Güncellemeler
11 ay
Güzel İzmir'im hasret kaldık yağmuruna, soğuğuna.
Kış'ı çok seven birey olarak bu kokuya çok hasret kaldım. Bugün özlenen hasret sona erdi, yolda bana güzel eşlik eden ve beni 2018 yıllarına götüren Pinhani'nin şarkıları..
Var mı bu yağmura şahitlik olan?


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet severim bende
Bizim burada da sabah yağdı biraz özledim kışı cabuk gelsin
Harbi bugün kışa daha çok özlemim arttı. Botları çektim miss gibi.
Sırf kuraklık olmasın diye yağmur yağmasını istiyorum kokusunu hiç sevmiyorum ya
Nasıl sevmiyorsun abla. Aşırı hoş kokusu var.
Ben sevemiyorum
Özledim ben de İzmir'i ama Ankara nın havası bir başka
Olabilir herkesin sevdiği yer farklı.
Aslında o kokunun topraktaki bakterilerin kokusu olduğunu biliyor muydun
Nasıl ya🫡
Bende bilmiyorum Allahın işi
Çok güzelll en sevdiğim aylar ve havalar keşke Antalya’ya da yağsa
Burada da yağdı misss gibi. Gece bir ara şimşekleri izledim. Deniz üstü muhteşemdi
ben de ozledim izmiri maalesef
Seni sorumuz da görür müydük reis
e geliyorum ya, sen gormuyomussun 🙄
Sana yorum atınca giriyorsun profilime onun dışı da çık
hic de bilee
Neyse inanmış gibi yapalım🤠
aa cok ayip
Nayn Nayn, İzmir'de mi yaşadın
okuduum
Hangi üni
bu bi sir 🙄
2 kişinin bildiği sır, sır değildir yeğen.
benden baska kimse bilmiyo 🙄
Çok iyiydi kral
Valla iş tişörtüm ıslandı şaşırdım valla dün esiyordu İzmir hissediyordum yağmur yağacağını ama sabah yağacağını bilmiyordum.
En sevdiğim havalar
Evet
çok uzaktayım
Neresi?
İstanbul