Ortamlarda alfayım, sigmayım diye gezinen insanlar size de çok itici gelmiyor mu?

Ben o... çocuğu bir alfayım diyen bir youtuber bile vardı. Havalı mı oluyo yani böyle dediğinizde? Ve her önüne gelen kendisini sigma ilan ediyor ya da sevilen birisini sigma ilan ediyorlar. Sigmalar aslında gerçek hayatta çok az vardır. Atatürk gibi liderlere sigma diyebilirsiniz, sigma olmak zordur. Bu kavramları çok boş kullanıyorsunuz. Ve beta, gama, omega türleri falan da var bu kişilik türleri de çok güzel neden bu kişilik türlerini boş veriyorsunuz. Sizin yüzünüzden sigma olmaktan utanıyorum o kadar fazla kişiyi sigma olarak ilan ediyorsunuz ki. Sigmalar yalnız olur ve ortamlarda bir baskınlık oluştururken kimsenin ruhu bile duymaz. Öyle basit bir şey değil sigma olmak. Diğer kişilik türleri de boş değil yani benim sevgilim de beta ve çok kibar, nazik birisi.

Ortamlarda alfayım, sigmayım diye gezinen insanlar size de çok itici gelmiyor mu?
Cevapla