
Sevgili ya da eş olmak zorunda değil. Arkadaşlar da olabilir.
İnsan arkadaşlarını takıntı derecesinde kıskanabilir mi?

Sevgili ya da eş olmak zorunda değil. Arkadaşlar da olabilir.
İnsan arkadaşlarını takıntı derecesinde kıskanabilir mi?
Ne yaptığını merak ettiğim için staklarim bir insanı fakat bir soruya cevap verirse ve kızlarla konuşursa ki konuşuyordu zaten o şahıs kiskaniyordum falan böyle bir şey olursa o zaman kiskanirsin onun haricinde meraktir diye düşünüyorum.
Stalk kıskançlık yüzündense karşı taraf güven vermiyor demektir. Aşktansa zaten meraktır insan sevdiğini düşünmeden merak etmeden vakit geçiremez elinde olamayan bir duygudur
Teşekkürler 🙏😊
Kıskançlık.
Merakta var aslında. Ortaya karışık.
Cevap
13Cevap
Sürekli olmamalı. Bu sefer insanın kafası allak bullak oluyor sinir oluyor gerek yok
Bence kıskançlık ve güvensizliktir
kıskançlık ve merak , yani birisine ilgin var ise ona dair herşeyi merak etme durumu gibi bir şey
Küçük, masum bir merak diyelim..
Kıskançlık olsaydı kendinin de stalklanmasını isterse öyle değil mi? 😃😃
Arada belki masumiyet olurdu. Ama sürekli ise bırak kikancligi hastalık olmustur
Takıntı olmasa iyi, masum tatlı bir kıskançlık denebilir
Sürekli stalklamak masum merak sayılmaz ya, takıntı haline gelmiştir
Ya çok sevdiyse takıntı değilse görmeden duramıyosa
Dakika başı peki?
Biliyorum bende başka biseyi düşündüm ondan yazdım
Ne kıskançlık olarak görüyorum ne merak o anki havasına göre denk geliyorsa bakarım
Ara sıra bakılan meraktır. Daha fazlası sakıncalı 😀
Kıskançlık belirtisi bence ama aşırıya kaçmamak lazım takıntı haline geliyor
Evet kıskanır hemde en çok onlar kıskanıyor ne yazıkki 🥲🥲
Bir tür hastalık bence
Fazlası zarar her şeyin.
O da bir şey mi 4 yıldır eski sevgilimi stalkluyorum 🤣
Her ikiside olabilir 😅
Çok seviyorsa olabilir ama kıskançlık seviyesi bambaşka
Benim için merak ama karşımdakini bilemem.
Masum bir tanıma merak:)
Sadece merak var, genelde pek stalklamıyorum
Bir yerden sonra takıntı oluyor o.
Merak, nerde ne yapmış ne yapıyor
Takıntı oluyor daha çok.
Psikolojik vaka.
Kıskanç mı hissediyosun, masum mu he.
kiskanclik bence, masum merak surekli olmaz ki
Düşmanımı bile stalklıyorum benimki merak
Stalk surekli yapmak hastalıktır
Masum bir merak olduğunu zannetmiyorum.
İkisi bir arada
Hiç denemedim bilmiyorum :D
Süreklilik var ise güvensizlik vardır..
Hastalık
Merak
İkiside 😃
obsesiflik
Hastalık bence
Merak merak.
hastalık bence
hastalık
Bence takıntı
Kıskançlık
bu merak değil saplantı
Kıskançlık
Kıskançlık bence ya
takıntı 👍🏻
kıskançlık şahsen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?