Arkadaşlar bazilarimiz neden cocuklasmak için caba gosteriyor?
Şımarık miyiz?
Gerçekten mi çocuk zekasindayiz?
Arkadaşlar bazilarimiz neden cocuklasmak için caba gosteriyor?
Şımarık miyiz?
Gerçekten mi çocuk zekasindayiz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlgiye muhtaç olanlar soruyor öyle soruları
Olabilir. Çok sıkıcı ama ya. Biraz da kendileri yalnız yasamasini ogrenmis olması gerekir
Kendi hallerine bırakmak lazım burayı herkes istediği gibi kullanıyor
Havaya filan bakiyorum
Muhattap olmak zorunda degilsiniz
Mecburen muhatap olmak zorundayim.