Anlam veremedim şekilde sabah saatlerinde günaydın eşliğinde hediye sonrası veda konuşması neden yapılır? Böyle yapıcak biriside değil. evet ayrıldık ortak bir yolla ama neden böyle yapılır anlamış değilim? kafam biraz Allak bullak oldu. kötü birşeyde aklıma getirmek istemiyorum hesaplarına ulaşılamıyor. Sizce kafa dinlemek isteye bilir mi? Ben biraz mesajları sildim malum öyle kalmasını istemedim ve değerli biriydi. kalbi yüreği güzel bir adamdı ne kadar ayrı yollarda gitsekte bazı şeyleri koyuyor sebebi ne olabilir acaba?
Veda eden birine karşı ne yapılır ya da ne yapmaya çalışıyor olabilir?
Seni fıstıksız kurabiye durumuna düşürüyor. Veda eden varsa gitsin. Giden gider zaten. Doğuş'un şarkısını hediye et. Benim de en iyi arkadaşım vardı. Onunla çok iyi anlaşıyorduk. Sabah bana günaydın, dedi. Ben de ona günaydın yazdım. Daha sonra veda sözleri paylaşmaya başladı. Hayırdır deyince gidiyorum, elveda, dedi. Hayırdır neden gitmek istiyorsun, bir daha Kızlar Soruyor'a girmeyecek misin, deyince gireceğim, dedi. Sen benimle arkadaşlık ilişkini bitirmek istiyorsun senin gibi kanka olmaz olsun. Geceleri hep oyun oynardık, test soruları çözerdik. Senin her derdini dinlerdim. Bu mu karşılığı? Sana Doğuş'un şarkısını armağan ediyorum, dedim. Seni anlıyorum.
Tecrübeyle sabittir! Bazı insanlar sevdiğim benden kopmasın diye gizemli takılır ve ortada bir sebep yokken kaybolmalar beni merak etsin, sürekli düşünsün moduna girer. Bu sağlıklı bir davranış değil. Psikolojik sorunları olabilir. Eğer ki sorunu yoksa dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Sonu tehlikeli olabilir bir davranış türü...
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Ufak ufak bilgi geliyor hastanedeymis daha önceden bir kaç kez sağlık sorunu nedeniyle yatışi vardı kendisi bana ulaşır diye düşünüyorum
Şu an desteğe ihtiyaç duyuyor, ortak anlaşma sağlandıysa da kendisine ziyaret ya da telefon iletişimiyle yanında olduğunu belirtin. Kötü günde yalnız kaldığını hissetmesin. Karşılıklı saygı olduğunu unutmayın. Ne yaşanırsa yaşansın, arkadaşlıklar böyle günler içindir.
karşındakinin karakteri ne şekilde bilemem ancak dikkat çekmeye çalışıyor gibi geldi bana, 2-3 güne gelir geri senden bol bol ilgi bekler, ilgini vermezsende manipülatif konuşmalar yaparak moralini bozar. ya da gerçekten kafa dinleyip sosyalliğini bitirmiştir ani kararla
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Soruyu güncel aticam dur yazan olmaz dedim ama hastanedeymis ufak ufak bilgi geldi daha önceden sağlık sorunu nedeniyle yatış atmıştı
Merhaba, inşallah kendine kötü bir şey yapmamıştır yani aklıma kötü kötü şeyler geliyor. Mesela intihar gibi :/Ailesini tanıyorsanız mutlaka haber edin.
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Böyle yapıcak biri değil ama hastane durumu olabilir bir ara kaldırılmıştı bir sebebten oda var ama bakalım yakında kokusu çıkar bende zaten panik atak hastasıyım endişe kaygıya strese gelemiyorum