Üniversitede yaşça büyük kişilerle arkadaş olabiliyor musunuz?

Bana kızmayın ama 30 küsür yaşına gelip üniversitede öğrenci olan kişilere birazcık tahammül edemiyorum. Başka üniden mezun olmuş ya da senelerce okumamış sonra okuyası gelmiş okulun sosyal yapısına ayak uyduramayacaksan açık öğretim okuyabilirsin öyle değil mi? Tuhaf tuhaf bakarlar, dilimizi anlamazlar, kılık kıyafetimizi beğenmezler. Yani beğenmiyorsan ne diye bu ortamdasın be abla ve abi? Okusaydın kendi vaktinde. Bu kuşak böyle ya ayak uydur ya da terket?

Üniversitede yaşça büyük kişilerle arkadaş olabiliyor musunuz?
Cevapla