İzmir 'in ilk eylül ayının yağmuru, koku çok hoş değil miydi?

Kış'ı çok seven birey olarak bu kokuya çok hasret kaldım. Bugün özlenen hasret sona erdi, yolda bana güzel eşlik eden ve beni 2018 yıllarına götüren Pinhani'nin şarkıları..

Var mı bu yağmura şahitlik olan?

İzmir in ilk eylül ayının yağmuru, koku çok hoş değil miydi?
İzmir in ilk eylül ayının yağmuru, koku çok hoş değil miydi?
Güncellemeler
11 ay
Güzel İzmir'im hasret kaldık yağmuruna, soğuğuna.
İzmir 'in ilk eylül ayının yağmuru, koku çok hoş değil miydi?
Cevapla