Akşam olunca mı hüzün basıyor, hüzün bastığı için mi akşam oluyor?

Alt tarafı bir çiçek koklayıp, bir hayvan sahiplenip, birkaç insan tanıyıp, sevip gidecektik bu dünyadan. Nasıl kötü bir zamana denk geldi ömrümüz...

Akşam olunca mı hüzün basıyor, hüzün bastığı için mi akşam oluyor?
Cevapla