Kişilik & Karakter Size göre hayatın gerçekten iyi hissettirdiği anlar nedir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Yeşil ve mavinin birleştiği her yer bana çok iyi hissettiriyor özellikle gün batarken 💗🦋✨🌸 Size göre hayatın gerçekten iyi hissettirdiği anlar nedir? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Sevdiğim insanlar ile konuşmak sohbet etmek sigara içmek spor yapmak kahve içmek bunları seviyorum ben tabi ki de 1 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Hayatımdaki insanla geçirdiğim her dakika onun haricinde ıssız bir yürüyüş eşliğinde Deniz manzarası ve gün batımı 1 0 Yorumla
WeLosTheSea Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Uzun süre unuttuğum deniz kokusunun burnuma gelmesinin ilk dakikaları ve bununla birlikte 15-20 dk boyunca kokunun verdiği huzur... 1 0 Yorumla
çok_yaramazınız Takip Et Master Yaş: 36 , eic 50% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. deniz olmalı hani o havayı içime çekmem gerek ve bakir yerler olsa daha güzel 1 0 Yorumla
MelisaWest Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Fotoğraf çok güzelmiş ask 💖 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Teşekkür ederiim Yorumla Soran 1 yıl 💖🌸💗 Yorumla
Daiask23 Takip Et Guru Yaş: 30 1 yıl Bizim buralar hep öyle 1 4 Yorumla Soran 1 yıl Bizim buralar da hep böyle o yüzden çok seviyorum Yorumla Daiask23 1 yıl Neresi ki Yorumla Soran 1 yıl Rize ve düzce Yorumla Daiask23 1 yıl Samsun benim de Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sevdiğim insanlar ile konuşmak sohbet etmek sigara içmek spor yapmak kahve içmek bunları seviyorum ben tabi ki de
Hayatımdaki insanla geçirdiğim her dakika onun haricinde ıssız bir yürüyüş eşliğinde Deniz manzarası ve gün batımı
Uzun süre unuttuğum deniz kokusunun burnuma gelmesinin ilk dakikaları ve bununla birlikte 15-20 dk boyunca kokunun verdiği huzur...
deniz olmalı hani o havayı içime çekmem gerek ve bakir yerler olsa daha güzel
Fotoğraf çok güzelmiş ask 💖
Teşekkür ederiim
💖🌸💗
Bizim buralar hep öyle
Bizim buralar da hep böyle o yüzden çok seviyorum
Neresi ki
Rize ve düzce
Samsun benim de
Gün batımında yüzüyor olmak