Örneğin sen şundan daha şirinsin yerine sen çok şirinsin cümlesi daha güzel değil mi
Ya da bu karşılaştırmalar bi benim mi sinirimi bozuyor🌧
Örneğin sen şundan daha şirinsin yerine sen çok şirinsin cümlesi daha güzel değil mi
Ya da bu karşılaştırmalar bi benim mi sinirimi bozuyor🌧
Yani evet sanırım öyle bilemiyorum başkasıyla karşılaştırıldığında kıymetin daha iyi biliniyor sanki o böyle yapmadı ama o yapıyor herkes gibi değil aydınlanmasından bahsediyorum
Yok ya karşılaştırılmak kötü her türlü bence
Cevap
13Cevap
Hayır benim gitmez tabi ki de
Herkes çok etik olmuş. Benim çok hoşuma gider diyeyim bari
Niye sen anarşik misin
Hayır gitmez herkes özeldir. Yaratılış amacımızı unutmamak lazım.
Nedir yaratılış amacımız
Onun parmak uçlarını bile derlemeye güç yetiririz. Evet; onun parmak uçlarını dahi derleyip-(yeniden) düzene koymaya güç yetirenleriz. (*) Hiçbir insanın parmak izi, öbürünün aynı değildir. Evet, bizim onun parmak uçlarına varıncaya kadar bir araya getirmeye gücümüz yeter. (Kıyamet 3/4) bu ayet ise tüm insanlara saygılı olma ve onların yaratılışındaki mükemmelliği görmeme yetiyor.🥰
😇👏👏👏
Sevmiyorum , bunu bir tek annem yapsa hoşuma gider.😄
Hoşuma gitmez sadece kendime ait özelliklerimle övülmeyi severim
Bence başkalarıyla kiyasalnamamali. Beni çok rahatsız ediyor.
Hiç hoşuma gitmez beni överken bir başkasını yermesi
Övmek ya da eleştirmek için olsun karşılaştırılmaktan nefret ederim
Çocuklara bile karşılaştırmanın doğru olmadığını gerçeğinin olduğu yerde, şartları bilmeden yersiz benzetmelerin yapılması çok gereksiz ve yıpratıcı.
Öyle biriyle ahbaplık etmem zaten
Hayır kıyaslanarak övülmeyi sevmem
Benimde sinirimi bozuyor
Kıyaslanmak hoş değil
Hayır sinir bozucu
Yok ağa yok
Gider
Hayır tabi
hıc hosuma gıtmıyor
gitmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?