeceksin bence ve kadında şunu anlamıştır bana abla diyor Demek ki ben hoşlanmamış diyebilir yani düşünsün yani öyle istiyorum
yarım yıl da büyük olsa abi derim kadınlara abla demem genelde toplum sağolsun biraz kabaca geliyo açıkçası bana da kabaca geliyo dslfkhgsd ama şayet çok iyi anlaştığım insanlarsa kanka diye de hitap ediyorum bazen
Ben genelde demiyorum, en az 20 yaş olmalı, o zamanlarda bile karşımdaki kişiyle kurduğum iletişimin derinliğine ve paylaşımına göre yine demeyebiliyorum.
Ya işin şakası hani birine abla dersin ama o seni beğenir abla deme lazım olur der 😜 sonra ayni düşünce ile aen bi başkasına adını dersin saygısız olursun 🤠 o yüzden hanımefendi en güzel olanı